Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 48
Like Tree6lubi to!

Temat: Tyrkotanie przy odpalaniu  

  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    45
    Postów
    2,373
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    I wysokość aku ma mieć 190mm.
    Bo są też niższe 175mm,ale wtedy opaska
    od góry będzie za luźna.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2019
    Skąd
    Mielec
    Postów
    111
    Auto
    Tipo II 1.4 95KM Sedan
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    Powtórzę pytanie: jaki akumulator kupić? Taki sam czy mocniejszy? Czy jak kupię mocniejszy alternator da radę i jaki polecacie akumulator?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    I czy po odpięciu klem trzeba przeprowadzić adaptację
    Witam
    Ja przed miesiącem zakupiłem Akumulator AMEGA EFB 65Ah 650A (posiadam S&S - choć wyłączony programowo). Moim poprzednim był akumulator firmy MUTLTU 63Ah 450A Heavy DUTY).
    Polecam aku AMEGA EFB 65Ah 650A
    Taki jak w linku: https://allegro.pl/oferta/akumulator...uct&bi_m=reco&
    Ostatnio edytowane przez baki ; 10-02-2023 o 07:57

  4. #33
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał baki Zobacz post
    Witam
    Ja przed miesiącem zakupiłem Akumulator AMEGA EFB 65Ah 650A (posiadam S&S - choć wyłączony programowo). Moim poprzednim był akumulator firmy MUTLTU 63Ah 450A Heavy DUTY).
    Polecam aku AMEGA EFB 65Ah 650A
    Taki jak w linku: https://allegro.pl/oferta/akumulator...uct&bi_m=reco&
    Miesiąc to trochę krótki czas na ocenę Po roku używania i zbadaniu parametrów można już coś powiedzieć, ale nie miesiąc Chyba, że aku byłby totalnym złomem, to miesiąc też coś powie.

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    35
    Postów
    232
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    To ja chyba idę na rekord.
    Tipo z 2017 i jeszcze oryginalny akumulator. Dopiero od miesiąca S&S się nie załącza, więc pewnie za chwilę będzie do wymiany.

    Mam diesla, może tam szły jakieś ,,lepsze"

  6. #35
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,073
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał baki Zobacz post
    Witam
    Ja przed miesiącem zakupiłem Akumulator AMEGA EFB 65Ah 650A (posiadam S&S - choć wyłączony programowo). Moim poprzednim był akumulator firmy MUTLTU 63Ah 450A Heavy DUTY).
    Polecam aku AMEGA EFB 65Ah 650A
    Taki jak w linku: https://allegro.pl/oferta/akumulator...uct&bi_m=reco&
    Autor wątku chyba nie ma nieszczęścia p.t. S&S (tipek z końca 2016 r., silnik 95KM, czyli fabrycznie zapewne zwykły aku 50Ah), więc akumulator EFB to raczej niepotrzebna rozrzutność. Przynajmniej moim zdaniem.
    Ostatnio edytowane przez kjk ; 10-02-2023 o 23:44

  7. #36
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Miesiąc to trochę krótki czas na ocenę Po roku używania i zbadaniu parametrów można już coś powiedzieć, ale nie miesiąc Chyba, że aku byłby totalnym złomem, to miesiąc też coś powie.
    Ja taki używam już ponad 2 lata. Co roku wyjmuje, doładowuje rozładowuje, naładowuje, dolewam wody jak trzeba, doładowuje. Aku trzyma parametry z etykiety wciąż z dużym zapasem. Do obsługi używam kulona 912. A jak wspomniałem aku jest katowany niskim poborem prądu - kamerka działająca na postoju niejednokrotnie po wiele godzin.

    Co to już wystarczający okres eksploatacji by stwierdzić ze jest dobry? Jak dla mnie nie ma obecnie lepszego na rynku. Przynajmniej ja nie znam lepszego aku. Jaki jeszcze aku ma płyty odlewane?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2021
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    53
    Postów
    645
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet (żony)
    Rocznik
    2009
    Żaden wyczyn 2 lata.
    Ja swoją Vartę Blue Dynamic E11 użytkuję już 4 lata. Nic nie dolewam, nie doładowuję. Do roboty mam 5 km. Auto garażowane ood chmurką.
    Zima się kończy, więc 5-ty rok wytrzyma. To też nie jest żaden wyczyn.

  9. #38
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ochkarol Zobacz post
    Żaden wyczyn 2 lata.
    Twój wpis nie na temat. Ja pisałem argument odpierająca, ze kilka miesięcy to za mało by chwalić aku, wiec pochwaliłem po kilku. Mówimy o amedze. Warta wytrzyma ci 5 lat lub dluzej? Spoko, ale i tak jest gorsza od amegi chocby z uwagi na technologie produkcji i oszczędności jakie są robione w nowych aku od kilku lat. Amega ma te niedościgniona przewagę, ze jest robiona w trochę starszej technologi, chodzi mi o produkcje ramki. W tym przypadku starcze jest lepsze.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2021
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    53
    Postów
    645
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet (żony)
    Rocznik
    2009
    3/4 wątku jest nie na temat :-P
    Oczywiście, że kilka miesięcy to zdecydowanie za mało, żeby cokolwiek opiniować w przypadku akumulatora.
    Ale mój wpis miał na celu to, że dwa lata (nie kilka, bo napisałeś, że dwa) to też za mało.

  11. #40
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Po dwóch latach to mi fabryczny zaczął niedomagać… to jest mało. Jak amega po dwóch latach trzyma parametry lepsze niż ma na etykiecie to jest lepiej niż swietnie.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  12. #41
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał ochkarol Zobacz post
    Ale mój wpis miał na celu to, że dwa lata (nie kilka, bo napisałeś, że dwa) to też za mało.
    Mój fabryczny 2 lat nie dał rady .. Wymieniony na gwarancji padł po 3 latach, rozładował się samoistnie do zera.

  13. #42
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    A jak mam fabryczny i ma 6 lat. Dokładnie wczoraj minęło 6 lat jako go odebrałem z salonu. Taki urodzinowy prezent sobie zrobiłem. Tylko kokardki nie było.
    Ale Aku 6 lat wytrzymał i tylko raz ładowałem ale to przez moją głupotę

  14. #43
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    U żony w GP z 2015r mam org akumulator, auto z SS do tego smieszny przebieg 50tkm. Nawet miałem go przez jakiś czas w Tipo, SS działał w porównaniu do 2 letniej Varty. Polecam wyłączyć inteligentne ładowanie w Tipo z SS. Po wymianie aku wyłączyłem, i ładowanie nie spada poniżej 14V. Przy hamowaniu silnikiem dochodzi do 15V.

  15. #44
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Steyr czyli Twój Fiat ma system KERS - to co Ty masz za wersję

  16. #45
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    Steyr czyli Twój Fiat ma system KERS - to co Ty masz za wersję
    Standardowe ładowanie przy "inteligentnym ładowaniu". Przy załączonej funkcji jadac ze stałą prędkością i obciążeniem ładowanie było na poziomie 12,5-13V. Przy przyspieszaniu nagłym ładowanie spadało do poziomu napięcia akumulatora aby wykorzystać w całą moc na wale korbowym silnika


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Swiece i dym przy odpalaniu
    Napisany przez Mats90 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-09-2018, 10:35
  2. Błędy przy odpalaniu, swiatla
    Napisany przez sungise na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-06-2014, 23:29
  3. Stukanie przy odpalaniu
    Napisany przez kon-ryn na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-10-2012, 19:27
  4. Strzelanie na LPG przy odpalaniu
    Napisany przez krtwwl34 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-12-2011, 10:58
  5. walniecie przy odpalaniu
    Napisany przez prezes900 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-01-2009, 20:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538tyrkotanie-przy-odpalaniu-51561

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl