a tak nawiasem mówiąc to (tylko nie rozpowiadajcie) nie miałem przeglądu. OD GRUDNIA. Po stłuczce szybko na stacje diagnostyczną i zrobiłem. Przeszła bez problemu. W przyszłym tygodniu jade na oględziny rzeczoznawcy...
a tak nawiasem mówiąc to (tylko nie rozpowiadajcie) nie miałem przeglądu. OD GRUDNIA. Po stłuczce szybko na stacje diagnostyczną i zrobiłem. Przeszła bez problemu. W przyszłym tygodniu jade na oględziny rzeczoznawcy...
Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
Punto 2 1,9JTD 01' ELX
To miałeś szczęście, że to w Ciebie uderzyli, a nie Ty w kogoś. Będziesz robił, czy już cierpliwość Ci się przebrała?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
już mam nagraną klapę. tylko muszę jechać wymontować. cena 150 kompletna. Do tego oba napędy podnoszenia szyb z tyłu (po 50), belka tylna kompletna (100) chłodnica klimy (skraplacz - to zaraz za zderzakiem) +węże do niej (cena jeszcze nieznana). Roletę bagażnika już kupiłem (30zł). Zastanawiam się co jeszcze będę potrzebował bo mam okazje naprawdę tanio powyhaczać różne części (oprócz silnika bo ktoś już zaklepał). No i w końcu może pokuszę się o jakiegoś chipa. A bardzo ciekawi mnie ile mocy teraz ma mój silniczek. Tylko że w okolicach częstochowy to żadnej hamowni nie ma... A szkoda. Jutro pstryknę kilka fotek...
Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
Punto 2 1,9JTD 01' ELX
jak obiecałem to coś tam pstryknąłem
DSC00759.JPG
DSC00761.JPG
DSC00762.JPG
DSC00764.JPG
Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
Punto 2 1,9JTD 01' ELX
wgniecenie na tylnym boczku masz w tym samym miejscu co ja. Mi chyba ktoś tam pięścią walnął..
póltora roku temu (dokładnie 29 grudnia) kupiłem to auto. A przesiadałem się z marei weekend 1,8. I jechałem 31 grudnia na sylwestra tą 1,8 i mi babka też w tyłek wjechała bo nie wyhamowała. Uszkodzenie było dokładnie takie samo tylko że tam jeszcze zderzak popękał a tutaj nie.
DSC00769.JPG
Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
Punto 2 1,9JTD 01' ELX
W Gnieźnie kupiłeś tą Marysię?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
tak. była jedną z 3 możliwych do kupna w tamtym czasie (2 miesiące szukania)
Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
Punto 2 1,9JTD 01' ELX
kupiłem interfejs do fiata. Aż boję się podłączać. fejs ma wtyk obd2 a ja mam 3pin. A w puncie mojej żony jest obd2. Więc na pierwszy rzut poszło punto bo świeciła mi się kontrolka od poduszki. Sam zresztą jestem autorem tej świecącej poduszki. Wyciągałem fotel kierowcy i złapał błąd. Podłączyłem interfejs i poskanowałem trochę. Kliknąłem odometer i... (aż mi wstyd pisać) 676 280 km. A na liczniku 150 890km. A punciak wygląda świetnie, a jeździ jeszcze lepiej. Spala 3,8l ON na 100km po trasie (silnik 1,9JTD) Zimą nie ma najmniejszego problemu z odpaleniem. Wnętrze extra. komora silnika w porządku. A tu taka niespodzianka. Albo ktoś wymieniał centralke? Ale co wtedy z immo? A chciałem pojeździć nim kilka ładnych lat. Nie wiem co teraz. A marea? Wygląda na bardziej sfatygowaną niż punto. Nastawiam się na liczbę 7-mio cyfrową.
ps. Chłodnica znowu cieknie. Do tego poszedł przedni prawy wahacz. Wymieniłem podnośniki szyb z tyłu i chciałem założyć chłodnicę klimy którą nabyłem za 40 zł wraz z dwoma wężami ale brakło mi czasu.
Pozdrawiam
Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
Punto 2 1,9JTD 01' ELX
Imo idzie zawsze zakodować, ale ciekawe. Możliwe, że miał wymieniane body. A licznik przejechanych kilometrów Ci nie mruga? Jeżeli nie to widocznie coś było podmieniane. Albo body, albo licznik.
A w Maryśce, co nie tak z chłodnicą?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
na liczniku nic nie mruga. A chłodnica? Miałem pęknięcie na plastiku (przy dolnym uchwycie). Gość pospawał ale po 2 -3 tygodniach zauważyłem ponowny wyciek z tego miejsca. Ale jak nie będzie się lało wartkim strumieniem to nie wymienie tej chłodnicy.Cyba że za 20 złotych kupię drugą ale w to trochę nie wierzę. Mam jeszcze małe pytanie. We wtyczce 3pin przy samochodzie która to linia K? Bo zasilanie wiadomo z aku.[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Post dodany o 07:57 ---------- Poprzedni post dodany był o 07:27 ----------[/SIZE]
[/COLOR]ok. Już wiem. Mam już rozrysowane[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Post dodany o 07:58 ---------- Poprzedni post dodany był o 07:57 ----------[/SIZE]
[/COLOR]dzisiaj dam radę maryśce.
Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
Punto 2 1,9JTD 01' ELX
No jestem już po operacji podłączenia. W maryśce wyszło że przebieg to 492tys, czyli o 300 więcej niż pokazuje licznik. Tak mniej więcej myślałem że może być. Do tego jakieś błędy z ABSem. Błąd to SELONOID VALVE RELAY. Czytałęm że pompy lucasa w maryśkach to nieszczęście i że do wymiany najprawdopodobniej będzie cała pompa
Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
Punto 2 1,9JTD 01' ELX
Czyli wszystkie usterki jakie wychodzą są jak na auto z prawie pół miliona kilometrów przebiegu całkiem słuszne, inaczej mówiąc - przy takim przebiegu już można się ich spodziewać.
OT: Kiedyś byłem u znajomego, elektronika/elektryka. Robi auta. Pyta się ile przebiegu, mówię, że na komputerze też tyle ma ile na liczniku. A on... tak się uśmiechnął. Ja do niego, wiem, wiem - dla dobrego nic trudnego. W końcu to tylko mieć sprzęt i zaprogramować układ.
Ostatnio edytowane przez miszko ; 09-09-2011 o 14:46
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
jak dla mnie to te 500tys to trochę dużo. I chyba sobie odpuszczę podkręcanie tego silnika do blisko 200 KM. Bezpieczniej byłoby do 150Km i o jakieś 50Nm momentu więcej ale chyba szkoda kasy na to. Byle przejeździć do wiosny i kupić coś innego. Nawet się zastanawiam nad ABSem czy robić. Niby pompy tanie bo ok 50-100zł. Ale jak ruszę pompę to obawiam się czy coś więcej nie poleci. A jak mnie najdzie to sprzedam to jeszcze przed zimą, żeby mniej dziur było w podłodze i jakieś może oszczędności na paliwie będą, bo przymierzam się do cc900 +gaz, żeby graty i materiał do roboty wozić po mieście. Sam nie wiem...
Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
Punto 2 1,9JTD 01' ELX