Dzisiaj odłączyłem podgrzewanie przepustnicy czynnikiem chłodzącym Z tego co wyczytałem na różnych forach może dać to jakieś efekty bo jak wiadomo im zimniejsze powietrze tym jest gęstsze i powoduje to lepsze spalanie
Dzisiaj odłączyłem podgrzewanie przepustnicy czynnikiem chłodzącym Z tego co wyczytałem na różnych forach może dać to jakieś efekty bo jak wiadomo im zimniejsze powietrze tym jest gęstsze i powoduje to lepsze spalanie
Z tego co wiem to czynnik chłodzący przepływa przez przepływkę aby zniwelować skraplanie się wody z powietrza na przepustnicy.. Nie jestem przekonany czy takie mody to dobry pomysł.. Udawanie mądrzejszego niż sztab inżynierów fiata to wg. mnie źle rokuje..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Podgrzewanie przepustnicy czynnikiem chłodniczym ma za zadanie rozgrzanie docierającego powietrza. Zastąpiło to stare rozwiązania, gdzie powietrze było "zasysane" znad kolektora wydechowego. Sterowanie było bimetalem przy filtrze powietrza. Teraz jest cała przepustnica podgrzewana i ona ogrzewa powietrze.
W zimę jest to przydatne - silnik szybciej się rozgrzewa.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Oj logiczne by się wydawało raczej odwrotnie..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ludzie piszą inaczej Każdy dąży do tego aby jak najzimniejsze powietrze trafiało do komory spalania
Akurat gaśnięcie silnika gdy wrzucisz na luz jest normalne po zamontowaniu tej rury.Miałem podobnie i to bez stożka w Temprze.Była tam fabryczna rura z takim jak by chwytakiem powietrza skierowana właśnie zgodnie z kierunkiem jazdy i miałem tan sam problem.Przeniosłem ten chwytak nad koło bo i tam było zimne powietrze i jak ręką odjął.Pod czas jazdy wciskana jest większa ilość powietrza co na wolnych obrotach na tyle zuboży mieszankę że silnik zgaśnie.Musisz odwrócić tak końcówkę rury aby nie mogło do niej wciskać powietrza.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Wiesz co sam już nie wiem jak to jest Wiem tylko tyle że im zimniejsze powietrze tym lepsze więc sobie eksperymentuję bo przecież to nic nie kosztuje mnie I wydaje mi się że po tych wszystkich modach samochód jest żwawszy
Owszem, masz racje, ze zimniejsze powietrze ma większą zawartość tlenu co za tym idzie jest lepsze, ale z tym chłodzeniem przepustnicy to ktoś już ostro przesadził
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
No właśnie niby tak Oj ludzie piszą różne głupoty
Mam do was pytanie bo ciągle nie mogę się uporać z nierównymi obrotami na Pb na wolnych obrotach przy biegu jałowym
Nie mam pojęcia co to może być. Na gazie wszystko okej I dodam że dzieje się tak tylko na ssaniu gdy silnik zimny, przynajmniej takie są moje spostrzeżenia
Edit:
Tak chodzi Siena z Przelotem Remusa
http://www.youtube.com/watch?v=DYGl_WQj_nY
Ostatnio edytowane przez DanioxD ; 30-07-2011 o 21:30
Całkiem ładnie brzmi.
Jeśli chodzi o obroty to sprawdzałeś czujnik temperatury?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Fajnie brzmi, ale ten panel środkowy to mi nie przypadł za bardzo do gustu.
Ile razy wciśniesz gaz cudem unikając grobu
lukq powiedz mi gdzie się ten czujnik znajduje? Co do panelu środkowego to jednemu się podoba a drugiemu nie ;p mi się tak akurat podoba
Przy termostacie albo w bloku silnika obok.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi