Jeszcze jedna rada - spytać na forum lpg-forum tyle że tam Ci powiedzą to samo co ja tylko o wiele ostrzej
Jeszcze jedna rada - spytać na forum lpg-forum tyle że tam Ci powiedzą to samo co ja tylko o wiele ostrzej
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Teraz mam 3 gen gaz ale jest uszkodzone coś tam co kosztuje około 500 zeta, ponad to instalacja ma 12 lat więc w sumie taniej i bezpieczniej na przyszłość zmienić na sekwencję. Z obecnej zostawiam tylko butlę.
Chcę zamontować sekwencję (nie znam się która lepsza lub gorsza) dlatego pytam gdzie się można z tym zwrócić aby założyć 4 gen i nie przepłacić i jaką montować.
Instalacja ma 12 lat ale rozumiem, że butla jest nowa? Bo przypominam taka butla śmiga 10 lat i trzeba wymienić lub podbić co jest zwyczajnie nie opłacalne..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Butla ma legalizacje jeszcze na 3 lata więc wydatek taki z którym można się wstrzymać.
Nadal jestem w trakcie poszukiwania gazownika lecz mam jeszcze kilka pytań. Jakie są polecane części instalacji? Dzwoniąc do zakładów chcę pytać o konkretne podzespoły tak aby silnik jeszcze długo pożył i nic się nie sypało
Popytaj albo najpierw poczytaj na lpg-forum. Na pewno nie bierz najtańszej kupy typu valteki no i instalacja koniecznie IV gen.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Dlatego pytam, o valtekach naczytałem sie sporo.
Na necie polecane było (ciut inny silnik bo 1.8)
4 x Hana Czerwona
Listwa wtryskowa z podgrzewaniem
Reduktor KME Silver + wielozawór
Zbiornik Bromech 55 L
Sterownik Stag 4+
Do tego wyczytałem części które są niby ok:
- parownik: KME silver ,AC r01 ,zavoli zetaN
- sterowniki agisa, stag4, albo KME diego,czy novu
Tylko pytanie co jest z tego prawdą i sprawdzi się w 1.6
Przede wszystkim to poszukaj dobrego gaziarza - od tego zacznij. Założy papudrok to nawet najlepszą instalację spieprzy. A dobry gaziarz nawet tańszą instalację założy tak, że będziesz zadowolony.. Ja mam wtryski REG Fast - mają dobre opinie w tej grupie cenowej a są w tej samej co valteki. Reduktor pewnie nawet Alaska spokojnie dałaby radę u siebie (ja mam taki u siebie ale dla 1.8 mógłby być większy). Wielozawór i butla to już sprawa wtórna.. O Zavolii można naczytać się dobrych opini ale moi gaziarze np. mówili że się na tej firmie przejechali. Sterownik mam Compact'a - trochę też o nim gadają złego ale bez konkretów - chyba na zasadzie tanie i nowe to złe. Oczywiście zakładając że sam się trochę pobawisz i zechcesz do sprawy przysiąść to nawet taki zestaw zagwarantuje Ci bezawaryjną tanią jazdę. Czyli tak jak powiedziałem - przede wszystkim dobry gazownik!
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Zacząłem się rozglądać dokładniej za cenami i tym co dokładnie za jaką kasę wkładają.
Auto Gaz - BKZ Auto
Zaproponowali 2200 - cena za instalację BRC sequent 24 (2100) + 100 za demontaż instalacji 3 gen
Pytanie jak ten gaz sprawuje się w bravo 1.6 16V ? Czuć spadek mocy? Jak trwałościowo z instalacją
hmm no ale przecież butla zoastaje chyba że zakłądasz nową ?
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Butla tak ale trzeba zdjąć całą resztę starego gazu
Wydziergane z Tapatalk 2 za pomocą SE Arc S
Jakie wtryski kolego.. Bo sterownik to nie wszystko. BRC ma raczej dobrą opinię.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Wiesz co mam IV gen. a więc o regulacji tutaj za dużo nie mogę mówić, bo to i tak komputerek steruje wszystkim. Ewentualnie mogę mu jakieś bazowe wartości pozmieniać.
Ta cecha pojawiła się po większym przebiegu, myślę, że logika ECU samego silnika się trochę przestawiła pod warunki spalania LPG.
Przy II gen. w Temprze z czasem silnik wołał jeździć na LPG niż PB, ale tutaj akurat była to kwestia gaźnika. Mało używany wiadomo tracił na sprawności (osady itp.).
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM