Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
Like Tree2lubi to!

Temat: Prośba o odczytanie konfiguracji  

  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,369
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    cieszę się że mogłem pomóc.
    Dzisiaj sobie włączę DRL Dropout, bo spodobał mi się ficzer że gaśnie żarówka od dziennych kiedy włączam kierunkowskaz.
    Zastanawiam się czy to będzie zdrowe dla żarówki dziennych aby tak często się wył/wł, ale za to ficzer jak w nowych drogich autach
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    No to moich wywodów ciąg dalszy: ponieważ jestem dociekliwy to znowu się zacząłem bawić. Włączyłem kalibrację wyłączonego wczoraj czujnika i znów wywalił błąd. No OK myślę - choć się spodziewałem że zgłosi że się nie da robić kalibracji czegoś czego nie ma. No więc włączyłem czujnik, Proxi, i znów go wyłączyłem i Proxi i błąd jest nadal.
    Przy czym auto dalej czujnik widzi bo woła o wciśnięcie sprzęgła gdy jest wrzucony jakiś bieg. Coś się połowicznie zdupcyło. Wniosek jest taki że moje alfaobd nie działa tak samo albo kwestia interfejsu. JTN jaką masz wersję Alfaobd? Co do żarówki są już H15 ledowe które dają porządny strumień świetlny. Turasy już wkładają do swoich tipo. Powinna sługo pożyć bo 99% czasu będzie pracować ze zmniejszoną mocą. Choć w zalewie niebieskich diod przygaszone prawie pomarańczowe światło na dużym odbłyśniku ma swój urok
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 20-06-2019 o 13:40
    juri lubi to.

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,369
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Mam najnowszą wersję AlfyOBD 2.1.0.0 pobrana stąd : http://www.alfaobd.com/AlfaOBDsetup.exe
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  5. #19
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Coś się połowicznie zdupcyło.
    Kolega Artur będzie wracał do domu to może znowu ci ogarnie

  6. #20
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Mam tę samą wersję Alfaobd ale ściągnę jeszcze raz. Na logikę interfejs też nie powienien mieć wpływu skoro procedura przechodzi bez problemów.
    W sumie mały przystanek po drodze nie jest zły . Ale tu chodzi o to żeby wiedzieć o co biega z tymi opcjami. Np. bardzo mnie ucieszyło nie podbijanie na luzie. Tak wiem problemy pierwszego świata.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,369
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Kolega Artur będzie wracał do domu to może znowu ci ogarnie
    Niestety będę wracał już inną drogą
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  8. #22
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    O co chodzi z tym podbijaniem obrotów na luzie.

  9. #23
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    jest taki ficzer że auto przy ruszaniu podbija lekko obroty. jest to ok ale jak ruszasz autem na biegu - powiedzmy że to pomaga. Ale jak jest wrzucony luz to taka funkcja jest bez sensu. I u mnie właśnie tak się działo że na luzie podbijało. a teraz nie podbija. czyli auto przedtem nie rozróżniało a teraz rozróżnia biegi mimo tego że znów wygenerowałem błąd ponownym grzebaniem.

  10. #24
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Mam włączony 1 bieg, puszczam sprzęgło i silnik lekko podbija obroty - tak mam u siebie i to jest dla mnie zrozumiałe. Nie ogarniam w jakich warunkach może podbijać obroty bez włączonego biegu.

  11. #25
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,920
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    A no silnik pracuje ręczny zwolniony nożny hamulec tez zwolniony wciskam sprzęgło i je puszczam a on podbija obroty... zaciągam ręczny i tez pobiją, nie pod ina dopiero jak puszczam sprzęgło trzymając nożny hamulec.

    Kiedyś w zastępczym tipo 95KM nie podbijało mi również na zaciągniętym ręcznym, nie wiem czemu u mnie podbija na recznym...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  12. #26
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    No to faktycznie jest to bezsensu.

  13. #27
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Mam włączony 1 bieg, puszczam sprzęgło i silnik lekko podbija obroty - tak mam u siebie i to jest dla mnie zrozumiałe. Nie ogarniam w jakich warunkach może podbijać obroty bez włączonego biegu.
    Jeżeli nie ma czujnika biegu neutralnego, to skąd ECU ma mieć informację, że jest włączony bieg? W T-Jet masz S&S z całym dobrodziejstwem, stąd podbija na włączonym biegu, a nie na jałowym.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Kiedyś w zastępczym tipo 95KM nie podbijało mi również na zaciągniętym ręcznym, nie wiem czemu u mnie podbija na recznym...
    Możesz mieć chęć ruszenia przy zaciągniętym ręcznym, np aby dodatkowo "podeprzeć się", gdyby Hill Holder nie trzymał wystarczająco długo

  14. #28
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,920
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Możesz mieć chęć ruszenia przy zaciągniętym ręcznym, np aby dodatkowo "podeprzeć się", gdyby Hill Holder nie trzymał wystarczająco długo
    W sumie to wystarczy jeden konkretny kontrargument aby cała teorie posłać do piachu :-)

    Mi bardziej chodziło o to ze w tamtym tipo na ręcznym nie podbijał a w moim podbija na ręcznym... tamten miał S&S a moj nie bo z lpg...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  15. #29
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ja nie mam S&S a czujnik mam. Ale jak napisałem powyżej to jak się to zachowuje to loteria zależna od softu: patrz moja aktualizacja w ASO.
    Ps. nie sprawdziłem na ręcznym obadam dzisiaj

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    443
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    No to moich wywodów ciąg dalszy: ponieważ jestem dociekliwy to znowu się zacząłem bawić. Włączyłem kalibrację wyłączonego wczoraj czujnika i znów wywalił błąd. No OK myślę - choć się spodziewałem że zgłosi że się nie da robić kalibracji czegoś czego nie ma. No więc włączyłem czujnik, Proxi, i znów go wyłączyłem i Proxi i błąd jest nadal.
    Przy czym auto dalej czujnik widzi bo woła o wciśnięcie sprzęgła gdy jest wrzucony jakiś bieg. Coś się połowicznie zdupcyło. Wniosek jest taki że moje alfaobd nie działa tak samo albo kwestia interfejsu. JTN jaką masz wersję Alfaobd? Co do żarówki są już H15 ledowe które dają porządny strumień świetlny. Turasy już wkładają do swoich tipo. Powinna sługo pożyć bo 99% czasu będzie pracować ze zmniejszoną mocą. Choć w zalewie niebieskich diod przygaszone prawie pomarańczowe światło na dużym odbłyśniku ma swój urok


    Jak wyłączyłeś czujnik przez zmianę proxy czy to jest w kalibracji?
    Ostatnio edytowane przez juri ; 14-04-2022 o 11:07
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gear dhift indicator fiat

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538prosba-o-odczytanie-konfiguracji-448282

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl