Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
Like Tree1lubi to!

Temat: Błąd P0300-92 i P0301-92  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    70
    Auto
    Fiat grande punto 1.4 8V + lpg
    Rocznik
    2009

    Błąd P0300-92 i P0301-92

    Siemka. W kropku 1.4 8v powyższe błędy. Szarpie na zimnym. Jak sie rozgrzeje jest ok. Ponadto komputer wskazuje naprzemiennie 'mieszanka zbyt bogata/uboga'. Kompresja, swiece i przewody mają rok. Co to może byc? Cewka? Mapsensor? Czy wymiana w/w dla srednio ogarniającej osoby bedzie ok? W załączniku fotki z wskazan kompa (niestety było cieplo i az takich szarpnięć nie bylo. Dzięki za pomoc
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    348
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Ale tam wszystkie parametry tylko z sondy lambda a gdzie temperatura zasysanego powietrza ciśnienie w kolektorze itd.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    70
    Auto
    Fiat grande punto 1.4 8V + lpg
    Rocznik
    2009
    Powiedz mi jakie parametry zaznaczyć aby to miało ręce i nogi?

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    348
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Temperatura płynu chłodzącego, temperatura zasysanego powietrza, ciśnienie w kolektorze dolototowym. A może świece lub przewody masz do wymiany bo to że mają rok nie znaczy że są dobre.
    Ostatnio edytowane przez szary1977 ; 17-03-2021 o 08:55
    zaku9202 lubi to.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    70
    Auto
    Fiat grande punto 1.4 8V + lpg
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał szary1977 Zobacz post
    Temperatura płynu chłodzącego, temperatura zasysanego powietrza, ciśnienie w kolektorze dolototowym. A może świece lub przewody masz do wymiany bo to że mają rok nie znaczy że są dobre.
    No więc tak. Po odpaleniu temperatury sa zbliżone. Po przejechaniu paru km wygląda to tak:
    Silnik i olej 90
    Powietrze 12
    Ciśnienie w dolocie (na jalowym po paru km) :330 mbar
    Cisnienie w trakcie jazdy od 180mbar do 985 mbar przy dociśnięciu gazu. Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy od razu brac sie za wymianę cewki, świec i przewodow?

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    70
    Auto
    Fiat grande punto 1.4 8V + lpg
    Rocznik
    2009
    A tak wygląda błąd. Ciągle obecny

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    348
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Parametry są ok a jakie masz czasy wtrysków, ale może być że cewka do wymiany teraz jest wilgoć więc tego typu usterki lubią się ujawniać.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    70
    Auto
    Fiat grande punto 1.4 8V + lpg
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał szary1977 Zobacz post
    Parametry są ok a jakie masz czasy wtrysków, ale może być że cewka do wymiany teraz jest wilgoć więc tego typu usterki lubią się ujawniać.
    Znalazłem na fotce sprzed paru dni:
    Czas wtrysku 4,072ms
    Czas ladowania cewki ok 2 ms na każdym

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    348
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Czasy też w normie spróbuj jeszcze popsikać zraszaczem z wodą po kablach najlepiej jak jest ciemno to zobaczysz czy kable mają przebicie. Alem może być że cewka do wymiany i dostaje przebicie jak jest wilgotno.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    70
    Auto
    Fiat grande punto 1.4 8V + lpg
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał szary1977 Zobacz post
    Czasy też w normie spróbuj jeszcze popsikać zraszaczem z wodą po kablach najlepiej jak jest ciemno to zobaczysz czy kable mają przebicie. Alem może być że cewka do wymiany i dostaje przebicie jak jest wilgotno.
    No i super. Dzieki Ci bardzo za pomoc

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    70
    Auto
    Fiat grande punto 1.4 8V + lpg
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał szary1977 Zobacz post
    Czasy też w normie spróbuj jeszcze popsikać zraszaczem z wodą po kablach najlepiej jak jest ciemno to zobaczysz czy kable mają przebicie. Alem może być że cewka do wymiany i dostaje przebicie jak jest wilgotno.
    Powiedz mi jeszcze tylko świece na pewno NGK. A przewody i cewka? Jest cos polecanego a czego warto unikać? 1.4 8v z gazem

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    348
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Powiem ci że kable to jakieś markowe a świece nawet i NGK może ci szlag trafić po 3 miesiącach bo już tak miałem kilka razy nawet elektronika firmy FEBI też mi już kilka razy padła w kilku autach od klientów. Ja stwierdzam że teraz nie ma już tych idealnych producentów.

  14. #13
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,220
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Luzy zaworowe kiedy sprawdzane? 330mBar podciśnienie w wyższym zakresie, sprawdziłbym luz zaworowy. Może przepiąć kable na cewkach pomiedzy 2 a 3 cylindrem i zobaczyć czy błąd przejdzie na 3 cylinder. Problem występuje na obu paliwach?

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    70
    Auto
    Fiat grande punto 1.4 8V + lpg
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Luzy zaworowe kiedy sprawdzane? 330mBar podciśnienie w wyższym zakresie, sprawdziłbym luz zaworowy. Może przepiąć kable na cewkach pomiedzy 2 a 3 cylindrem i zobaczyć czy błąd przejdzie na 3 cylinder. Problem występuje na obu paliwach?
    Tak na obu. Luzy w zeszłym roku robione były. Czyli jakieś 5kkm. A może znacie z forum jakiegoś ogarniętego chłopaka z Łodzi i okolic który pomoże w zabawie z Kropkiem?

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    348
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    330mBar podciśnienie w wyższym zakresie,
    Takie podciśnienie ma na biegu jałowym a nie na wyższych obrotach.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. kod p0300
    Napisany przez wiktor2311 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-08-2020, 19:00
  2. Błędy P0301 P0304
    Napisany przez AKO na forum Linea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-05-2020, 10:44
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 25-02-2017, 10:00
  4. błędy p0300, p0301, silnik nierówna praca
    Napisany przez jezollo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 19-03-2015, 16:57
  5. Seicento 1.1 mpi błąd P0300
    Napisany przez marcin_7474 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 19-01-2014, 23:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plgrande-punto-469blad-p0300-92-i-p0301-92-a-48498

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl