Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    4
    Auto
    Multipla 1,9 jtd 115
    Rocznik
    2005

    Nie odpala ale jest ciśnienie na listwie

    Witam.Mam problem po kolizji zrobiłem głowicę ,po naprawie trochę nim szarpało -niedokręcony elektromagnes wtryskiwacza. W trakcie jazdy próbnej zgasiłem silnik i koniec od tamtej pory zmieniłem czujniki położenia wału i wałka zapala tylko na plaku i jeździ super.Wymieniłem uszczelnienia regulatora spryskałem wszystko wd i nic. Błędow brak poza woda w filtrze oczywiście zapomniałem że wyczyściłem cały układ zasilania paliwem.Pojechałem do fachowca i powiedział że silnik musi palić i że on go nie zrobi bo to ma dużo innej roboty.Ciśnienie na listwie zadane i stan od 320 do nawet 450 .Martwi mnie tylko odczyt prędkości obrotowej podczas krecenia od 80 do200 ale przeważnie 80.Rozrusznik kręci naprawdę dobrze nawet jak jest podpięty do prostownika 15 a to i tak obroty ma podobne.Regulator płynnie podaje zadaną wartość.Podczas rozruchu zadaną ma 450 i spada do 320 .Akumulator dwu letni po przełożeniu do innego diesla mało nie wyrwie silnika.Jaki element decyduje o pozwolenie na start wtrysków.Ręce opadają



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,024
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Zrób proby przelewowe wtryskiwaczy lub zmien wtryski. Prawdopodobnie ktorys nie trzyma cisnienia.Kiedys mialem tak samo w stilo. Wymiana wtryskow zalatwila sprawe.Mozesz kupic od dowolnoego diesla 1,9jtd fiata ,bedą pasowac.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    4
    Auto
    Multipla 1,9 jtd 115
    Rocznik
    2005
    Brakuje mi rurki do testu i go pominąłem bo w moim przypadku komora silnika jest sucha nie dostaje się tam kropla paliwa dopiero samostart wymusza większe obroty i puszczają wtryski tylko nie rozumiem jaki jest mechanizm działania takiego silnika dlaczego paliwo w momencie gdy powinno być wtrysniete czeka pod ciśnieniem 450 bar na potwierdzenie synchronizacji i potwierdzenie prędkości obrotowej i wydaje się że ma. Wczoraj zamontowałem trzeci cpw

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    4
    Auto
    Multipla 1,9 jtd 115
    Rocznik
    2005
    Niestety sam nie znam odpowiedzi co się stało pojechałem na próbę przelewową której nie zrobiono.Wróciłem zgasiłem i spróbowałem zapalić wielkie zdziwienie pali .Na zimnym też pali, dlaczego tak się dzieje nie wiem.Oczywiście plaka się nie pozbywam.Pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. Nie odpala jak jest zimny Fiat Brawo 2 LPG 1.4 2007
    Napisany przez baton23 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-07-2017, 22:44
  2. Stilo nie odpala za pierwszym razem gdy silnik jest zimny
    Napisany przez Stilonasz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-04-2017, 20:26
  3. Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 17-11-2016, 16:08
  4. Regulator ciśnienia paliwa w listwie common rail
    Napisany przez CzarnyGD na forum Croma
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-07-2016, 12:19
  5. Regulator ciśnienia na listwie wtryskowej - gdzie to dostać?!
    Napisany przez Zokolic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-12-2013, 20:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl