Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21
Like Tree1lubi to!

Temat: Jak to jest z tym braniem oleju ?  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,375
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2006
    Raczej nie da rady bez demontażu głowicy, jak wpadnie Ci zawór do środka, to leżysz...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2008
    Skąd
    Podbeskidzie
    Wiek
    41
    Postów
    10
    Auto
    GP 1.3 Multijet 75KM
    Rocznik
    2011
    Jak tłok na konkretnym cylindrze w górze to nie ma szans żeby zawór wcięło mam tylko wątpliwości czy przy 220 tyś to będą uszczelniacze - a jeśli nawet twarde to litr/1000 to zdecydowanie zbyt dużo jak na uszczelniacze

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    989
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Przy padniętych uszczelniaczach często wystarczy zaprzestać hamowania silnikiem, i jeśli wtedy zużycie oleju spada to puszczają uszczelniacze zaworowe. W benzyniakach z grupy Fire w 8v i 16v robiłem takie wymiany bez zdejmowania głowicy.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2008
    Skąd
    Podbeskidzie
    Wiek
    41
    Postów
    10
    Auto
    GP 1.3 Multijet 75KM
    Rocznik
    2011
    Może na noc rozepnę turbo z DPF i się obada rano co poleci...
    Jakoś mi te uszczelniacze nie pasują do tej awarii - nie znam przypadków w 1.3 multijet/cdti żeby przy 200 tyś były z nimi problemy - chyba że ktoś z tym już robił i się tym pochwali (jakie zużycie i czy pomogło)
    Ostatnio edytowane przez nesiasps ; 01-08-2020 o 08:25

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2008
    Skąd
    Podbeskidzie
    Wiek
    41
    Postów
    10
    Auto
    GP 1.3 Multijet 75KM
    Rocznik
    2011
    To może zapytam inaczej- ściągnięcie głowicy, wymiana uszczelniaczy, kontrola zaworów- jaki koszt, czy ktoś przerabiał w serwisie lub poza serwisem?

  7. #21
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,375
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2006
    Serwis to jakieś 10 roboczogodzin może policzyć na taki zabieg plus części.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. kasowanie inspekcji oleju i "degradacji" oleju
    Napisany przez maxko na forum Croma
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 02-07-2020, 08:56
  2. Gdzie jest korek wlewu oleju do skrzyni?
    Napisany przez matijaw na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-11-2013, 22:56
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-01-2013, 16:15
  4. Zmiana oleju czy jest sens
    Napisany przez puziom na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 30-07-2012, 15:22
  5. Co to jest, ktoś wie ?
    Napisany przez barmak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 22-12-2011, 07:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bagnet grande punto

grande punto problem z olejem

oznakowania na bagnecie fiat grande punto

silnik 1.2 8v jaki poziom ma byc na bagnecie

grande punto wymiana oleju

fiat grande punto sprawdzanie poziomu oleju

wymiana oleju grande punto 1.2

punto 8v ubywanie oleju

Ile oleju do grande punto 1.2 a 1.4

fiat Grande punto poziom oleju

grande punto 1.4 8v spalanie oleju

1.3 Multijet bierze olej

fiat linea 1.4 duze zuzycie oleju

odma grande punto 1.4 16v

punto zgestnialy olej

ile jest na bagnecie oleju od min do max we fiacie punto

poziom oleju grande punto

branie oleju punto 1.4 8v

fiat linea 1.4 spalanie oleju

punto 2 bagnet ile oleju

olej do grande punto 1.2

ile oleju do grande punto 1.4 8v

fiat grande punto 1.4 branie oleju

Grande Punto 1 4 pali olej

fiat grande punto pobieranie oleju

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl