Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 43 z 86 PierwszyPierwszy ... 33414243444553 ... OstatniOstatni
Posty od 631 do 645 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #631
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    No tak, ale wiosna tuz tuz
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #632
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    byrrt czekamy na efekt zlikfidowania tej rysy

  4. #633
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)

    Cytat Napisał Andrew Zobacz post
    Bo HGTe nie kupuje sie rozumem tylko sercem to juz auto dla swirow a koszty eksploatacyjne w porownaniu do innych Bravo sa sporo wyzsze

    Wysłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
    Z ciekawości, co poza wyższym spaleniem generuje te wysokie koszta w porównaniu do np 1,8?


    "... I guess it's just the way I'm wired."

  5. #634
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Z ciekawości, co poza wyższym spaleniem generuje te wysokie koszta w porównaniu do np 1,8?
    Chociażby to że do wymiany rozrządu, pompy wspomagania czy chyba nawet alternatora trzeba opuszczać silnik, miejsca pod maską wcale, części są po prostu droższe.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #635
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    zakłaadamy bezawaryjna eksploatację jednego i drugiego.
    Jaka jest róźnica w cenie rozrządu? Zawieszenie i hamulce sa takie same?

  7. #636
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    W sumie nie wiem czemu pytasz tu ale już mówię. Hamulce są chyba inne ale koszt akurat tych nie powinien być znacząco różny. HGT ma z tyłu tarcze, niby troszkę drożej ale pewniej i na dłużej starczą..
    Rozrząd to przede wszystkim robocizna bo jak mówiłem trzeba silnik opusczać/luzować z łap.. Spytaj na forum konkretnie to może ktoś odpowie. Ja za rozrząd płaciłem 2 lata temu ok 850zł wraz z pompą (rozrząd i pompa SKF + paski Contitech), paskiem osprzętu i płynem chłodniczym. Sama robocizna ok 350zł chociaż wiem że robią i taniej..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #637
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    W sumie nie wiem czemu pytasz tu ale już mówię. Hamulce są chyba inne ale koszt akurat tych nie powinien być znacząco różny. HGT ma z tyłu tarcze, niby troszkę drożej ale pewniej i na dłużej starczą..
    Rozrząd to przede wszystkim robocizna bo jak mówiłem trzeba silnik opusczać/luzować z łap.. Spytaj na forum konkretnie to może ktoś odpowie. Ja za rozrząd płaciłem 2 lata temu ok 850zł wraz z pompą (rozrząd i pompa SKF + paski Contitech), paskiem osprzętu i płynem chłodniczym. Sama robocizna ok 350zł chociaż wiem że robią i taniej..
    Pytałem z czystej ciekawości.

    "... I guess it's just the way I'm wired."

  9. #638
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    no ale nie wymieniasz tego codziennie, tylko co 60 tys. a klocki, tarcze zmienisz to bedzie juz do konca auta

  10. #639
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    no ale nie wymieniasz tego codziennie, tylko co 60 tys. a klocki, tarcze zmienisz to bedzie juz do konca auta
    No bez przesady, ja te ponad 20 to rocznie robie, myślę że w następnym roku to ja będę rozrząd zmieniał bo już ponad 40tyś zrobiłem..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #640
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    no to co 3 lata to nie az tak duzoo

  12. #641
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    No i przy załozeniu, ze nic się nie będzie psuło, co raczej jest mało prawdopodobne
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  13. #642
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    no tak tak..

  14. #643
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    39
    Postów
    59
    Auto
    Bravo HGT VIS
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    ciekawości, co poza wyższym spaleniem generuje te wysokie koszta w porównaniu do np 1,8?
    Sorry bo ciut zaśmiecę temat ale odpowiem..spalanie to jest najmniejszy problem, ale tak jak pisał byrrt..rozrząd drogi, same części może nie tak bardzo ale robocizna w ASO koło 1500 tyś zł, większość mechaników poza ASO jak widzą Fiatowskie 2.0 20V to rozkładają ręce i się nawet nie podejmują bo żeby ustawić rozrząd w tym silniku to po prostu trzeba się znać i zrobić to parę razy, bez blokad ani rusz a oddasz auto takiemu Mieciowi z garażu to nie dość że Cię skasuje to będziesz się wkurzał że auto nie jedzie. Sam rozrząd też trzeba zmieniać częściej niż w innych Bravo bo jak pier..to biada na maxa, i nie jest tak że się wymieni i spokój na ileś tam km. ponieważ lubią odzywać się rolki w szczególności jeśli ktoś nie ma osłony pod silnikiem. Przy wielu rzeczach przy silniku trzeba go opuszczać bo dostępu nie ma żadnego Więc to wszystko to już są wyższe koszty, pomijając fakt że praktycznie każda część jest po prostu droższa do HGTy. Hamulce też droższe, tył tarcza, większe z przodu, klocki też, jak ktoś chce wsadzić coś co naprawdę hamuje to już lepiej nie mówić, zawieszenie kompletnie inne, krótsze wahacze = inne droższe, amory inne na dodatek brak bo albo kupujesz monroe albo coś lepszego np. Sachs komplet 1400 zł na zamówienie, np. KYB w ogólnie nie dostępna, sprężyny inne...sam zawias przód pada też dużo częściej z racji tego że silnik jest mega ciężki, do tego dochodzą jakieś rzeczy typowe dla HGTy typu wycierający się simmering na wale co wiąże się z wyjęciem skrzyni itd. itp.
    Ostatnio edytowane przez Andrew ; 19-02-2013 o 21:27
    [COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]

    Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka

    [COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]

  15. #644
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    uuuu ładne opowiadanie.. trochę to przeraża ale w 1.6 16V tez by znalazł kilka błędów

  16. #645
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    45
    Postów
    558
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Fiat 500 sport
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    uuuu ładne opowiadanie.. trochę to przeraża ale w 1.6 16V tez by znalazł kilka błędów
    W kazdym aucie znajdziesz.


 
Strona 43 z 86 PierwszyPierwszy ... 33414243444553 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 10:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 23:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 14:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 04:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 18:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

fiat bravo gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

fiat brawo gtwymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 opiniefiat bravo 1.8 gt opinieceny fiata brawo gtbyrrtfiat 1.8 16v gt filtr paliwabyyrtforum fiat brawa1 412vco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4fiat bravo 18 gt sondabravo 1.8 gtpasek klinowy fiat brawa 18 16vuszczelniacz wtrysku fiat 1 8
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl