Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    4
    Auto
    Multipla 1,9 jtd 115
    Rocznik
    2005

    Nie odpala ale jest ciśnienie na listwie

    Witam.Mam problem po kolizji zrobiłem głowicę ,po naprawie trochę nim szarpało -niedokręcony elektromagnes wtryskiwacza. W trakcie jazdy próbnej zgasiłem silnik i koniec od tamtej pory zmieniłem czujniki położenia wału i wałka zapala tylko na plaku i jeździ super.Wymieniłem uszczelnienia regulatora spryskałem wszystko wd i nic. Błędow brak poza woda w filtrze oczywiście zapomniałem że wyczyściłem cały układ zasilania paliwem.Pojechałem do fachowca i powiedział że silnik musi palić i że on go nie zrobi bo to ma dużo innej roboty.Ciśnienie na listwie zadane i stan od 320 do nawet 450 .Martwi mnie tylko odczyt prędkości obrotowej podczas krecenia od 80 do200 ale przeważnie 80.Rozrusznik kręci naprawdę dobrze nawet jak jest podpięty do prostownika 15 a to i tak obroty ma podobne.Regulator płynnie podaje zadaną wartość.Podczas rozruchu zadaną ma 450 i spada do 320 .Akumulator dwu letni po przełożeniu do innego diesla mało nie wyrwie silnika.Jaki element decyduje o pozwolenie na start wtrysków.Ręce opadają



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    585
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Zrób proby przelewowe wtryskiwaczy lub zmien wtryski. Prawdopodobnie ktorys nie trzyma cisnienia.Kiedys mialem tak samo w stilo. Wymiana wtryskow zalatwila sprawe.Mozesz kupic od dowolnoego diesla 1,9jtd fiata ,bedą pasowac.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    4
    Auto
    Multipla 1,9 jtd 115
    Rocznik
    2005
    Brakuje mi rurki do testu i go pominąłem bo w moim przypadku komora silnika jest sucha nie dostaje się tam kropla paliwa dopiero samostart wymusza większe obroty i puszczają wtryski tylko nie rozumiem jaki jest mechanizm działania takiego silnika dlaczego paliwo w momencie gdy powinno być wtrysniete czeka pod ciśnieniem 450 bar na potwierdzenie synchronizacji i potwierdzenie prędkości obrotowej i wydaje się że ma. Wczoraj zamontowałem trzeci cpw

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    4
    Auto
    Multipla 1,9 jtd 115
    Rocznik
    2005
    Niestety sam nie znam odpowiedzi co się stało pojechałem na próbę przelewową której nie zrobiono.Wróciłem zgasiłem i spróbowałem zapalić wielkie zdziwienie pali .Na zimnym też pali, dlaczego tak się dzieje nie wiem.Oczywiście plaka się nie pozbywam.Pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. Nie odpala jak jest zimny Fiat Brawo 2 LPG 1.4 2007
    Napisany przez baton23 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-07-2017, 21:44
  2. Stilo nie odpala za pierwszym razem gdy silnik jest zimny
    Napisany przez Stilonasz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-04-2017, 19:26
  3. Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 17-11-2016, 15:08
  4. Regulator ciśnienia paliwa w listwie common rail
    Napisany przez CzarnyGD na forum Croma
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-07-2016, 11:19
  5. Regulator ciśnienia na listwie wtryskowej - gdzie to dostać?!
    Napisany przez Zokolic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-12-2013, 19:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl