Ad1.
Można kupić płyn z takim lejkiem nakrecanym, który później można wykorzystać.
Ad2.
W mojej skromnej ocenie - bubel i pic na wodę fotomontaż
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Ad1.
Można kupić płyn z takim lejkiem nakrecanym, który później można wykorzystać.
Ad2.
W mojej skromnej ocenie - bubel i pic na wodę fotomontaż
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
ad1:
kiedyś w hipermarkecie kupiłem taki lejek i nigdy już ani kropli nie rozlałem:
Lejek samochodowy do benzyny DUŻY + sitko ochronne (2933871327) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
ARCHIWUM | Zimowy płyn do spryskiwaczy PSIK PSIK | PromoCeny.pl - ulotki, promocje, zniżki kupuje płyny przeważnie z takim lejkiem. Jak wlewasz to trzymaj butelkę na płask czyli szerszą strona równolegle do podłoża, nawet nie wiem jak ci to dobrze wytłumaczyć ale może zdjęcie pstryknę bo mi się kończy i będę dolewał.
Co do tych wynalazków to jakoś sceptycznie podchodzę. Masz blachę w ocynku więc nie masz powodów do obaw
A tak na marginesie seth fajna zniżka z 19.99 na 19.99 ;d Takie coś tylko w Polsce ;d
Tak myślałem ze przypadkowa. Ale z ciekawości zobaczyłem na cenę ;d
Ciekawe rzeczy piszecie
Ja mam podobny jak nie identyczny lejek jak qronax i bardzo sobie go chwalę.. W bravo to z lekkim rozlaniem można spokojnie dolać płynu bez tego lejka ale w Peugeocie młodej np. jest to właściwie nie możliwe bo tam wlew jest nisko, poniżej innych osprzętów w komorze silnika i wtedy ten lejek też sprawdza się niesamowicie..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ponownie wielkie dzieki za wszystkie uwagi i sugestie
Panowie - dzis w sklepie przypadkowo zauwazylem pewien specyfik, suzkalem na internecie o nim ale znalazlem sprzeczne informacje.
Nie pamietam nazwy, ale bylo napisne na buteleczce ze pasuje rowniez do Diesli z Common Railem, podnosi liczbe cetanowa o 5 i czysci wtryskiwacze. Taka buteleczka miala pasowac byc "rozrobiona" z 65l paliwa.
Co sadzicie na temat takich wynalazkow?
http://www.asiotec.eu.org/
http://www.belliash.eu.org/
raz kupiłem po przeczytaniu 'ochów i achów' forumowiczów różnych serwisów i jedyną różnicę jaką zauważyłem to kilkadziesiąt złotych mniej w mojej kieszeni
Jak większość "wynalazków" obecnych na naszym rynku, taki specyfik może (ale nie musi) poprawić parametry paliwa, równie dobrze może też zaszkodzić silnikowi. Wszelkie motodoktory, uszczelniacze chłodnic itp. co najwyżej eliminują objawy (skutki) zupełnie pomijając przyczyny ich występowania. Uszczelniacze chłodnic na przykład wyeliminują drobne nieszczelności, ale też zasyfią nagrzewnicę i potem są problemy z ogrzaniem auta, lub co gorsze z chłodzeniem silnika. Jak masz wydawać pieniądze na wątpliwej jakości wynalazki, to lepszym rozwiązaniem jest kupowanie dobrego paliwa.
Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.
Pewnie chodzi o STP, albo coś podobnego. Można użyć, może zadziałać, albo nie. Krzywdy raczej nie narobi.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ja do benzyny używam STP i jak pierwszy raz wlałem było czuć, że auto inaczej się zachowuje, ale po przejechaniu 200-300km. spalanie spadło o jakieś 0.3l/100km
Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
Uchol znany też jako Maciar
Widze ze tu takze opinie sa podzielone co do takich wynalazkow
Anyway, ostatnio troche wiecej pojezdzilem i musze Wam powiedziec ze ciezko mi na chwile obecna dobrac odpowiedni bieg w tym aucie (1.3, 66kW, 90KM). Sporo sie naczytalem, probowalem roznych metod ale srednio wychodzi tak ze np jadac na 3 biegu mam obroty ok 2k, moze nieco wyzsze.... i tu np jadac z kims spotkalem sie z krytyka ze go "dusze na 3". Tylko ze gdy wrzuce 4 bieg to obroty spadaja w zaleznosci od predkosci dzies w przedzial 1-1.5k i wtedy w skrajnych sytuacjach auto nie ma mocy isc do przodu,, zmuszony jestem albo zredukowac bieg spowrotem na 3, albo mocniej wcisnac gaz. Chodzi glownie o predkosci do 60km/h gdyz jezdzilem po miescie. I teraz nie wiem, czy ta krytyka wynika z faktu ze osoba z ktora jechalem ma auto napedzane benzyna czy co... Moze macie jakies wskazowki, do ktorych jako mniej wprawiony kierowca moglbym sie zastosowac?
http://www.asiotec.eu.org/
http://www.belliash.eu.org/