Aero2 Sp. z o.o. tam masz wszystko opisane, jaki masz transfer, jakie koszta, oraz jak działa.
Aero2 Sp. z o.o. tam masz wszystko opisane, jaki masz transfer, jakie koszta, oraz jak działa.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Darmowe to jest chyba przez jakiś czas. Później zostaje naliczany jakiś abonament.
Za darmo to nic nie ma, pytałam się u nich dokładniej i:
1.Długi czas oczekiwania na kartę
2.Modem (chyba, że masz wolny)
3.Kaucja
Za to dostajesz szybkość in 512, out 52
Szybciej net chodził na zwykłym łączu telefonicznym
Dalej przy obecnych reklamach chodzących na stronach, to z tą szybkością opłaca się ją załatwić tylko jako dodatkowy do odbierania poczty, o porządnym wejściu na stronę można pomarzyć, jak chodzę obecnie na 3Mb/s i jest to już za słabe, jak dla mnie, miałam Playa 1Mb/s z niecierpliwością czekałam na zakończenie umowy,
Dodatkowo po 60 minutach masz rozłączonego neta, ja chrzanię takie za darmo, jak będę coś robiła i jak nie spojrzę na stoper to mi dane wykasuje, albo będę przeglądała, zostanie mi 10 minut do godziny i będę się zastanawiała, zdążę czy nie....
Na pewno na plusie będzie to, że jest mobilny.
Reklamy? Mam włączone filtry, które przyspieszają ładowanie stron.
Bo taka prędkość jest istotna wyłącznie przy ściąganiu danych. Do przeglądania stron www, nawet bezmyślnie zawalonych flash i kodem w php, w zupełności wystarczy 512kbps/56kbps. To, że się długo wyświetla jakaś strona w kompie, to nie wina prędkości łącza lecz głównie hostingu, na którym dana strona się znajduje.
Tak i nie - więcej czynników ma wpływ. Porównanie można zobaczyć np. na neostradzie 1Mb/s i PlayOnline 1Mb/s. Oba te same prędkości ale już inne pingi i czasy odpowiedzi serwerów i o ile na neostradzie spokojnie można korzystać z kilku stron naraz to na playonline mnie np. wkurza działanie netu. Choć przy teście na wielu stronach i play i neo ma ładnie swoją prędkość..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Jeżeli uważasz, że kilka-kilkanaście milisekund różnicy w pingu kwalifikuje się jako znaczący element otwierania strony www, to nie pozostaje mi nic innego jak się zgodzić. Ja nie jestem w stanie poczuć różnicy pingu pomiędzy 5 a 50ms. A gdyby była nawet sekunda opóźnienia to ilość uzytkowników danego hosta wyczuwam jak najbardziej. Co ja piszę. Nie wyczuwam a odczuwam i to irytująco. Na dobrym hoście potężna strona jak np TVN24 wpisuje mi sie kilka sekund. Na kiepskim, jedna strona o motylkach z jednym zdjęciem wpisuje się kilkanaście. Dotyczy to stron www jak i for. To forum Fiata wpisuje mi sie bardzo długo i chyba dlatego, że dwufazowo. Chyba, gdyż do tej pory nie zainteresowało mnie, czy to przez host, czy przez konstrukcję portalu.
Host właśnie zmieniliśmy na szybszy, a powód jest jeden. Na dole i u góry wyświetlane są reklamy, które zasysane są z zewnętrznych źródeł. I to właśnie to źródło jest wolne, blokuje to szybkie ładowanie naszej strony. Dlatego pracuję nad tym, ale chyba skończy się na tym, że odstąpimy od tej sieci, gdyż mnie już ich wolne działanie też zaczyna drażnić, a to odbija się i na nas. Takie strony jak tvn24 mają swoje sieci reklamowe i stąd ich szybkie ładowanie. U nas też to szybko idzie, ale jak wspomniałem blokuje nas ta sieć.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Dzięki za info. Ja z Google AdSenseTM pożegnałem się w marcu zeszłego roku. Ich ciągłe zmiany zarządzania treścią stały się irytujące i zaczęły zabierać mi zbyt wiele czasu. Niedawno naszli mnie z adfreestyle ale jakoś nie mam ochoty wracać do reklam. Koszt utrzymania serwisu nie jest jakiś wygórowany, co umieściłem w innym poście, a i strona wpisuje się o wiele szybciej.
Wracając jednak do meritum, to na szybkość łącza i przesyłanie danych składa się wiele czynników. Możliwości hosta, pingi, ograniczenia sieci szkieletowej i podsieci a także, co mało kto bierze pod uwagę, własny komputer i jawne oszustwo providera. Mimo takich pułapek życie nauczyło mnie, że od jakiejkolwiek firmy nic za darmo nie dostanę. Nie znam umów na ten darmowy net ale na pewno zacząłbym czytać to co jest drobnym drukiem napisane oraz wszystko pod odsyłaczami. Kasa to pikuś, informacja jest dziś towarem o wiele bardziej opłacalnym a każde łącze na kartę to wiedza kto, gdzie, ile, kiedy, jak długo, jakie witryny a nawet co pisał.
Gdyby to tak było że każda strona ładuje się tylko z jednego miejsca byłoby super ale wystarczy sobie podpatrzyć skąd zasysane są obrazki na portalach typu nk itp.. Pomijam że nk jeszcze nie tak dawno szło przez serwery w Niemczech (nie wiem jak teraz). Te właśnie ms się strasznie sumują i na stronę która waży np. 300kB można czekać kilkanaście sekund..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Akurat ten bezpłatny net się za jakiś czas skończy a jest bezpłatny no bo bo uzyskanie koncesji wiązało się z podpisaniem takiego zobowiązania przez usługodawcę..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Oczywiście, że nie. wszystko reguluje ustawa i zapisy w umowie. Jak podpiszesz zgodę to później nie ma przebacz ale z urzędu nie wolno im zbierać takich danych. Dane jakie zbierają dotyczą jedynie połączeń i wywołań. Jak bawiłeś się kiedyś serwerem to powinieneś zajrzeć w log i zobaczyłbyś jakie to dane.
I może przypomnę. Aby to było możliwe, takie zbieranie danych, to całkiem niedawno było poruszenie w sprawie ACTA.
[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Post dodany o 13:00 ---------- Poprzedni post dodany był o 12:48 ----------[/SIZE]
[/COLOR]Choć szczerze pisząc pierwszy raz spotykam się z takim warunkiem, to jest tak faktycznie. Ciekawe jaki w tym cel miał Prezes UKE? Albo tak ma być tylko ja czegoś nie wiem.
Przy Aero2.0 był warunek, żeby Solorz otrzymał koncesję musiał zagwarantować ten internet za darmo. Ze swojej działki się wywiązał, ale o tym, żeby mieli zamknąć Aero2.0 nie słyszałem.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM