Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 63

Temat: Zawor EGR  

  1. #31
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Słuchaj rozumiem że masz swoje zdanie, ja nie chce go podważyć.

    Zobacz jednak jaki syf wlatuje do silnika przez ten egr, dla mnie to jest gorsze.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja nie mówię ze muszę mieć rację ale po coś jest to montowane. I przynajmniej mi jest łatwiej wyczyścić zawór niż potem w razie czego naprawiać silnik. Poczekam na opinie kogoś kto m-jet'em przejeździł z zaślepionym zaworem i wtedy może się skusze.

  4. #33
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Powod jest konkretny jeden: normy emisji spalin euro. + zarobek na częsciach i serwisie.

  5. #34
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Wsadzony jest tylko ze względow ekologicznych, niestety normy euro są coraz bardziej rygorystyczne, a takie rozwiązanie jest tansze nisz skąplikowane poprawianie procesu spalania.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    chyba kiepski powód z tą ekologią bo w starszych autach kiedy jeszcze o euro nie myśleli też są. Ja sie wole wstrzymać, czas na czyszczenie zaworu to kilka minut a juz jak jest to niech sobie siedzi.

  7. #36
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Dlatego chce wiedziec wasze wszystkie opinie na ten temat.
    Z drugiej strony podczas czyszczenia EGR nie zapominajcie o czyszczeniu przepustnicy i zobaczcie jak ona wygląda, potem pomyslcie co trafia do silnika i jak wyglądają zawory ssące.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  8. #37
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    z tym zaślepieniem w nowych silnikach jest jeszcze taki myk że montuje sie zaślepki z kryzą. Więc trochę jednak te spaliny sa ganiane. Podejrzewam że w starszym dieslu spokojnie bym zaślepił natomiast w nowym to temat do głębszego przemyślenia. Kto wie może na próbę zamontuje i zobaczę jak to będzie wyglądało w parametrach.

  9. #38
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    aha tylko kiedys to byly sporadyczne przypadki a dzis niema diesla bez egr-u. (w sumie po co kiedys to było to pojcia nie mam)
    Akurat u Ciebie chyba wielkiego sensu zaslepienie by nie miało. Zdaje się duże przebiegi robisz więc nawet jak się cos osadzi to szybko jest wydmuchane.

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja akurat średnio co 2 tyg robię trasę około 350 km i pomniejsze w tygodniu. Niestety w nowych dieslach nie da się oszukać zaworu i zaślepki z dziurami chyba nic nie dają.

  11. #40
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Paweł u ciebie rzeczywoscie komputer moze na to nie pozwolic, ale tak jak Łukasz pisał, te komputery co my mamy jeszcze na to pozwalają, więc da sie i błędow komp tez miec nie bedzie.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  12. #41
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Seth: dziurki są nie po to żeby w ogole błędu nie było tylko żeby na desce się nie swieciło nic co nie powinno i żeby auto czasem w tryb awaryjny nie przeszło. Też mam Multijeta, egr zaslepiony, na desce nie swieci check engine ani nic w tym stylu, ale jak się kompem podepnę (no u mnie komorką ) to wyswietla błąd egru. I tak ma byc.
    Ostatnio edytowane przez ciril ; 05-01-2013 o 23:22

  13. #42
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał ciril Zobacz post
    Seth: dziurki są nie po to żeby w ogole błędu nie było tylko żeby na desce się nie swieciło nic co nie powinno.
    no właśnie o to chodzi jak na desce świeci to znaczy że jakiś błąd sczytuje to samo miałem na myśli
    Ja muszę poczytać jeszcze jakieś fachowe pismo odnośnie zaworów bo to może być ciekawa sprawa.

  14. #43
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Mam przeczucie że się przekonasz.....

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  15. #44
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Zaślepiaj tą Lucynę i tyle.To jest zbędne dziadostwo i to wszystko.Ekologii im się zachciało a jak każdy wie na niej można sporo zarobić.
    Seth w starszych autach też był EGR tak jak napisałeś wcześniej, (na przykład astra I 96r) ponieważ ten cyrk trwa od 93r.A problem z gniazdami zaworów i zaworami od wysokiego ciśnienia jest jak by to napisać niezrozumiały,bo przecież właśnie o to chodzi w silniku spalinowym,żeby uzyskać jak największe ciśnienie.
    Po całkowitym zaślepieniu EGR (tam gdzie się da) może jedynie troszkę wzrosnąć spalanie i tyle.Podany jest wcześniej link do czyszczenia EGR-u i zobacz co tam się przez nie go dzieje.Ja śmigam z zaślepką,mój tato i mój brat i tak już zostanie
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  16. #45
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    może jedynie troszkę wzrosnąć spalanie i tyle.
    Kurcze, a niektórzy piszą, ze własnie uszkodzony EGR może być winowajcą wyższego spalania
    Kurcze, chyba się zdecyduję na tą operacje
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa


 

Podobne tematy

  1. Egr
    Napisany przez Agencik18 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-10-2011, 19:21
  2. [silnik] Zawor?
    Napisany przez Janek_skc_89 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 18-05-2011, 22:22
  3. EGR
    Napisany przez staniol504 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 18-12-2010, 19:57
  4. wydaje mi sie ze zawor ktorys klekocze
    Napisany przez dereza na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-09-2010, 17:04
  5. EGR
    Napisany przez serwal4 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2010, 11:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plidea-456zawor-egr-150772

czyszczenie egr 1.3 multijet

ile kosztuje wymiana egr w fiacie panda

fiat 1.3 multijet czyszczenie egr

wylaczenie egr 1.3

egr 1.3 multijet

egr 1.3 multijet czyszczenie

wymiana egr 1.3 multijet

1.3 multijet czyszczenie egr

wymiana egr fiat panda 1.3 multijet

wymiana egr fiat panda 1 3 multijet

czyszczenie zaworu egr fiat panda

panda 1.3 multijet wymiana egr

czyszczenie egr 1.3

check engine w 1.9 jtd po zaslepieniu egr

czyszczenie przepustnicy fiat panda 1.3 multijet

egr fiat 1.3

czyszczenie zaworu egr 1.3 multijet

1.3 jtd multijet zapchany egr

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl