Fakt - frigo to zimókiNawiasem bardzo sobie je chwalę (mam w 2ch autach frigo 2).
Fakt - frigo to zimókiNawiasem bardzo sobie je chwalę (mam w 2ch autach frigo 2).
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Mój błąd w autku znajdują się z tego co pamiętam opony Dębica Passio. 2 z opon są z 2008 roku a 2 z 2012 roku.
Wczoraj w autku zostały wymienione 2 zaworki zwrotne spryskiwaczy bo jeden był uszkodzony a drugi wymieniłem na zaś oraz pompką do roweru przedmuchałem przewody spryskiwacza tylnego gdyż był przytkany przy dyszy spryskiwacza. Przepłaciłem bo za sztukę zapłaciłem 10zł a na allegro są po 5zł/szt. ale nie chciało mi się po robocie nigdzie dalej jeździć.
Tak wygląda taki zaworek spryskiwacza :
3337855298.jpg
3383577153.jpg
Ponadto byłem zmuszony iść do wydziału komunikacji gdzie zostawiłem 180,50zł za przerejestrowanie autka
DSC_0080.jpg
A dzisiaj benzyną ekstrakcyjną i małym pędzelkiem przeczyściłem z zewnątrz gaźnik bo był brudny a podobno Asiany nie lubię być ubrudzone.
A kto lub co lubi być brudneA dzisiaj benzyną ekstrakcyjną i małym pędzelkiem przeczyściłem z zewnątrz gaźnik bo był brudny a podobno Asiany nie lubię być ubrudzone.![]()
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Dzisiaj po raz kolejny postanowiłem pogrzebać w swoim bolidzie. Za zadanie postawiłem sobie dokładniej wyczyszczenie gaźnika z zewnętrza oraz wyczyszczenie jego w wewnątrz.
Do czyszczenia zakupiłem środek firmy STP do czyszczenia gaźników i przepustnic
DSC_0094.jpg
DSC_0095.jpg
Gaźnik w miarę możliwości wyczyściłem a przy okazji wymieniłem starą uszczelkę ( oring) między korpusem gaźnika a samym gaźnikiem. Stary oring był już porządnie zniszczony
DSC_0086.jpg
kupiłem 2 różne oringi bo nie miałem jego dokładnego wymiaru - cena za sztukę to całe 1zł
DSC_0087.jpg
Właściwy okazał się ten mniejszy( na zdjęciu ten wyżej)
Tutaj porównanie starego i nowego Oringu
DSC_0088.jpg
Przed założeniem uszczelki korpus gaźnika oraz rurę doprowadzająca powietrze z filtra powietrza do gaźnika wyczyściłem wewnątrz i zewnątrz
DSC_0089.jpg
DSC_0090.jpg
Poniżej 3 zdjęcia przedstawiające WSPANIAŁY japoński gaźnik AISAN ( odpukać w niemalowane mój jak na razie sprawuje się bardzo dobrze)
DSC_0091.jpg
DSC_0092.jpg
DSC_0093.jpg
Przy okazji zdemontowanego korpusu gaźnika wymieniłem jeden przewód podciśnieniowy którego nie dałem rady ostatnio wymienić. Jak widać na poniższym zdjęciu jego stan był tragiczny
DSC_0096.jpg
I to było by na tyle cdn....
hehe dobrze, że nie fotografowałeś każdej śrubki co odkręciłeś![]()
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Te gaźniki to po prostu masakra.Kolega ma golfa II 1.6 z automatem i ma tam pierburga też z kompem.Żeby to ogarnąć to naprawę trzeba się napocić.Może lepiej nie ruszaj nic jak działa hehe![]()
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Żeby utrzymać tradycję dzisiaj znowu grzebałem w autku
Do wymiany poszły klocki hamulcowe. Zakupiłem najtańsze jakie znalazłem w intercarsie firmy BRECK ze zniżką 30% za 48,30zł Odziwo firma nie jest wcale taka zła, w internecie ma bardzo dobre opinie jak na klocki budżetowe.
Porównanie starego klocka z nowym :
DSC_0097.jpg
Wymiana poszła nawet gładko tylko połamała mi się zawleczka od zabezpieczenia klocków przed wysunięciem ( jutro będę musiał poszukać nowej albo włożę kawałek drutu) oraz jedna ze śrub w kole ma uszkodzony początek gwintu i nadaje się do wymiany.
Po wymianie klocków przyszedł czas na wymianę kolejnych rurek podciśnieniowych - i chyba ostatnich![]()
InterCars dla klienta indywidualnego to kradzież w biały dzień. Ja polecam 4cars.pl. Duże zniżki są za regularne zakupy
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
może i by polatały jeszcze trochę km tylko nie wiedziałem kiedy ktoś przy nich grzebał, poza tym wydatek 50 zł to nie jest jakiś duży wydatek, a bezpieczeństwo jest najważniejsze.
W kończący się weekend moje autko zrobiło bez problemu ponad 200kmWracając dzisiaj do domu na autostradzie A2 sprawdziłem w jakim stanie jest silniczek, na prostej gładkiej drodze osiągnąłem na liczniku 130km/h i jeszcze coś tam było pod nogą
Autko to użytkuję prawie od miesiąca i zrobiłem nim ok 850km. Jestem z niego w miarę zadowolony. Spalanie przy delikatnym operowaniu gazem wynosi 5-6l w mieście a sam pojazd jest jak na razie bez awaryjny. Jedną z większych wad Cieniasa z silnikiem 700 jest jego głośna praca. Wystarczy delikatnie mocniej nacisnąć pedał gazu i wkręcić silnik na wyższe obroty (np. na 2 biegu jechać powyżej 40km/h lub na 3 powyżej 60km/h) a w środku robi się tak głośno jakby w aucie nie było tłumika. Po przejechaniu dystansu ok 80km na autostradzie z prędkością 90-100km/h wsiadłem z auta po prostu głuchy![]()
Ostatnio edytowane przez dudu$ ; 21-07-2013 o 22:37
Cóż - jest to silniczek przejęty z fiata 126 BIS więc głośnej pracy nie ma się co dziwić.
Samochodzik bardzo mi się podoba, oby służył jak najlepiej![]()
Dzięki za miłe słowa, również mam nadzieję że autko będzie sprawować się bezawaryjnie.
Nie odzywałem się bo byłem troszkę zabiegany, a teraz siedzę sobie 80km na działce na urlopie. Autko od ostatniego postu sprawuje się bardzo dobrze. Ostatnie średnie spalanie wyszło ok 6,5l więc w miarę ok. Właśnie ze swoją 2 połową wpadliśmy na pomysł że na spontanie jedziemy sobie na 4 dni nad morze do jastrzębiej góry - w jedną stronę z miejsca gdzie teraz przebywam to 392km. Piszę tego posta ponieważ w razie jakiejkolwiek awarii autka ( mam nadzieję że nie) będę mógł liczyć na pomoc kogoś z forumowiczów. Będę jechał przez Sochaczew - Płock - Grudziąc - Gdańsk - Płuck - Jastrzębia góra. Autko jest w dobrym stanie wiec powinienem dojechać ale kto wie. Po powrocie z wyjazdu w autku ze szwagrem będę wymieniał uszczelniacze wału korbowego od strony skrzyni biegów, tulejkę wałka sprzęgłowego, uszczelkę pokrywy rozrządu ( cieknie olej) , może rozrząd ( jeżeli jest w złym stanie) oraz amortyzatory - również może
Do usłyszenia po powrocie![]()