Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 38
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2012
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Seicento Sporting 1.1 SPI
    Napisane jest ze napelnienie 80% a pod tym ze butla 33l.
    Wiec ile by wchodzilo realnie?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Jeśli jest 33l brutto, to zgodnie z przepisami pływak powinien być tak podgięty, żeby wchodziło 80% czyli 26,4 l.
    Wg. katalogu irene do seicento wchodzi zbiornik 565/180, który ma 34l brutto.

    Poza tym nie wiem jak to policzyłeś. Ale jeśli nalałeś do pełna, zrobiłeś 100 km i znów nalałeś do pełna i weszło 26l no to spalanie jest 26l/100km. Opcja jest jeszcze taka, że podczas pierwszego tankowania nie weszło do pełna (wtedy do sprawdzenia jest wielozawór i zawór tankowania). Ew. jeszcze któraś ze stacji kantuje na liczniku.
    Ostatnio edytowane przez mamut-tme ; 05-05-2012 o 01:15

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2012
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Seicento Sporting 1.1 SPI
    Nie nie
    Skonczyl sie gaz, wlalem 17l i zrobilem 100km po czym zatankowalem na full. Weszlo 26l.
    Zrobilem nastepne 100km i dolalem dzis 14l ;/
    Duzo za duzo jak dla mnie.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    39
    Auto
    Linea 1.4 8v Dynamic, Croma 1.9 Emotion Aut.
    Rocznik
    2007/2010
    Zalałeś 26... dolałeś 14... z jednej strony sporo jak na silnik tej pojemności. Z drugiej strony... Syn miał SC 900 i palił około 9 - 10 litrów w mieście. Moc silnik "weźmie" albo z pojemności i wykorbienia albo... niestety z paliwa. Ekonomika "małych" silników "bierze w łeb" w dzisiejszym ruchu miejskim. Dodatkowym czynnikiem jest inny sposób wypełnienia cylindra przez LPG, a inna przez opary benzyny. LPG zwyczajnie "wchodzi" więcej. Reasumując spalanie może być większe od 15% do aż 30% od spalania benzyny. Dla przykładu mam - Linea 1.4 8V & KME Diego z wtryskami Horizon w mieście spali ca 10 litrów, Croma 2.2 Aut & Stag 4 z wtryskami Hana spali w mieście ca 15 litrów... Fabrycznie, odpowiednio to 8 L i 12 litrów PB wg katalogów. Wniosek - tak powinny palić. Zależy to od ruchu ulicznego, korków, sposobu jazdy, obciążenia silnika (klima itp.). Jeżeli mieścisz się w tej normie to jest OK.
    Generalnie lepiej aby miał nieco bogatszą mieszankę i spalił więcej, niż był ustawiony "na ubogo" i niszczył gniazda zaworów.
    Te pare groszy nie gra aż takiej roli... i tak oszczędzasz...
    Pamiętaj, prezentowane opinie stanowią tylko i wyłącznie moje zdanie na dany temat...

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2012
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Seicento Sporting 1.1 SPI
    Niby tak ale to nieco duzo jednak bo ok 40zl na 100km, wiec marna oszczednsc bo na PB wychodzi niewiele więcej tych złotówek ;/
    Poleci ktos dobrego gazownika w Warszawie?

  7. #21
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no jak przepala takie ilości gazu to oznacza ze go zalewa i pewnie tez jest duzo słabszy - do sprawdzenia filtr powietrza i cały dolot no i wizyta u gazownika - a mogł bys jeszcze dodac jaka to instlacja? 2gen? sekwencja? i jakie elementy
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2012
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Seicento Sporting 1.1 SPI
    Filtry nowe. Powietrza jak i gazu.
    Caly dolot tzn? Co dokladnie sprawdzic?
    Instal;acja to LOVATO chyba 1 gen albo 2.
    Nr reduktora to BR 8479/A/8/02

    Wiecej nic nie mam podanego w papierach ;/

  9. #23
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no sprawdzic cały dolot, czy gdzieś nie ma nieszczelności czy wszystko ładnie skrecone/dociśniete a lovato to duzo nie mówi, najlepiej otworzyc maske, jak na wężu który idzie z parownika do dolotu jest silniczek krokowy to oznacze ze prowdopodobnie masz instalacje 2generacji, a jak nie masz silniczka na tym przewodzie to pewnie inst 1gen najlepiej zrob foto komory silnika
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Kolega ma silnik SPI, na 99% jest to 2 gen. (da się założyć "sekwencje" działającą w full group, ale to jest dużo zabawy ze strojeniem i pewnie tylko kilku gazowników w kraju by się tego podjęło, a tym bardziej do seicento, które bardzo dobrze chodzi na 2gen)

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    39
    Auto
    Linea 1.4 8v Dynamic, Croma 1.9 Emotion Aut.
    Rocznik
    2007/2010
    W wawce to słynny na znanym forum LPG - Nikodem. Wujek Google Cię pokieruje...
    Pamiętaj, prezentowane opinie stanowią tylko i wyłącznie moje zdanie na dany temat...

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Jak ktoś nie bywa na owym forum to nie jest łatwo trafić:


    (sorry, że takie małe, ale skrypt forum zmniejsza, można otworzyć sam obrazek w przegladarce i będzie widać numer telefonu. Niestety nie chce przepisywać telefonu, strony on chyba nie ma, jedyne miejsce gdzie jest numer to ta reklama)
    Ostatnio edytowane przez mamut-tme ; 05-05-2012 o 15:58

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2012
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Seicento Sporting 1.1 SPI




    Tak to wygląda.

    Te 2 niechcacy do gory nogami mi sie wrzucilo ;p
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez Sotom ; 05-05-2012 o 19:00

  14. #28
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    hmm po foto widac to masz 1 gen - ile jest przejechane na niej ?? bo moze parownik jest do regeneracji ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2012
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Seicento Sporting 1.1 SPI
    Ile dokładnie to nie wiem bo już kupiłem takiego.
    Instalacja założona w 2002 roku, we wrześniu konczy mi sie homologacja butli.
    Więc z raz to na pewno ktoś musiał regenerować. Autka ma 153 000 km przejechane.
    Dziś dodatkowo zaczął znow gasnąć gdy jadę powyżej 80 i wrzuce na luz. I tylko wtedy. Tak to chodzi równo na postoju.
    Dodatkowo zmieniłem termostat bo co się okazało po wyjęciu starego że...... w ogóle go tam nie było ;p

  16. #30
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to możliwe że nie był jeszcze regenerowany parownik a to ze powyżej 80kmph gasnie na luzie to najprawdopodobniej ped powietrza wtłacza za duzo powietrza do dolotu i gazu nie starcza na zasilenie silnika zobacz jak masz usytuowany dolot zimnego powietrza - jak idzie w okolice lampy przedniej czy zderzaka to musiał bys skierowac ją pod katek 90 stopni od pędu powietrza lub 180 stopni - jak kto woli - ale wogóle dla mnie inst 1gen w takim silniku to pomyłka
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Brava 1.4 LPG 97 spalanie gazu na poziomie 11-12 L czy to norma.
    Napisany przez czolo81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 28-05-2012, 22:41
  2. Spalanie gazu - FIat Brava 1.6 16v.
    Napisany przez Service90 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-03-2012, 23:54
  3. Pomocy!!Palio pali gazu jak smok!!
    Napisany przez radzio11222 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 12-01-2011, 13:03
  4. SPALANIE.... Jak ograniczyć???
    Napisany przez klopikxda na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 02-01-2010, 18:07
  5. wysokie spalanie gazu
    Napisany przez piotr1343 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 31-12-2009, 23:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak obliczyc spalanie gazu w aucie

spalanie gazu na 100km

jak obliczyc ile auto pali gazu

spalanie gazu

jak sprawdzic spalanie gazu

spalanie gazu lpg

jak obliczyc spalanie lpg

jak obliczyc spalanie

jak obliczyc spalanie gazu w samochodzie

jak obliczyc spalanie gazu na 100kmile pali auto na gazhttps:fiatklubpolska.pllpg-liquified-petroleum-gas-464jak-obliczyc-spalanie-gazu-15129obliczanie spalania gazujak obliczyc spalanie gazu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl