Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 52
Like Tree1lubi to!

Temat: Bravo by Dawid  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2014
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    40
    Postów
    12
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    04.2008
    poskładałem wszystko do kupy i działa jak ta maybach



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    W Bravo wylądował taki mały dodatek

    DSC_0117.JPG
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    270 na zegarze co Ty latać chcesz
    A czy przekładka jest bezproblemowa,czy trzeba w body grzebać
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    W czym zdziwienie?W serii jest 260.Przekładka całkowicie bezbolesna.Zmienione tylko tarcze-inaczej skalowane i startują z dołu.Wskazania nie zmienione.A odnośnie latania....Tym akurat Bravo jechałem już 235 km/h licznikowo.Wg navi było 224.
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał dawid1977 Zobacz post
    Tym akurat Bravo jechałem już 235 km/h
    Kurcze,nieźle się to odpycha Nie miałem pojęcia że to tak prawie lata
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Owszem...dzięki Dominikowi z LKP
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  8. #37
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    270 na zegarze co Ty latać chcesz
    Nie twierdzę że to mało ale w Bravo I jest 220 na zegarze A raz nawet moim 200 leciałem wg. licznika więc ekstremalnie wszystkim da się pojechać szybko
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Takie tam przemyślenia

    DSC_01252.JPG
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Wczoraj minął rok jak Bravo jest w domu.W tym czasie zrobiłem nim 21 tyś.Nie zanotowano żadnych awarii prócz wymiany łożysk McPhersona i czujnika ciśnienia oleju.Mody jakie zostały zrobione w aucie są opisane po kolei w temacie.
    Wczoraj na strzał zrobiłem nim 1620 km.Średnie spalanie 5.7 litra przy średniej prędkości 104km/h.
    Wczoraj także Bravo by uczcić rocznicę postanowiło zaserwować fajerwerki.W środku nocy na dzikusie w ok.Norymbergii zrobiłem sobie mały postój.Silnik pracował,w pewnej chwili we wnętrzu pojawił się smród palonej gumy,niedopalonej ropy i bóg wie czego jeszcze,Spod maski zaczął wydobywać się dym.Już widziałem płonące auto na środku pustego parkingu.Szybko zgasiłem silnik,podnoszę maskę i.....cisza.Bravo postanowiło sobie wypalić DPF-jak ja mam dość tego wynalazku.Jeszcze nigdy filtr nie wypalał mi się w takich okolicznościach.Ech.Do teraz pamiętam miekkie kolana i trzęsące się ręce.
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  11. #40
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    37
    Postów
    1,189
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    HAHA...no fakt..cisnienie napewno poszlo w gore...I te pytanie - co robic....brac gasnice czy dzwonic po straż...wiedzac ze gasnica duzo nieda...

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Pierwszym momencie zacząłem wypakowywać auto.Lecz jak zgasiłem silnik i przeszło dopiero się opamiętałem co to było.
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  13. #42
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    37
    Postów
    1,189
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    no ale dobrze ze nie stales bezczynnie...choc paraliz kazdego moze zlapac. Ja jak swojego naprawialem w polsce to w ASO mowili ze DPF to ustrojstwo nie potrzebne - dla nich podczas wypalania zaczely sie kopcic i to porzadnie dywaniki w samochodzie...Takze nigdy nic nie wiadomo ..

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Hehe wywal ustrojstwo i będziesz miał święty spokój - generalnie auto na wielki plus - jak dla mnie jeszcze jakiś minus by mu się zdał
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    DPF dopóki działa normalnie (w miarę) to nie zamierzam się z nim rozstawać.
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Małe podsumowanie po roku eksploatacji.
    Wymienione:
    -Hamulce przód i tył
    -rozrząd
    -roletka hamulca ręcznego
    -łożyska mcPherson przód
    -2x olej
    -2 razy komplet filtrów
    -czujnik ciśnienia oleju
    Przez ten czas auto poddane stosownym modyfikacjom.
    -założony Instant Nav
    -zawirusowany soft
    -założone nakładki progowe
    -4 tłok Brembo na przód
    -wymienione wnętrze (fotele,kanapa i boczki)na to od sporta
    -zmienione oświetlenie wnętrza na LED smd
    -założona lamka oświetlenia wnętrza ambiente
    -założone listwy przyszybowe chromowane
    -lotka i progi ze sporta
    -klamki chromowane z Lancii Delty
    -wymienione felgi z 17" na 18"
    -wymienione felgi zimowe z 15"na 16"
    -założona cupra lip na przód
    -zrobione automatyczne otwieranie bagażnika z pilota
    -założone tarcze liczników z abartha
    Plany na kolejne modyfikacje są i to grube.Ile z nich zostanie zrealizowanych zobaczymy.
    Ostatnio edytowane przez dawid1977 ; 11-10-2014 o 21:16
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-11-2013, 13:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

4tlok fiat bravo ii

megane II ambiente led

brembo 4 tlok bravo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl