Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 53
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    386
    Auto
    Fiat Marea Sedan 1.8 ELX
    Rocznik
    1997
    ciśnienie zawsze można dac większe ale skróci to żywotność sprężarki napewno.. za to nowa, wydajniejsza + większy IC to by było coś.. ale spalanie wtedy też wzrośnie.. coś za coś



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    92
    Auto
    stilo JTD 115 MW
    Rocznik
    2004
    jeśli chodzi o spalanie to alfa po modyfikacjach w granice 170 - 180 KM pali o ok 0,5 litra mniej, przy normalnej jeździe. Jeśli jazda jest ostra to pali więcej. Normalne. Gdzieś wyczytałem na forum alfy że sprężarki w 2,4 maksymalnie dochodzą do 1,65 bara. Jednak zapotrzebowanie na powietrze jest duże. Wkońcu jest tam jeszcze jeden cylinder. A tak na marginesie, W którym miejscu najlepiej zaślepić EGR?
    Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
    Punto 2 1,9JTD 01' ELX

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    386
    Auto
    Fiat Marea Sedan 1.8 ELX
    Rocznik
    1997
    ja zaślepiłem przy zaworze i przy kolektorze. Ale wystarczy zdaje się tylko przy zaworze.

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Najlepiej zaślepić przy wlocie do zaworu i z drugiej strony od Kolektora. Znam przypadki, gdzie później właściciele wyciągali rurę od EGR.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    386
    Auto
    Fiat Marea Sedan 1.8 ELX
    Rocznik
    1997
    i zostawiali wejscie do kolektora otwarte?

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    92
    Auto
    stilo JTD 115 MW
    Rocznik
    2004
    no to jestem po zmianie amortyzatorów oraz po morderczej walce z chłodnicą. Spryskiwacz też działa ale to szczegół. Amory wymieniłem w 3 godzinki tak na lajcie. No i to kapanie płynu chłodzącego mnie zaciekawiło to zacząłem rozbierać. Rozbierałem i rozbierałem no i chłodnica wyszła. Dobrze że nie nabijałem klimy to mogłem to spokojnie porozkręcać. No i się okazało że puścił klej po wcześniejszym klejeniu przy dolnym uchwycie chłodnicy. No to zawiozłem chłodnice do gościa który spawa plastik. Chciał zrobić to na jutro ale po znajomości za 90 minut była do odbioru. no i 30 złociszy poszło. Zamontowałem, poskręcałem i o 20.12 Wyjechałem ze stodoły. bo jak nie jestem na kanale i jak nie reperuje pod blokiem to robie to w stodole. I napewno lepiej to zrobie niż niejeden mechanik na profesjonalnym warsztacie. Pracowałem 3 lata temu na warsztacie to się naoglądałem co potrafi zrobić taki super mechanik. Na razie nic z chłodnicy nie cieknie. No a jeszcze jedna sprawa. jak przekładałem wąż od chłodnicy klimy to w 3 palcach go złamałem. bardzo ładnie widać w miejscu pęknięcia, że rura alu trzymała tylko w jednej czwartej swojego obwodu. Czyli dobrze że nie jechałem nabijać bo bym tylko czas stracił. Jak wracałem to przycisnąłem chwilę dłużej pedał gazu i tak na prostej ładnie szło do 170km/h później do 180 trochę gorzej i stop. Powolutku doszło do 183km/h (na liczniku) i trzeba było hamować. Trochę mnie to martwi. Teraz zbieram kasę na przegląd, a następnie na silnik. jeszcze nie wiem co w nim zrobię aby odzyskać utracone koniki ale coś muszę zrobić. I jeszcze jedna mała sprawa. Czytałem na forum lancii że w właściciele swoich aut z silnikiem 2,4 TDS i JTD wymieniają pompy oleju jak łańcuszek hałasuje. A hałasuje jak to opisywali jak stara sieczkarnia. Dopiero po przekroczeniu 1300 obr się uspokajał. A u mnie hałasuje w zasadzie tylko troszeczkę i przy 900obr jest cisza. Daję sobie z tym na razie luz. Jutro dodam zdjęcie jak wyglądało auto po demontażu chłodnicy. pozdrawiam i życze spokojnej nocy
    Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
    Punto 2 1,9JTD 01' ELX

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    386
    Auto
    Fiat Marea Sedan 1.8 ELX
    Rocznik
    1997
    chłopie do nieba motoryzacyjnego pójdziesz po takiej męce

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    92
    Auto
    stilo JTD 115 MW
    Rocznik
    2004
    zacząłem się zastanawiać czy nie iść do banku i jakiś kredyt wziąść. No i marzy mi się alfa 159 2,4 jtdm 210KM...[COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 00:05 ---------- Poprzedni post dodany był o 00:02 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]no i jest jeszcze jeden plus tego wszystkiego. żadna śrubka mi nie przyrdzewieje. Zawsze będę je mógł odkręcić...
    Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
    Punto 2 1,9JTD 01' ELX

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    92
    Auto
    stilo JTD 115 MW
    Rocznik
    2004
    DSC00753.JPG
    tak wygląda auto rozebrane
    DSC00754.JPG
    a tak pęknięcie chlodnicy
    Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
    Punto 2 1,9JTD 01' ELX

  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    To chyba typowe uszkodzenie. Jak kupiłem Lancię też u dołu zobaczyłem takie wilgotne. Nawet się nie zastanawiałem i kupiłem nową chłodnicę. Tyle tylko, że udało się wyjąć ją bez zdejmowania zderzaka.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    92
    Auto
    stilo JTD 115 MW
    Rocznik
    2004
    u mnie też by dało radę bez zdejmowania zderzaka, ale za zdjętym jest prościej i wszystko lepiej widoczne. a Ty masz silnik 2,4 JTD?
    Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
    Punto 2 1,9JTD 01' ELX

  13. #27
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Nie, nie 1.6. Tyle tylko, że nawiązałem swoją mowę do tego, że miałem podobnie jak u Ciebie uszkodzoną chłodnice. U mnie nawet wycieku nie było tylko się pociło. Jak wymieniałem olej przyuważyłem to i wolałem szybko to zrobić. A muszę powiedzieć, że i tak podziwiam Ciebie za wytrzymałość "nerwową".
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    92
    Auto
    stilo JTD 115 MW
    Rocznik
    2004
    można powiedzieć że szykuje auto na wakacyjny wyjazd w przyszłym roku... Żeby tylko pieniędzy wystarczyło
    Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
    Punto 2 1,9JTD 01' ELX

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    92
    Auto
    stilo JTD 115 MW
    Rocznik
    2004
    No i stało się. Wczoraj babka wjechała mi w bagażnik... Pieszy przechodził przez pasy a ona mi się pyta CZEMU SIĘ W OGÓLE ZATRZYMYWAŁEM? Tylna klapa wgnieciona, zderzak wgięty. Napisała oświadczenie. Może mi coś z kasy z odszkodowania zostanie. Może na podłogę z nierdzewki. I zacząłem myśleć że to auto mnie nie lubi. A ja przecież je dobrze traktuję...
    Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
    Punto 2 1,9JTD 01' ELX

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    386
    Auto
    Fiat Marea Sedan 1.8 ELX
    Rocznik
    1997
    może za dobrze.. i zaczyna marudzić..;P współczuję stłuczki..


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [zawieszenie] Co mogło się popsuć po kolizji?
    Napisany przez drLubitch na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-12-2010, 21:42
  2. JAK DOBRAC SIĘ DO REFLEKTORÓW w 1.9 JTD?
    Napisany przez ATM na forum Stilo
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 29-09-2010, 02:13
  3. marea 2002 jtd 110 nie odpala
    Napisany przez stefanra na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 04-03-2010, 23:20
  4. Jak długo rozgrzewa się silnik 1,9 JTD
    Napisany przez edwardo65 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-01-2010, 09:13
  5. Ożeniłem się z Maryśką. Takie drobne... po weselu...
    Napisany przez oleg na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-07-2009, 21:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

marea 2 4

2 4 jtd

pompa oleju 2 4jtd

nie wszystko jest takie kolorowe

marea 2 4 jtd

nie wszystko takie kolorowe

pompa oleju jtd

bak w punto 2 urwanytylny wahacz mareamarea 2 4 lozysko podporyczy przy kolizji w przod mogly sie skrzywic podluznice2 4jtdjakie przebiegi wytrzymuje alfa 2 4jtdschemat fiat marea 2 4JTD

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl