20 letnie doświadczenie zawodowe , to czemu nie masz wieku w profilu ? wstydzisz się ?
20 letnie doświadczenie zawodowe , to czemu nie masz wieku w profilu ? wstydzisz się ?
Widzę że dyskusja z zmierza w kierunku kompetencji instalatorów instalacji gazowej. Przestudiowałem LPG-forum i z tego co się naczytałem wynika jedno problemy wynikają najczęściej:
- z braku wiedzy co instalują i z jakim silnikiem
- braki wiedzy z zakresu strojenia instalacji ( byle szybko i pracował silnik a jak pojawią się problemy będziemy czarować właściciela auta że to nie my to: świece.przewody itd.)
- nadmierna kombinacja przez właścicieli .
Jak dla mnie wymiana po 2 latach parownika czy listwy wtryskowej bo nie domaga nie stanowi problemu. Nie oczekuje że raz założone podzespoły będą pracowały nienagannie 10 lat i zero problemów. Każdy producent przewiduje że dane podzespoły mają pracować określoną ilość godzin zachowując swoje parametry i do wymiany na tym się zarabia.
Awaryjność instalacji zależy chyba od zachowania serwisu i sposobu użytkowania .( wymiana filtrów ,temp. przełączania).
Dalej jest dylemat czy silnik ,a raczej elektronika tego motorku da radę.
Jak dla mnie warsztat który ma problemy z zadowoleniem klientów łyka autko na bieżąco a do dobrego niestety trzeba czekać.
...dyskusja zmierza w kierunku udowodnienia faktu, że dobry instalator+kiepskie graty to kłopot murowany. Odwrotnie to już niekoniecznie.
wymiana czegoś w tak krótkim czasie nie stanowi problemu, to się zgadza, ale jeśli zaczniesz nowe auto wymieniać co dwa lata bo się psują to stwierdzisz że jednak coś jest nie tak. Mechanika zużywa się stopniowo, pomijając jednostkowe przypadki zalania auta produktem gazopodobnym. Jeśli po dwóch latach nie trzyma parametrów, to można śmiało powiedzieć że nie trzymała powiedzmy po roku. Jak takie coś założysz do wmiarę współczesnego auta, to gwarantuję że skończy się przynajmniej wypaleniem zaworu...Czarowanie klienta przez gazownika wynika właśnie ze stosowania czegokolwiek, bo Panie sekwencja, w dobrej cenie. Mnóstwo ich problemów by się skończyło gdyby wrzucili to co powinno być, dobrej jakości, precyzyjne i POWTARZALNE w długim czasie eksploatacji...Cały sukces pewnej firmy na P.. wynika z zastosowania bardzo dobrej mechaniki na K.. Problemy ze strojeniem w większości przypadków nie wynikają z braku wiedzy gazera, bo to nie jest ani trudne ani skomplikowane, tylko słabych klocków w nowszym aucie nie sposób poukładać...
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
...optymalne rozwiązanie to dobry instalator znający temat montujący porządne graty by nie mieć kłopotów
...nie jest tak pięknie. Wywali kontrolkę na deskę, jeśli już nie jest za późno, to nie pstryk i jedziemy na BP tylko pstryk i do mechanika regulować zawory...tylko po co, jak można mechanikę założyć dobrą i pomijam awarię nawet najlepszego, przynajmniej nie masz do czynienia z przypadłością genetyczną najgorszego. W moim jakimś tam aucie na gazie ponad 40tyś. nie zaglądane bo i po co? Jak się to właściwie poustawia to nawet przywalone filtry dadzą o sobie znać, wtedy sobie zajrzę
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
...oczywiście Stilo 1.2 do upierdliwych nie należy, choć zawory lekką płyną, ale są auta które nie mają tyle cierpliwości...
Ostatnio edytowane przez kamslaw ; 16-12-2017 o 19:32
nie zamierzam Ciebie przekonywać do czegokolwiek, do życiowej prawdy i faktów oczywistych tym bardziej. Możesz oczywiście tkwić w swoim przekonaniu i naprawiać bądź doposażać swoje auta tanim byleczym. Wolny kraj, przecież to badziewie którym jesteśmy zasypywani z każdej strony musi ktoś kupić. Ostatni przykład, załóż do swojego auta najbardziej parszywy chiński zamiennik w najlepszym serwisie. I jaki oni mają wpływ na materię z którą pracują? Wymienią zgodnie ze sztuką swojej profesji, a tandeta i tak tandetą pozostanie i z nią wrócisz bo się rozsypała.
Myślę, że jednak ktoś wyciągnie wnioski z powyższej wymiany poglądów, kupi raz a porządnie i nie będzie więcej tracił czasu na to samo. Temat wyczerpany
Umiesz czytać ze zrozumieniem ?? Człowieku na poprzedniej stronie napisałem wyraźnie co mam założone, jak nie masz się czego czepić, to czep się kaloryfera , a potem poćwicz czytanie , po drugiej swoich wpisów nie przypisuj mi
Oj.
Spokojnie proponuje wrzucić na luz zatrzymać się bo dalsze nakręcanie obrotów nie ma sensu tylko szkodzi. Co do instalacji został problem znalezienia dobrego warsztatu który będzie się specjalizował w instalacjach AC .Może faktycznie lepiej dopłacić do dobrych komponentów , ale podzespoły powinny być prawidłowo zamontowane przez gościa który ma pojęcie. Jak wszczepie nowe organy dam małe info .
Pozdrawiam
Może jakiś adres dobrego zakładu gdzie można bez obaw zainstalować gaz.
Okolice Łodzi.Pabianic.
Wiem jest na forum polecane ,ale trochę mało.
Wybór padł na firmę KołoMax ul. Wrocławskiej16 Łódż
I instalacja założona.
Jak dla mnie 6+..
Specyfikacji nie znam nie man jeszcze papierów.
Brak różnicy w jeździe jedyna to tylko na stacji..
Jak zrobisz 10-20 tys to będziesz mógł cos powiedziec