Jest mechanizm który działa na zasadzie oszczędzania w wyniku szkody całkowitej.. To że ją dostał nie oznaczy że dostanie np 4 tyś.. Czysta matma i interpretacja regulaminu ubezpieczalni
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Jest mechanizm który działa na zasadzie oszczędzania w wyniku szkody całkowitej.. To że ją dostał nie oznaczy że dostanie np 4 tyś.. Czysta matma i interpretacja regulaminu ubezpieczalni
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
czym jest szkoda calkowita chyba wszyscy wiedza do wymiany + lakier calosci zaliczyli pas tylny i zderzak. Daja mi za to 1200 zl, a co najsmiesniejsze kalkulacja zostala zrobiona dla auta siena 1,2 EL podczas gdy ja mam 1,6 HL tutaj juz widac ze przycinaja na wycenie, dlatego nie zostaje mi nic innego jak sie odwolywac i skladac na pismie wniosek o udostepnienie szczegolow tej kalkulacji
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
Nie mogli jednocześnie zaniżyć kosztów naprawy i zrobić "szkody całkowitej" bez wałka (zmiana modelu/wersji pojazdu).
Szkoda likwidowana z OC sprawcy? to masz o co walczyć.
[edit]
Akurat był u mnie kolega który "robi w ubezpieczeniach", mówi że masz wygrane
Wałek jest zrobiony na wycenie auta, to wiesz (różnica wartości może być ponad 1000 zł, porównując golasa 1,2 EL z przebiegiem 400k km do 1,6 HL z połową tego przebiegu).
Drugi wałek jest na kalkulacji kosztów naprawy, tu najbardziej nabiło cenę malowanie całości które w tym przypadku nie jest wymagane (liczy się procent nadwozia wymagający lakierowania albo "widoczność uszkodzenia", jest próg poniżej którego malowanie całości jest nieuzasadnione). Pojechali po bandzie, liczą że klient sie nie odwoła od wyceny/kalkulacji i wypłacą grosze.
Dobra, za dużo piwa.
Poczekaj na ich kalkulację, zobacz czy wycena dla twojego modelu wystarczy żeby pozbyć się "szkody całkowitej" (przy wypłacie z OC sprawcy 100%, tylko dla AC ubezpieczalnia może ustalić "próg opłacalności" na np 60%)
http://www.info-ekspert.pl/wycena_wycena.php5
jedna wycena kosztuje poniżej 10 PLN (SMS), w zasadzie identyczne kwoty podadzą wszystkie kalkulatory i programy (+/- 5%)
Ostatnio edytowane przez ata ; 12-08-2012 o 00:43
sprawe kolizji juz prawie moge uznac za zakonczona jeszcze bede sie odwolywal od wyceny auta.... poki co za auto + uszczerbek na zdrowiu dostalem 4200 niedlugo oddaje sienke na robienie tylu, poki co zagoscily do kompletu w koncu przednie kierunki clear ktore oczywiscie przyciemnilem ) fotki na szybko
CAM00036.jpg
CAM00037.jpg
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
4200 nie najgorsza wycena;]
maly update dla poprawy dzwieku i delikatnego wyciszenia mojego wydechu pare dni temu wlecial srodkowy tlumik oczywiscie 2" i przelotowy Z kolei dla poprawy hamowania nabylem zaciski z tarczami i klockami 257mm poza tym kupilem w dobrej cenie zderzak, caly, zdrowy i nie popekany dzisiaj sie troche za niego zabralem
przed
CAM00044.jpg
po szlifowaniu i polozeniu podkladu
CAM00046.jpg
postanowilem go rowniez sprobowac samemu pomalowac kupie puche, jak mi nie wyjdzie to oddam lakiernikowi hehe
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
Jak dobrze wyczyścisz powierzchnię, i piwnice, bo wnioskuje ze zdjęcia że to piwnica to nie osiądzie ci piasek i będzie ładnie
Tylko zacieków nie porób
Ja chce takie lampy jak ty masz z przodu
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
lampki to taka moja samorobka trafilem na lampy z gladkim szklem, do tego dokupilem czarny spray wysokotemperaturowy oraz ringi od jakiegos bmw rozkleilem lampy, obwodki pomalowalem na czarno, ringi docialem na wymiar lampy, poskladalem wszystko do kupy podlaczylem no i powstalo to co widac na zalaczonym obrazku hehe robota mi chyba nie wyszla zle, bo juz kilka osob myslalo ze po prostu takie lampy dostalem w sklepie
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
Aha... Ringów to nie chce, ale gładkie szkło i H7 by się przydało
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
Tylko misiaki mogłyby zdaje się dowodzik za to zabrać to homologacji to one już nie mają
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
MAJĄ inaczej bym nie jeździł. To cleary do brazylijkiej wersji palio z 2000 roku . Byłem na badaniu w nich i spoko. Tylko po założeniu najlepiej jedź na stacje je wypoziomować
No wiem, ale do tego Palio przed liftem pasują? Poniżej 2000r. Bo mój 98 jest
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
Przecież to ten sam kształt. Jeżeli w środku siedzi ci żarówka H4 to musisz przerobić troszkę instalacje bo wtyk jest inny. Jeśli se z tym nie poradzisz mogę założyć temat i opisać jak to sie robi.
pasuja tez mialem wczesniejsze lampy na h4 trzeba sie troche pobawic kabelkami i wszystko dziala jak nalezy najlepiej dorwac ze szrotu wtyczki do h7
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole