Mylisz się kolego , dzisiejsze diesel nie zostawiają czarnego dymu bo są naszpikowane ekologią (egr, dpf). Chyba , , że ktoś go wykastrował i zrobił naprawdę mocny program (chipa).
Mylisz się kolego , dzisiejsze diesel nie zostawiają czarnego dymu bo są naszpikowane ekologią (egr, dpf). Chyba , , że ktoś go wykastrował i zrobił naprawdę mocny program (chipa).
CZARNY DIABEŁ [color=#FF0000]2.0 M-JET SPORT [/color] [color=#FF0000]213,9 KM[/color] [color=#FF4000]POWERED BY DYNO.PL[/color]
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Moj nie urodzil sie z DPF..z dzisiejszej nudy udalo mi sie troche zeszlifowac papierem obramowanie wokol szyby..tzn. tylko w jednym miejscu...Niestety..niewiem czym wypelnic i tak w dalszym ciagu ubytki po tych zadrach...
IMG_20131018_125405_1.jpgIMG_20131018_130153_1.jpg
Macie jakies pomysly?
Pozatym prawdopodobnie na lato bede szykowal sie na wymiane szyby czolowej..Jesli pojawi sie jakies pekniecie po zimie..Widac ze obecna dostala przy poprzednim wlascielu duzo kamyczkow...
Czy ktos z was mial kiedys problem jakby z parawaniem tylnych lamp w okolicach gory. Raczej nie wygladaja aby byly gdzies pekniete..Dopiero dzisiaj zauwarzylem pojawiajace sie w obu lampach slady pary...
a w bagażniku tam gdzie lampy leży coś, bo czasami zasłaniają cyrkulacje powietrza i lampy parują spotkałem się z takimi przypadkami
Uchol znany też jako Maciar
IMG_20131030_152137.jpg tak bylo wczoraj w poludnie. Z rana nie byly niczego..Ostatnio padaly deszcze w nocy ale zadnej wody nie zauwarzylem w kloszu.
W bagazniku jest kilka rzeczy ktore mozna bardziej powiedziec jezdza po calym wnetrzu. Narzedzia itp...
Normalny objaw w Bravo, u mnie wymieniono 2 klp lamp na gwarancji a po pewnym czadie znowu lekko zaparowaly. Poprostu TTTM
Aha...czyli mozna rzecz zrozumiec ze prawdopodobnie cienkie szkla lamp...Co by nie bylo aby woda sie nie zbierala....Pytanie odnosnie turbosprezarki...
jak dlugo trzeba czekac na jalowym pod domem by turbo ostyglo..jak to mowia...Dajmy na to po przejechaniu 10km...
To bardziej zależy jak jechałeś ostatni kawałek.Nawet po 50km jeżeli jechałeś normalnie to wystarczy jakieś 5-10 sek,żeby wirnik zwolnił i po spadku ciśnienia oleju jak najszybciej się zatrzymał.Ale jak dawałeś po garach to wtedy trzeba ją przestudzić jakąś chwilę.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
tutaj pelno gorek...swiatel i oczy do okola glowy...Zazwyczaj nie wchodze wyzej niz 2tys. i 4 bieg..
Co mimo wszystko staram sie odczekac ok. minute na kazdym gaszeniu..
Pytanie numer kolejne - Filtr paliwa w bravo znajduje sie pod maska - Zastanawia mnie czy ta puszka metalowa jest wymienialna - jest to jako calosc filtra czy obudowa do ktorej wchodzi filtr a od gory wystaja 2 koncowki na rurki....?
jeśli masz taki to całośćws_serve_pic.jpg
Nadeszla ta chwila i zaczal dzis padac deszcz ..
Od czasu przyjadu nowym fiatem powoli udalo mi sie dotrzec do celu z belgijskimi numerami i przegladami technicznymi.
Droga dluga i kreta.
Najpierw oplata celna 1euro, pozniej zgloszenie sprawy do salonu fiat - Oczekiwanie miesieczne na zalatwienie jakichs tam papierow homogolacyjnych i wpisanie do ksiegi wieczystej - 101 euro. [ tutaj plaki sa na kierowce,nie na samochod jak u nas]
dzisiaj przyszedl czas na przeglad techniczny - Hala wielkosci boiska do pilki.. Dobrze ze silnik byl cieply..ogolnie sprawdzajacy wsiada do twojego auta i nim kieruje itp...wlacza wszystkie swiatla...patrzy czy wycieraczki dzialaja..Sprawdzajac spaliny wyciska 7-poty z silnika po kilkukroc..
Po udanej kontroli szperakow....szparakow...wagi i roznych takich przechodzimy na swiatla - Jeden klosz swieci troche nizej..jedziemy dalej..sprawdza podwozie i okazuje sie ze trzeba placic...
Ja zjedzam poza hale...Place - ale niestety nie podbijemy panu pieczatki bo swiatlo swieci zle - 51 euro.
powrot szybki do salony fiata - naprawa - 16 euro...powrot na hale..wszystko gra i buczy - 18 euro - No super...zwarzywszy na to ze przepalila mi sie zarowka postojowek ..
IMG_20131105_085815_1.jpg taki ladny przebieg wskoczyl...Niestety zebym niewiem jak chcial wjezdzajac do miasta robi sie kicha i nawet eko jazda nie pozwala oszczedzic zbytnio na paliwie..
Pytania - czy u was na zimnym silniku po odpaleniu potrafi po chwili Zasieg km zmniejszyc sie o kilka dobrych km??
IMG_20131106_131236_1.jpgIMG_20131106_131259_1.jpg
Zastanawia mnie zamiana na podlokietnik.Oczywiscie w gre wchodzi tylko original...Da sie to zrobic jakos bezinwazyjnie?
Ciagle deszcz pada nawet niemam kiedy zarowek zmienic
IMG_20131108_160358_1.jpg to jest filtr paliwa - inaczej mowiac zbieracz wody. Z tego co przeczytalem na forum - warto przed zima wymienic..Ale zima pewnie nadejdzie szybciej niz ja bede w Polsce - wiec czy ktos z lekka moglby powiedziec jakby co jak spuscic ta wode??niestety tutaj niema czegos takiego jak dynks ...