Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
szarpanie i dymek podczas jazdy
Witam!
Pacjent Fiat Doblo 2006 1.3 MJET 75KM wersja CARGO.
Szukałem na necie ale nie znalazlem konkretnej odpowiedzi ani podpowiedzi na mój problem.
Podczas jazdy występuje szarpnięcie, jakies stuki spod maski i dymek z rury (biały/lekko niebieski). Trwa to chwile. Komputer wylapal tylko dwa razy blad. Raz miałem sytuacje kiedy to szarpnęło autem, dym poszedł z rury, zero mocy i auto zgasło. Druga taka sytuacja kiedy szarpneło autem, dym z rury ale auto nie zgasło. Trwało to może ze 2sek i z powrotem wszystko ok. Błąd który wyłapał to P0089- czujnik regulatora ciśnienia. (dostałem nowy BOSCHa to zamontowałem bo mój miał pękniętą wtyczke ale sprawny). Wymieniłem filtr paliwa (stary miał nalatane może 30.000) był czysty i syfu nie było. Przed wymianą filtr zalałem jeszcze V-POWERa na SHELLu (zawsze tankuje na shellu na tej samej stacji). Po wymianie filtra paliwa zawiele się nie poprawiło. Coprawda szarpnięcia są ale błędów już nie wywala... Wtryskiwacze robione w październiku 2017r. później (listopad/grudzień) był robiony rozrząd, pierścienie, uszczelniacze cała głowica (nie było żadnej awarii, a mechanicy mnie naciągneli). Mam jeszcze błąd EGRa ale to wykluczam. EGR swieci mi sie odkad pamietam. Raz go czyscilem i nie swiecil przez 3 miesiace (zero roznicy w jezdzie). Ktoś wie gdzei można szukać? Mam pewien trop ale nie chce nic sugerować.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Podmieniłem regulator w aucie. Myslalem ze bedzie OK a tutaj kicha. objawy te same. Jakies pomysly?
-
Klubowicz
No to zacznij od egr skoro to Ci pomoglo, wyczyść, zaślep, wyłącz
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Nowy klubowicz
ale czyszczenie egr'a pomoglo tylko z tego wzgledu ze kontrolka przestala sie swiecic. dzisiaj powtorka z rozrywki. jade szarpniecie i dymek i auto zgaslo. odpalil normalnie i jade dalej. blad ktory sie pokazal to P0262 Wtryskiwacz cylindra 1 - wysoki sygnał. Teraz tak mysle ze chyba cewka sie spierniczyla na wtrysku. Sprawdzilem omomierzem ale na wszystkich pokazuje to samo. Mozliwe ze to awaria chwilowa i dlatego omomierz nie pokazal roznic miedzy nimi. bledy skasowane auto odpalilem i zero bledow.... ale usterka dalej jest tylko gdzie teraz szukac? spac po nocach nie moge.
-
Nowy klubowicz
mnie miałem kiedy napisać że problem rozwiązany. Zawieszał się pierwszy wrysk. Wtrysk kupiony (używany sprawny) zamontowany i po problemie
Podobne tematy
-
Napisany przez kede86 na forum Albea
Odpowiedzi: 7
Ostatni post: 11-01-2018, 06:06
-
Napisany przez Michał_1 na forum Punto II
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 01-12-2017, 00:01
-
Napisany przez MarcinPANDA na forum Panda
Odpowiedzi: 9
Ostatni post: 03-11-2017, 22:17
-
Napisany przez MABI na forum Forum ogólne o Fiat
Odpowiedzi: 8
Ostatni post: 01-06-2016, 13:22
-
Napisany przez manglia na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 07-02-2013, 14:19
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:28.
W sieci od 2007 roku.