Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 41
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jeszcze jedna rada - spytać na forum lpg-forum tyle że tam Ci powiedzą to samo co ja tylko o wiele ostrzej
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    Teraz mam 3 gen gaz ale jest uszkodzone coś tam co kosztuje około 500 zeta, ponad to instalacja ma 12 lat więc w sumie taniej i bezpieczniej na przyszłość zmienić na sekwencję. Z obecnej zostawiam tylko butlę.
    Chcę zamontować sekwencję (nie znam się która lepsza lub gorsza) dlatego pytam gdzie się można z tym zwrócić aby założyć 4 gen i nie przepłacić i jaką montować.

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Instalacja ma 12 lat ale rozumiem, że butla jest nowa? Bo przypominam taka butla śmiga 10 lat i trzeba wymienić lub podbić co jest zwyczajnie nie opłacalne..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    Butla ma legalizacje jeszcze na 3 lata więc wydatek taki z którym można się wstrzymać.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    Nadal jestem w trakcie poszukiwania gazownika lecz mam jeszcze kilka pytań. Jakie są polecane części instalacji? Dzwoniąc do zakładów chcę pytać o konkretne podzespoły tak aby silnik jeszcze długo pożył i nic się nie sypało

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Popytaj albo najpierw poczytaj na lpg-forum. Na pewno nie bierz najtańszej kupy typu valteki no i instalacja koniecznie IV gen.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    Dlatego pytam, o valtekach naczytałem sie sporo.

    Na necie polecane było (ciut inny silnik bo 1.8)

    4 x Hana Czerwona
    Listwa wtryskowa z podgrzewaniem
    Reduktor KME Silver + wielozawór
    Zbiornik Bromech 55 L
    Sterownik Stag 4+

    Do tego wyczytałem części które są niby ok:
    - parownik: KME silver ,AC r01 ,zavoli zetaN
    - sterowniki agisa, stag4, albo KME diego,czy novu


    Tylko pytanie co jest z tego prawdą i sprawdzi się w 1.6

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał hajdass Zobacz post
    Tylko pytanie co jest z tego prawdą i sprawdzi się w 1.6
    Przede wszystkim to poszukaj dobrego gaziarza - od tego zacznij. Założy papudrok to nawet najlepszą instalację spieprzy. A dobry gaziarz nawet tańszą instalację założy tak, że będziesz zadowolony.. Ja mam wtryski REG Fast - mają dobre opinie w tej grupie cenowej a są w tej samej co valteki. Reduktor pewnie nawet Alaska spokojnie dałaby radę u siebie (ja mam taki u siebie ale dla 1.8 mógłby być większy). Wielozawór i butla to już sprawa wtórna.. O Zavolii można naczytać się dobrych opini ale moi gaziarze np. mówili że się na tej firmie przejechali. Sterownik mam Compact'a - trochę też o nim gadają złego ale bez konkretów - chyba na zasadzie tanie i nowe to złe. Oczywiście zakładając że sam się trochę pobawisz i zechcesz do sprawy przysiąść to nawet taki zestaw zagwarantuje Ci bezawaryjną tanią jazdę. Czyli tak jak powiedziałem - przede wszystkim dobry gazownik!
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    Zacząłem się rozglądać dokładniej za cenami i tym co dokładnie za jaką kasę wkładają.

    Auto Gaz - BKZ Auto
    Zaproponowali 2200 - cena za instalację BRC sequent 24 (2100) + 100 za demontaż instalacji 3 gen

    Pytanie jak ten gaz sprawuje się w bravo 1.6 16V ? Czuć spadek mocy? Jak trwałościowo z instalacją

  11. #25
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    hmm no ale przecież butla zoastaje chyba że zakłądasz nową ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    Butla tak ale trzeba zdjąć całą resztę starego gazu

    Wydziergane z Tapatalk 2 za pomocą SE Arc S

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jakie wtryski kolego.. Bo sterownik to nie wszystko. BRC ma raczej dobrą opinię.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #28
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał hajdass Zobacz post
    Pytanie jak ten gaz sprawuje się w bravo 1.6 16V ? Czuć spadek mocy? Jak trwałościowo z instalacją
    Mam już około 40 tys. przejechane na tym silniku z LPG. Czy spadek mocy, wiesz co zmieniła się trochę charakterystyka silnika. Jest bardziej żwawy na wyższych obrotach.
    Spadku mocy nie odczuwam jako tako, jak jadę i przełączam się między LPG/PB to nie ma dla mnie różnicy.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Jest bardziej żwawy na wyższych obrotach.
    To jest tylko kwestia regulacji. Dobrze wyregulowana instalacja nie powinna być w ogóle zauważalna w jeździe i nie powinno być żadnych różnic Pb/LPG.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #30
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Wiesz co mam IV gen. a więc o regulacji tutaj za dużo nie mogę mówić, bo to i tak komputerek steruje wszystkim. Ewentualnie mogę mu jakieś bazowe wartości pozmieniać.
    Ta cecha pojawiła się po większym przebiegu, myślę, że logika ECU samego silnika się trochę przestawiła pod warunki spalania LPG.

    Przy II gen. w Temprze z czasem silnik wołał jeździć na LPG niż PB, ale tutaj akurat była to kwestia gaźnika. Mało używany wiadomo tracił na sprawności (osady itp.).
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. poszukiwany silnik - oznaczenie 4HW
    Napisany przez polip1975 na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 03-09-2012, 19:23
  2. Do gazety Fiat poszukiwany!
    Napisany przez Szymon na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-10-2011, 15:32
  3. [Mazowieckie] Blacharz poszukiwany
    Napisany przez radke na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-06-2011, 15:32
  4. Dobry gazownik poszukiwany - Warszawa i okolice
    Napisany przez lesneoko na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-10-2010, 17:31
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-10-2010, 12:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

acw01 opinie

dobry gazownik w krakowie

lpg compact wtrysk acw01acw01wtryskiwacz gazu acw01listwa AC W01listwa acw01 opinieac w01 czy hanawtrysiwa cze gazu acw01wtryskiwacze lpg ac w01 opiniewtryskiwacze gazowe acw01wtryski acw opiniareduktor kme silver vs arc 01wtryskiwacze acw opinieWtryskiwacze LPG ACW01opinie o listwie acw01listwa acw opiniewtryski gazu acw01-4ac w01 vs reg fast

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl