Witamy na Fiat Klub Polska

Zobacz wyniki ankiety: Panda 1.3 MJeT czy Grande Punto 1.3 MJeT

Głosujących
5. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Panda 1.3 MJeT

    1 20.00%
  • Grande Punto 1.3 MJeT

    3 60.00%
  • inne - proszę podać jakie.

    1 20.00%
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 25
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 2 1.6 M-JET120KM
    Rocznik
    2011

    Kupno samochodu Panda lub Grande Punto.

    Przyszedł taki kres, aby zmienić samochód który ma już 22lata z tego ja posiadam 9lat. Silnik to 1,8 16v LPG.
    I się zastanawiam razem z żoną nad samochodem, wypadło na markę FIAT. Wybraliśmy wstępnie modele które nas interesują z wyglądu, wyszło na Pandę II [ 2008-2010], Grande Punto [2006-2009].
    Silnik jaki nas interesuję to 1.3 MJeT [ 70-90 KM].
    Auto ma służyć [większości żonie] do wożenia dzieci do szkoły ponad 2km w jedną stronę, do miasta na zakupy i wyjazdy do rodziny.
    Benzyny nie chcę drogo wychodzi ze spalaniem, w LPG nie chcę już się pchać, a ze spalaniem 1.3 MJeT to nas .

    Kasę jaką mogę przeznaczyć to max. 15 tyś zł z wymianą olei, filtrów i kpl. rozrządu z pompą wody.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Myślę, że silnik który ci się podoba to jest zły wybór.
    Silnik Disla dla przejechania 2 km to nie jet dobry pomysł. Silnik niedogrzany ,turbina dostaje w d... .
    Co z tego ,że spalanie małe zaczną się problemy z EGR i innymi elektronicznymi badziewiami. Proponowałbym szukać benzyny + LPG.
    Jest dosyć duży wybór na rynku . Ale oczywiście decyzja należy do ciebie .

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 2 1.6 M-JET120KM
    Rocznik
    2011
    Silnik nie taki zły jak wyczytałem na innych forach o 1.3 MJeT lub 1.3 CDTI, znajomy ma Nissana Almere z 2.2 dCi i jego żona jeździ do pracy równe 2km, silnik ostygnie [ nawet nie złapie temp. 30'C ] przez 8 godz i do domu. Na trasy to może raz w roku jadą powyżej 100km. Jak na razie nie stało się oprócz złej jakości ON jak zatankował na stacji KRZAK, co było efektem pompa wysokiego ciśnienia paliwa która przeszła regenerację , i 2x czujnik chyba ciśnienia oleju i ciśnienia doładowanego -turbo. A jeździ tak już 5 lat.

    Kolega z pracy jeździ Skodą z 1,9TDI i dojeżdża 3km do pracy i nie miał jeszcze problemów z turbiną, a jeździ już tak 3lata, czasem jedzie do Krakowa i okolice Rzeszowa.


    U mnie jest 2.4km zaprowadzić dzieci i spowrotem, to tak by silnik nie cierpiał jak u nich. Na drogę nie wyjeżdżam główną, tylko przez miejscowość to turbina będzie się jedynie kręciła, a nie pracowała. Będą jazdy powyżej 10km do 90km i nawet powyżej 150km do rodziny lub na Węgry.
    Jak patrzę na autocentrum to PANDA w benzynie:
    1.1 MPI 54KM - Pb- [COLOR="#0000FF"]5,0 do 8,0[/COLOR] l/100, -LPG- [COLOR="#0000FF"]6,5 do 9,0[/COLOR] l/100
    1.2 69KM - Pb- [COLOR="#0000FF"]5,0 do 7,6[/COLOR] l/100, -LPG- [COLOR="#0000FF"]6,2 do 8,6[/COLOR] l/100
    1.3 MJeT 75KM - ON- [COLOR="#0000FF"]3,8 do 5,5[/COLOR] l/100

    Moja MAZDA 323 5D co mierzyłem i robię dalej to silnik 1,8 16V 103KM - Pb- [COLOR="#0000FF"]5,0 do 10 l/100[/COLOR] -LPG- [COLOR="#0000FF"]6,5 do 11[/COLOR] l/100. 6,5 l/100 to na trasie z domu do Monachium -120-140km/h.
    Jak na takie małe autko jak Panda i małolitrażowe to dużo pali. Szwagier ma C3 1.1 i na trasie pali mu 5.3 l/100 w 2 osoby szczupłe, a po mieście 7,2 l/100.

    Benzyna w Pandzie lub Grande Punto [ w moim przypadku ] = zamienił stryjek siekierkę na kijek. To samo mi wychodzi tylko, że samochód młodszy, a my chcemy żeby jeszcze mniej palił.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    999
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    popieram zdanie kolegi KOBRA
    Silnik diesla na tak małe trasy to strzał w kolano
    dodam kwestie które nie zostały wspomniane:
    - wozisz dzieci, więc warto by w aucie wiało ciepłe powietrze w zimie. na takim dystansie w dieslu wskazówka może sie nawet nie podnieść - zwłaszcza że nie będzie kręcony na wyższe obroty (zgodnie z tym co piszesz)
    - koszt oszczędności na paliwie odbiją się na serwisowaniu! i to zarówno na filtrach, olejach, sprzęgle itp. (rzeczach które w każdym aucie wymienisz) jak i wspomnianych drogich przyjemnościach

    na autocentrum masz podane średnie wartości! i nie wierz że każdy wpisuje 100% prawdy. dla mojego podają 4,6 - 6,9, gdzie 4,6 to jeszcze nigdy nie osiągnąłem (kiedyś w wyjeździe do bułgarii osiągnąłem 4,9, ale 4,6 to chyba musiałbym pchać auto) a 6,9 to realna średnia jaką mam teraz: 20% miasto 80% trasa. moje średnie spalanie po mieście to 8l - a takie wartości mało kto podaje na autocentrum

    przy niedogrzanym silniku, jeździe z niższymi prędkościami (bez wspomaganie turbo), na niższym biegu i po mieście to wspomniane 5,5 może być dobrym wynikiem

    z tego co opisałeś moim zdaniem idealny byłby prius

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 2 1.6 M-JET120KM
    Rocznik
    2011
    "Pomimo że to samochód hybrydowy jest on bardziej ekologiczny niż ekonomiczny.Jeżeli ktoś szuka za wszelką cenę oszczędności to niech kupi turkota diesla o małej pojemności, będzie taniej." - opinie Toyoty Prius 1,5 VVT-i.
    Moja żona stwierdziła za długi, Toyota Prius III - Długość- 4445mm, a Fiat Panda II - 3538 mm. Dotychczasowy ma 4260 mm i narzeka, że długi już szybciej byłby Grande Punto co ma 4030 mm.

    EGR -nie jest problemem można go wyciąć na stałe [ fizycznie i komputerowo ] nic on nie daje pozytywnego dla silnika, nawet stwierdzono po jego usunięciu lepsze osiągi od dołu, to jest montowane dlatego bo tak ubzdurało się eko- terrorystom.

    To ma być dla żony bo na lato ona będzie jeździła, a ja się przesiadam na duże i długie.


    Sąsiad ma Passata 1.9 TDI jeździ 4 km już 6 lat i ZERO napraw, a syn ma VW Touran 1.9 TDI i dojeźdza do pracy 2km w jedną stronę i nic się nie psuje, raz w miesiącu pojedzie tym Touranem do Krakowa i tylko wymienia filtry i olej w silniku
    To w Fiacie diesel jest gorszy niż w VW Group.

    Sam już nie wiem, ci co mają 1.9 TDI to sobie chwalą i nic im się nie psuje, a 1.3 MJeT to [ co znalazłem to :"... (choć ktoś Pandą zrobił 2,84l/100km w jakimś teście o kropelce ), ale bynajmniej nie słychać o problemach z wtryskami jak np. w dci, gdzieś wyczytałem, że w jtd nie ma dwumasówki, jest w cdti, powtarzająca się usterka od strony zasilania/osprzętu, to wycieki z pompy wtryskowej - chyba usunięta w obecnych wersjach (raczej cisza od turbiny, wtrysków i reszty), silnik, czego można się spodziewać po tej pojemności, ma troche mało mocy na samym dole. Mniejsza wersja mocowa dobra do Pandy i Punto FL góra 965kg, w corsie 1030kg już jest gorzej, 90KM lepsze do cięższego grande i nowej corsy, lepiej szarpie te 2-3 sek do setki. ...",
    "... Pierwsza setka na prędkościomierzu pojawia się po 12 sekundach, nie jest to wynik rewelacyjny, ale do jazdy miejskiej zupełnie wystarczy. Silnik otrzymał tytuł engine of the year roku 2005 w kategorii najmniejszych jednostek wysokoprężnych. "]
    Ostatnio edytowane przez czucza2005 ; 20-01-2014 o 16:42

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Myślę ,że już podjąłeś decyzję .Chcesz tylko ,aby ktoś cię poklepał po ramieniu i powiedział dobrze ,dobrze.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 2 1.6 M-JET120KM
    Rocznik
    2011
    nie podjąłem 100%, ale też nie uwierzę, że na 2 km diesel będzie się sypał. Benzyna w Pandzie i GP do mnie nie przemawia.
    Jedynie pójść do komisu i zobaczyć jak to wygląda naprawdę Panda w dieslu i GP.
    Z żoną rozważamy silnik 1.3 MJeT lub 1.4TDI. Chcemy kupić mały silnik diesla.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    999
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Jest i yaris hybrid-sporo mniejszy

    Oczywiscie to nie jest tak ze wszystko momentalnie zacznie sie sypac. Ba jak poczytasz listy top 10 silnikow diesla to fiatowe jednostki sa zawsze wysoko.
    Stawiasz na zmniejszenie kosztow, a moim zdaniem tego nie osiagniesz przy takiej eksploatacji diesla

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 2 1.6 M-JET120KM
    Rocznik
    2011
    sam już nie wiem, jak porównuję Pandę do swojego, silniki benzynowe do mojego to na tą pojemność to są paliwożerne. Jedynie diesel utrzymuje koszta na paliwo do LPG w 1.8 16v, a do tego ma 1.3, a nie 1.8 i OC mniejsze.
    Bo ja to patrzę tak i co zaobserwowałem w otoczeniu: jak kolega co znamy się od dziecka ma Almerę 2.2 dCi od 5 lat i jego żona dojeżdża do pracy równe 2km i spalanie ma 10 l/100, jedynie to po zatankowaniu lipnej ON pompa wysokiego ciśnienia odmówiła współpracy. Jego brat kupił Astrę F 1.7 TD z 68KM jeździ jak benzyną już dwa lata i w silniku co wymieniał to pasek od alternatora i olej z filtrem [ wiem bo ja mu przy silniku grzebie, nawet filtr paliwa ja mu zmieniam ], a na liczniku już ponad 310000km przejechane. Sąsiad ma Passata 1.9TDI i jeździ nim tak 4-6km i nic nie padło, syn jego ma Touran 1.9 TDI podobnie jeździ jak ojciec i zero problemów.
    I właśnie stąd decyzja o dieslu, a czytając po kilka dziennie godzin o silniku i opiniach o 1.3 mJeT/ 1.3 CDTI to jest chwalony za małą awaryjność, dobry do miasta, ale EGR to podają wadę, więc jest dużo osób co w Pandach i Puntach/ Grande Punto wycinają na stałe fizycznie i w komputerze samochodu.
    Ostatnio edytowane przez czucza2005 ; 21-01-2014 o 09:48

  11. #10
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Szczerze to na tak krótkie odcinki lepsze będą
    benzyniaki. Thyba tylko w wersji 70km nie ma dpf-u i
    turbiny ze zmienną geoetrią (droższa naprawa). Diesel mniej spali, jest żwawszy, ale jest bardziej skomplikowany i przez to bardziej problemowy.
    Zwłaszcza na kródkich odcinkach ucierpi dpf i
    egr. Niemniej ten silniczek i tak jest´ stosunkowo
    prosty. Rozrząd na łańcuchu (niestety eymagw kontroli po 100k km zwł. przy jeździe miejskiej), dwumasa jest rzadkością - ino przy 6-biegowej
    skrzyni.
    Radzę benzynę. A jak diesel to kasę przygotuj na profesjpnalne wywalenie egr i dpf. Oraz droższą eksploatację (części).

    Co do diesli to zdaje się 1.4 Citroena jest dość prosty jak na dzisiejsze diesle i wart uwagi.

    Co do tego które auto to zależy od preferencji żony. Punto jest ładniejsze i większe. Za to pandą łatwiej będzie się manewrować z racji na mniejsze rozmiary i bardzo wysoką pozycję za kierownicą. Najlepiej jak by się obyma przejechała.
    Aha. Za 15000 łatwiej będzie znaleźć coś zadbanego w benzynie (jak gaz to wolał bym sam założyć). Niestety oba auta bardzo popularne w firmach są.
    A liczyłeś jakie będą oszczędności na rok wliczając choćby droższy olej i potencjalnie droższewyższe koszty serwisowe? Np rozrząd to 500zł za same części, świeca jedna 60zł.

    Teretycznie sam jeszcze niedawno jeździłem na niedługich dystansach ale uważać przy zakupie trzeba bardzo.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    Los Angeles
    Postów
    339
    Auto
    Fiat Linea
    Rocznik
    2009
    Miałem swojego czasu i Pandę 1,1 Pb, a potem Pandę 1,3 MJ. Pandą benzynową nie cieszyłem się długo, bo trafiłem na gamonia który nie mógł zboleć że byłem na drodze z pierwszeństwem przejazdu. Po tym incydencie wpadłem na pomysł kupna Pandy 1,3 MJ, bo to przecież tak fajnie i oszczędnie się jeździ nowoczesnym dieselem...
    Nie jeżdżę na krótkich dystansach, jazda bardzo spokojna, oba auta były bezawaryjne, oba jako nowe z salonu... wszystko pięknie, ale po jakimś czasie doszło do mnie, co ja najlepszego zrobiłem..
    Panda 1,1 Pb paliła mi 5 litrów paliwa
    Panda 1,3 MJ paliła mi 4 litry paliwa.
    Różnica w cenie zakupu nowego auta wtedy w 2005 roku wynosiła 8 tyś zł.
    Serwisowanie MJ było 3 razy droższe iż Pb.
    Miałem jakąś pomroczność jasną, i poszedłem za modą, bo to oszczędny diesel, i w ogóle... i słono przepłaciłem, a potem jeszcze musiałem słuchać terkotu tego silnika.
    Chociaż MJ był bezawaryjny i oszczędny to nie kupię nigdy więcej auta na ON.

    Na krótkie trasy nie polecam, zimą wskazówka temperatury nawet nie drgnie, a na wolnych obrotach silnik stygnie.
    Taką eksploatacją szybko się go zamęczy, i z oszczędności będą nici.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Pleszew
    Postów
    24
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    2006
    A ja Wam odpowiem tak. Latem kupiłem GP z 1,3 MJ z 75 km z 2006r. Potrzebowałem szybko samochód a że mój przyjaciel
    potrzebował kasy i sprzedawał ten samochód to go od niego odkupiłem. Z pewną dozą nieśmiałości podchodziłem do
    tego typu silnika, gdyż poza epizodem R Megane II z dieslem, nie jeździłem dieslem. Zawsze miałem benzynę. Kolega
    mechanik, przeczepał mi ten samochód przed kupnem i stwierdził, że wszystko jest ok. Wiadomo jak to latem jest,
    nie ma problemów. Nadeszła pora jesienna, zrobiłem przegląd, wymiana oleju w silniku (Shell 5W40), filtr paliwa,
    powietrza, wymian płynu chłodzącego, etc., tak aby zima mnie zaskoczyła. Kosztowało mnie to 480 zł. Tak na przełomie
    sierpień/wrzesień to mechanik czyścił mi EGR bo ten był zasyfiony i świeciła kontrolka Check Engine. A tak poza tym
    to nic nie grzebię. Odpalam i jedziemy.
    Do pracy dojeżdżam 4 km w jedną stronę. Teraz jak się zrobiło mroźno to tak jak piszą moi przedmówcy, silnik
    nie jest w stanie rozgrzać, wskazówka ani się nie podniesie ale jak już się trochę więcej pojeździ po mieście
    to spokojnie się rozgrzewa. Obecnie spalanie wg. kompa wskazuje na 5,6-6 l/100km.
    W trasie jest oszczędne i muszę powiedzieć, że b. wygodne. Kolega EGON zresztą widział mój samochód bo w tym
    samym mieście mieszkamy.
    Z racji użytkowania muszę go pochwalić (GP).
    Tak za 2-3 mies. planuję sprzedaż GP a jak nie sprzedam to syn będzie nim jeździł.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 2 1.6 M-JET120KM
    Rocznik
    2011
    ciril
    Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE 3458010S - w intercars- 467.35 PLN, a autoczescivaldi- 366,50 PLN, a w Krakowie ten sam widziałem nowy za 296.70 zł. To nie tak jeszcze źle jak nawet za 366zł [6 elementów] i 100tyś km, u mnie jest za 170zł za pasek i rolkę [2 elementy], wymiana co 80-90tyś km.

    "Usunięcie EGRu w 1.3mjtd zależne jest od wsadu sterownika i możliwe po zweryfikowaniu typu ecu. Po usunięciu programowym EGR możne być zaślepiony. Modyfikacja programu ma na celu nie występowanie trybu awaryjnego a co za tym idzie kontrolki check. Koszt takiej przeróbki to 450pln." - Czyli wymiana na nowy lub go wywalenie raz na zawsze, jedna cena.

    wrzos i nygus
    I jak jesteś zadowolony z samochodu? Co do ogrzewania to trudno ja już 3 rok jeżdżę bez ogrzewania bo chyba nagrzewnica zapchana, a wymiana to trzeba całą deskę rozkręcić aby wymienić 2 dni roboty, według manuala z forum mazdaspeed. To jestem przyzwyczajony do słabego ogrzewania. Nawet na 2.4km to mój Benzyna/LPG się nie nagrzeję, wskazówka nawet do połowy nie dochodzi.


    Moja zdecydowała i po rozmowie ze znajomymi co mają diesle to wyszło, że będzie PANDA z 1.3 mJeT. W zimie będzie w ogrzewanym garażu stała bo taki posiadamy.
    Po przeczytaniu >> [COLOR="#0000FF"] Forum PANDA [/COLOR] <<.
    "... Teraz żona jeździ Pandą 1,1 i stale "płacze" - taka mała, a ile pali ..."

    piszą, że Panda LPG łyka około 8-10 l/100 [ silnik 1.1 lub 1.2 - chore ], jak dla mnie to tyle pali moja Mazda z 1.8 16v co palę od razu na gazie, bez benzyny.
    Ostatnio edytowane przez czucza2005 ; 22-01-2014 o 00:05

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    Los Angeles
    Postów
    339
    Auto
    Fiat Linea
    Rocznik
    2009
    Fajny temat
    Na początku autor prosi o porady związane z wyborem, wszyscy odradzają MJ, a autor przekonuje że to najlepszy wybór

    Skoro autor się zdecydował, to szczerze życzę powodzenia przy kupnie auta.
    Dbaj potem o wysoki stan oleju, bo to ważne przy MJ.

    Dodam że ja swoją Pandą 1,3 MJ w 4 lata zrobiłem 150 tyś km, zupełnie bezawaryjnie. W ogóle nie wiedziałem co to EGR, rozrząd, nigdy żaden check się nie pojawił.
    Dobry bezawaryjny samochodzik.... tylko sporo przepłacony, no i ten terkot... brrrr.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 2 1.6 M-JET120KM
    Rocznik
    2011
    po co kupować benzyno -żerny samochód, bo takie mam zdanie. Albo ON lub LPG.
    Na razie jest wielkie ? Panda fajna - ale mała i są wahania, trzeba podejść na komis i Pandę sprawdzić jak to wygląda z miejscem w środku.

    Samochód będzie jeździł po min 10km w jedną stronę, a przy okazji te 2.4km. Jeżdżę często znajomego Oplem 1.7 TD i mam pozytywne wrażenia do jazdy dieslem.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zmieniarka mp3 - Bravo/Croma/Stilo/500/Grande Punto/Panda/Doblo
    Napisany przez cuoreventi na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 31-01-2014, 20:32
  2. Kupno Grande Punto.
    Napisany przez elnino na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-09-2013, 11:25
  3. Kupno 1 samochodu - Punto II
    Napisany przez belliash na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 24-11-2012, 21:23
  4. Kupno fiata grande punto 1.4 + LPG czy warto?
    Napisany przez witas1979 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-09-2012, 19:45
  5. kupno samochodu
    Napisany przez chase1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 29-06-2009, 17:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

panda czy grande punto

grande punto vs panda

fiat panda czy punto

fiat panda czy grande punto

u niego kupisz pande puntopand a II kontra punto IIgrande punto kontra fiat pandagrande punto czy pandafiat grande punto czy pandafiat panda vs puntopanda vsco lepiej kupic pande czy grande puntoregeneracja pompa paliwa fiat linea 1.3 multijetfiat grande punto 2006 1 3 mjet 90km montaz czujnika temperaturyPanda czy punto

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl