Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Fiata Doblo 1.3 MultiJet 16V 84KM Krok po kroku
Witajcie koledzy, od pewnego czasu zmagam się z problemem wycieku oleju z uszczelniacza na wale. Przy przebiegu 110 tyś miałem wymieniany łańcuch rozrządu przy 130 tyś uszczelniacz puścił i koło chlapało olejem. Do wymiany poszedł znów uszczelniacz, paski , piasta i koło. po 2 tyś problem wrócił
już nie wiem co mam robić. Uzyskałem informację, że prawdopodobnie dekiel od rozrządu został źle założony i tak będzie się działo. Niby robi się to w takiej kolejności: zakłada się dekiel piastę i dopiero się skręca dekiel bo nie ma kołków prowadzących. Proszę o jakieś podpowiedzi bo już mi ręce opadają z góry piękne dzięki
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
1.JPG2.JPG3.JPGkol4.jpgkol3.jpg1kol.jpg
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
Podobne tematy
-
Napisany przez Pucio na forum Moje auto
Odpowiedzi: 11
Ostatni post: 29-03-2020, 18:09
-
Napisany przez pablooo na forum Doblo
Odpowiedzi: 25
Ostatni post: 07-03-2017, 22:00
-
Napisany przez jassagd na forum Sprzedam
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 28-10-2014, 21:58
-
Napisany przez ciril na forum Nowości & Portal
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 21-02-2014, 17:36
-
Napisany przez abarth_87 na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 03-11-2010, 13:08
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:29.
W sieci od 2007 roku.