poskładałem wszystko do kupy i działa jak ta maybach
poskładałem wszystko do kupy i działa jak ta maybach
W Bravo wylądował taki mały dodatek
DSC_0117.JPG
Były:
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
Vectra C 2.2 GTS
Są:
Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
270 na zegarze co Ty latać chcesz
A czy przekładka jest bezproblemowa,czy trzeba w body grzebać
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
W czym zdziwienie?W serii jest 260.Przekładka całkowicie bezbolesna.Zmienione tylko tarcze-inaczej skalowane i startują z dołu.Wskazania nie zmienione.A odnośnie latania....Tym akurat Bravo jechałem już 235 km/h licznikowo.Wg navi było 224.
Były:
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
Vectra C 2.2 GTS
Są:
Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Owszem...dzięki Dominikowi z LKP
Były:
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
Vectra C 2.2 GTS
Są:
Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Takie tam przemyślenia
DSC_01252.JPG
Były:
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
Vectra C 2.2 GTS
Są:
Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Wczoraj minął rok jak Bravo jest w domu.W tym czasie zrobiłem nim 21 tyś.Nie zanotowano żadnych awarii prócz wymiany łożysk McPhersona i czujnika ciśnienia oleju.Mody jakie zostały zrobione w aucie są opisane po kolei w temacie.
Wczoraj na strzał zrobiłem nim 1620 km.Średnie spalanie 5.7 litra przy średniej prędkości 104km/h.
Wczoraj także Bravo by uczcić rocznicę postanowiło zaserwować fajerwerki.W środku nocy na dzikusie w ok.Norymbergii zrobiłem sobie mały postój.Silnik pracował,w pewnej chwili we wnętrzu pojawił się smród palonej gumy,niedopalonej ropy i bóg wie czego jeszcze,Spod maski zaczął wydobywać się dym.Już widziałem płonące auto na środku pustego parkingu.Szybko zgasiłem silnik,podnoszę maskę i.....cisza.Bravo postanowiło sobie wypalić DPF-jak ja mam dość tego wynalazku.Jeszcze nigdy filtr nie wypalał mi się w takich okolicznościach.Ech.Do teraz pamiętam miekkie kolana i trzęsące się ręce.
Były:
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
Vectra C 2.2 GTS
Są:
Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
HAHA...no fakt..cisnienie napewno poszlo w gore...I te pytanie - co robic....brac gasnice czy dzwonic po straż...wiedzac ze gasnica duzo nieda...
Pierwszym momencie zacząłem wypakowywać auto.Lecz jak zgasiłem silnik i przeszło dopiero się opamiętałem co to było.
Były:
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
Vectra C 2.2 GTS
Są:
Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
no ale dobrze ze nie stales bezczynnie...choc paraliz kazdego moze zlapac. Ja jak swojego naprawialem w polsce to w ASO mowili ze DPF to ustrojstwo nie potrzebne - dla nich podczas wypalania zaczely sie kopcic i to porzadnie dywaniki w samochodzie...Takze nigdy nic nie wiadomo ..
Hehe wywal ustrojstwo i będziesz miał święty spokój - generalnie auto na wielki plus - jak dla mnie jeszcze jakiś minus by mu się zdał
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
DPF dopóki działa normalnie (w miarę) to nie zamierzam się z nim rozstawać.
Były:
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
Vectra C 2.2 GTS
Są:
Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Małe podsumowanie po roku eksploatacji.
Wymienione:
-Hamulce przód i tył
-rozrząd
-roletka hamulca ręcznego
-łożyska mcPherson przód
-2x olej
-2 razy komplet filtrów
-czujnik ciśnienia oleju
Przez ten czas auto poddane stosownym modyfikacjom.
-założony Instant Nav
-zawirusowany soft
-założone nakładki progowe
-4 tłok Brembo na przód
-wymienione wnętrze (fotele,kanapa i boczki)na to od sporta
-zmienione oświetlenie wnętrza na LED smd
-założona lamka oświetlenia wnętrza ambiente
-założone listwy przyszybowe chromowane
-lotka i progi ze sporta
-klamki chromowane z Lancii Delty
-wymienione felgi z 17" na 18"
-wymienione felgi zimowe z 15"na 16"
-założona cupra lip na przód
-zrobione automatyczne otwieranie bagażnika z pilota
-założone tarcze liczników z abartha
Plany na kolejne modyfikacje są i to grube.Ile z nich zostanie zrealizowanych zobaczymy.
Ostatnio edytowane przez dawid1977 ; 11-10-2014 o 21:16
Były:
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
Vectra C 2.2 GTS
Są:
Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino