jerry wszystko na bierzoąco komentuj ciekawy projekt
jerry wszystko na bierzoąco komentuj ciekawy projekt
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Kolektor pomalowany identycznie jak mój Szkoda bo do niebieskiego auto mogłeś pokombinować z innym kolorkiem ale i tak bedzie ładnie wyglądało
dzidek80, będzie wyglądało prawie dokładnie jak u kolegi DanioxD
DanioxD, na początku miało być że kolektor będzie pomarańczowy o taki:
200px-Solid_orange.svg.png
Ale ponieważ mam zaciski czerwone to i kolektor poszedł pod kolor...
.
.
.
.
ale jak mi się nie spodoba to zmienię na ten pomarańcz...i zaciski też
Wydaje mi się że pomarańcz lub żółty powinien lepiej tu pasować A zaciski można szybko na pomarańczowy pomalować
ladnie ladnie widac ze wiosna idzie i kazdy cos tam dlubie hehe
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
Uuu....znów coś tu cicho
Problem falujących obrotów oraz blokującgo się silniczka krokowego został "raz na zawsze" (do czasu oczywiście ) rozwiązany.
Jeżdżę tak prawie od miesiąca i ani razu fiacik się nie machnął po obrotomierzu. Jedyne co zauważyłem to....niższe spalanie, ostatnio średnio wyszło na trasie 400km : 5,7 l/100km (średnia prędkość 80-100 km/h)
Poprzedni kolektor po zdjęciu okazał się prawie całkiem nie zasyfiony, jedynie przelotka która idzie do silniczka krokowego (taki niewielki, średnicy małego palca otworek) oraz gardziel przepustnicy były w lekko czarnym nalocie, także bez paniki, silnik mam w super stanie a stary kolektor zostawiłem w garażu.
Ktoś pytał jak wygląda "nowy" kolektor na silniku, proszę bardzo
IMG_1462a.jpg IMG_1469.JPG
Poza tym w autku płynie nowiutki i czyściutki olej ze względu na nową miskę A Pan Tomek z Lesznowoli jak zwykle zrobił kawał porządnej roboty
rewelacja ja może też jak sczas pozwoli to rozbiore kolekto i oczyszcze bo jak i blos i przepustnica i krokowiec sie czasami zacinają
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Zrobione kawał dobrej roboty
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
No naprawdę robi wrażenie, pewnie teraz po każdym powrocie do domu macha w górę, ściera i naprzód polerka kolektora Ja bym tak robił. Zauważyłem że mój fiacik też czasami, ale naprawdę bardzo rzadko skacze po obrotach. Twoim zdaniem przyczyną może być ta przelotka która idzie do silniczka krokowego, czy prędzej sam silniczek, a może to i to?
predzej obie sprawy - kanał przelotowy silniczka krokowego bedzie zabrudzony wraz z grzybkiem oraz zacinający sie silniczek krkowy - ale to jedno z przypuszczeń
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Hej, dawno nie pisałem na forum, ale że tak powiem pojawił się powód, a właściwie pojawiła się ona:
IMG_1741.JPG
IMG_1745.JPG
IMG_1753.JPG
Zatem od niedawna można mnie częściej znaleźć na forum klubtt.pl, a ponieważ nie daję rady jeździć dwoma autami sam, zatem niedługo moje Palio S.W pojawi się w dziale sprzedam i będzie potrzebowało nowego opiekuna który się nim zajmie i będzie dbał o nie dalej tak jak ja
Z auta nic nie wymontowuję, będzie do sprzedania w takiej konfiguracji jak jest, chyba że następny właściciel będzie sobie tego życzył (patrz: będzie chciał kupić za mega-śmieszne pieniądze).
Ale spokojnie, bez paniki, będę to forum odwiedzał i udzielał pomocy użytkownikom Palio/Siena/Albea.
Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia.
Jerry.
Ładna fura i na dodatek widzę ze stoi w moich okolicach
no szkoda ze palio pojdzie pod młotek a myślałem na początku ze zmieniłes na włoszczyzne jakaś alficzka
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
yacub, rzeczywiście na początku w planach miała być włoszczyzna: Brera lub ewentualnie Fiat Coupe. Ale tak: Tomek z Lesznowoli odradził mi Brerę w silniku benzynowym JTS gdyż ponoć palą niesamowite ilości oleju (mówił że trzeba dolewać oleju przy każdym tankowaniu, niezależnie od stanu silnika) a dobrego Fiata Coupe to w obecnych czasach ze świeczką szukać...zresztą Fiata Coupe nie było z napędem AWD, a tutaj mam Quattro ( akcent włoski jakiś jest, hehe )
Niestety nie daję rady jeździć dwoma samochodami...gdybym miał swój prywatny garaż na kilka samochodów to nigdy nie sprzedawałbym Palio, bo cena nie jest adekwatna do wspomnień i sentymentu do autka, ale żal troszkę patrzeć jak sobie stoi. Lepiej żeby sobie jeździło regularnie
Halllloooo....halo
Co to za cisza w tym temacie
Ja po zimie uruchamiam Fiata w swojej nowej pracy gdzie będzie mi służył jako samochód służbowy
Zrezygnowałem ze sprzedaży bo w sumie kawał z niego dobrego autka i szkoda mi oddać za "psie" pieniądze, ktorych i tak nie zobaczę bo co to jest 2-2,5k PLN w obecnych czasach. Postanowiłem że będę jeździć Fiatem aż mu podłoga nie odpadnie
A piszę po zimie, bo w te nieszczęsne mrozy Fiacik nagle stracił ogrzewanie w środku i cały płyn w zbiorniczku....krotka diagnoza: coś się dzieje
Dolałem ponad 1,5l rozrobionego Paraflu...po 50km to samo...wypite do cna. Ale tak: ani stan oleju na bagnecie czy korku nie zawierał śladów płynu, spaliny również nie pachniały palonym płynem chłodniczym, w środku z nagrzewnicy też suchutko...dopiero po drugim zalaniu i wytworzeniu ciśnienia w układzie chłodniczym okazało się że przerdzewiała chłodnica:
20130205_181624.jpg
....i Fiat jest aktualnie nazwany "parowozem"
Zatem została zamówiona już nowa:
20130209_172218.jpg
20130207_191433.jpg
i w przyszłym tygodniu wymieniam a Fiacik odżyje z zimowego snu i pierwsze kroki poczyni na myjnię bo strasznie mega brudny jest po tym kilkutygodniowym staniu
p.s. I niestety podczas tego postoju jakiś "inteligentny inaczej" człowiek postanowił sobie rzucić kamieniem na maskę w wyniku czego zrobiła się spora wgniotka, ale z tym mam nadzieję poradzę sobie na wiosnę
Ostatnio edytowane przez jerry ; 15-02-2013 o 02:23