Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 40
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    Łódź5
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Doblo 2.0Mjet

    ...

    a mi się fiat spóźnił znowu czekam kolejny dzień kolejny termin odbioru na jutro na 15:00 ale się nie mogę doczekać... ciekaw jestem czy w moim 135 KM jest taka sama skrzynia jak coś bedę wiedział dam znać

    [size=2][ Dodano: 2010-09-08, 23:19 ][/size]
    8) no najchętniej napisałbym NIC DODAĆ NIC UJĄC ale nie mogę tak napisać hehehehe

    no więc po kolei... trochę się rozpiszę

    - wygląd i wykonanie: mam czerwony zwykły kolor (piękna czerwień strażacka) do tego czerwony środek i skórka na kierownicy i mieszku plus klimatronik i radio sterowne w kierownicy, spasowanie elementów bezbłędne materiały mięciutkie (wystarczająco) ładne felgi 16" (jest tylko jeden wzór 16) przeszklone boczne drzwi rozsuwane i tylne klapy z przeszkleniem i spryskiwaczem i wycieraczka nie wiem czemu ale lampy spasowane lepiej niż w moim bravo czy nowym punto evo gdzie klosze wystają poza obrys blachy (bleh)

    - komfort i zawieszenie: porównanie...mam bravo sport pakiet (17sto calowe felgi) ale nawet zakładając zimowe 15 komfort w doblo furgonie na 16" jest lepszy, niższy poziom hałasu a w zasadzie powinienem powiedzieć, że hałasu nie ma, nie ma dosłownie nic...jest cicho podczas jazdy jest cicho podczas zaliczania dziur w asfalcie i jest cicho a w zasadzie bezgłośnie jak na skrzyżowaniu zadziała Start & Stop porównanie mam też do RAV 4 nowej która jest ...hmm gorsza

    - silnik i kultura pracy: mam 2.0 Multijet Power (135KM) zacznę od tego, że silnik odpala lepiej niż jakikolwiek diesel jakiego miałem a w szczególności lepiej od bravo 120 KM multijeta. Nie rozgrzany klekoce...jakieś 0,5 minuty jazdy potem jest już cichutki no ale do tego się można przyzwyczaić podstawowa różnica to to że jeździ się na olej 5w30 (to prawie woda) jak ktoś ma pojęcie jak wygląda płyn hamulcowy to mniej więcej właśnie takie coś. Ma też system start & stop co jest standardem w tym silniku ALE w żadnym innym (mimo że według zapowiedzi miał być w każdej wersji silnikowej) działa to zaskakująco jedni twierdzą że nie można się do tego przyzwyczaić ja twierdze że przyzwyczaiłem się do tego na drugim skrzyżowaniu. Jak to działa ...no ... zaskakująco (ale tylko wtedy gdy silnik się dostatecznie rozgrzeje. Pokazujesz się na skrzyżowaniu i o ile wbijesz luz i koniecznie puścisz sprzęgło auto nagle gaśnie (nadal palą się migacze światła mijania itp... radio..) kiedy światło zmienia się na zielone wciskasz sprzęgło i wtedy odpala się prawie bezgłośnie silnik..wbijasz bieg i jedziesz auto nie odpala się dłużej niż długość wciskania sprzęgła w związku z czym rusza się od ręki. I jeszcze jedno.. dla zmarzlaków... nagrzewa się prawie od ręki ale w zimę to się może zmienić bo FIAT to w sumie południowe bydle i mrozów pewnie nie lubi O turbinę się nie ma co martwić bo podobno pompa oleju jest elektryczna więc turbiny się nie zatrze (mam nadzieję)

    - zużycie paliwa: nie jestem w stanie nic powiedzieć ponad to że na razie bardzo mnie bawi używanie nowego auta w związku z czym nie sprawdzam tego ale na trasie pogapiłem się chwilę jadąc na 6 biegu jakieś 95 - 100 zużycie kiwało się między 3,8-4,2 sądzę że realnie 5 miasto wydaje mi się że pokazuje mi 8l ale za jakiś czas podam dokładnie. Przy czym mogę dodać, że nie jestem jednym z tych co kombinują jak dojechać na kropelce nad morze albo w góry i nie uczestniczę w rajdach na najniższe zużycie paliwa ale po ulicach poruszam się płynnie a to podstawa niskiego zużycia jak zrobię 2-3000 to napisze na razie dopiero 200 cykneło i nie ma co pisać

    - funkcjonalność: blue&me heheh nadal nie wiem jak odczytać sms przez tę maszynę ale bluetooth działa pierwszorzędnie może to dlatego że ożeniłem się z nokiami i tak pewnie zostanie, sterowanie radiem w kierownicy tez super schowków no cóż jak na lekarstwo. poza tym w siedzeniu, półką nad głową i tym pod bagiem pasażera nie ma nic a no i w bokach drzwi. Start & Stop ( można wyłączyć) miejsce na komórkę wygląda trochę jak miejsce na iphone'a miejsce na dwa napoje to mniej więcej tyle..

    - skrzynia biegów: no cóż w tym temacie jakby dwie sprawy furgon (ale myślę że tak samo jest w osobówce) ma tak zestopniowaną skrzynię że auto służy do ciągnięcia dużych ładunków niż do osiągania zawrotnych prędkości światła, biegi ogólnie są krótkie i jest ich dużo i do tego wszystkie komputer pokładowy ciągle (przy każdym 1800 obr/min) każe mi wbić bieg bliższy 6stce... dziwne? no nie bardzo bo auto ciągnie od 1200 obrotów jak głupie w sumie mógłbym powiedzieć że nie ma turbodziury ( ale tu moje pytanie bo w sumie nie wiem jak jest w innych autach też sugeruje zmiany biegów takimi strzałkami na wyświetlaczu?). Kolega napisał tu na forum że słabo wchodzi jedynka... hmm to prawda... słabo ale jak widać auto jest głównie na trasy gdzie jedynka jest rzadko używana hehehe taki żarcik -> ten sam problem miałem ze wstecznym tu dla odmiany trzeba go wbić bardzo głęboko ale kiedy się już nauczyłem problem ze wstecznym i (prawie) z jedynką zniknął więc to może kwestia wprawy ale ogólnie i skrzynia i sprzęgło działają bardzo miękko i fajnie - bardzo fajnie,

    - przestrzeń ładunkowa: no cóż kawał miejsca i nie ma co się rozczulać dostęp łatwy i od tyłu i przez boczne drzwi. Widoczność do tyłu rewelacja ale tak jak mówiłem przeszkliłem prawy bok żeby po skosie widzieć auta z prawej i przeszkliłem tylu ... tu dla odmiany drzwi niesymetryczne dobrze widać auta za tobą i policje heheh

    - ciekawostki: ciężko kupić opony zimowe na 15" felgi ale ostatecznie uświadomiono mnie że nie ma gum z indexem C tylko zimówki w profilu 185x65xR15 trzeba kupic Reinforced lub Extra Load jak cos mi wpadnie do głowy to napiszę ale to chyba wszystko , aut jest nadal bardzo mało na ulicach i się podoba
    Marcin Bravo 120KM MultiJet / Doblo Furgon 2.0 135KM Multijet



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Doblo Cargo Maxi
    Misiu___,
    Gratuluję zakupu i wyboru koloru
    Wrzuć jakieś zdjęcia zwłaszcza środka.

    Pozdr.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Cytat Napisał Misiu___
    Auto odbieram w poniedziałek więc pewno po tym czasie coś napisze bo w końcu dotarło z Włoch
    z Włoch? nie prosto z fabryki w Turcji?
    jak wrażenia po tych kilku dniach?

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    Łódź5
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Doblo 2.0Mjet
    tak nie prosto z Turcji już wyjaśniam jaką drogą idzie FIAT DOBLO wiec faktycznie jest produkowany w Turcji, tuż po tym jest transportowany statkiem do Włoch, tam jest wyjmowany z kontenera i tym samym staje na placu przyfabrycznym Fiata Italia... potem jest pakowane na lawete i tu zaczyna sie niewiadoma bo prawdopobnie papiery sa przed autem czyli jest akcyza i inne rzeczy zanim auto tutaj wjedzie.. potem auto staje w Bielsku na placu przyfabrycznym Fiata Polska, fakturują je dealerowi i na koniec zostajesz konsumentem co jest śmieszne dealer zna każdy etap auta poza jednym jak auto ma marker że jest na placu przyfabrycznym nie wiedzą czy w polsce czy we włoszech

    moje wrażenia ze spalania
    zrobilem 1000 km spalil średnio 8,1 przy czym musze powiedzieć że głownie po mieście w trasie zrobilem z tego 180 km spalanie sadze ze w mieście będzie się trzymać na poziomie 8,6-8,7 przy ostrzejszej jeździe lub w granicach 7,5 przy bardzo bardzo bardzo delikatnej na trasie jest inaczej tutaj jesli jedzie się w granicach 85-90 km/h pali pomiędzy 4,3-5,6 rozbieżność wynika tylko z tego czy się jedzie pod wiatr czy nie .. jeśli tak jak jechalem na austostradzie zbliżamy się do 130 spalanie zbliża się do 8,7-9,5 natomiast jeśli zbliżamy się do 170km/h to spalanie do 12 l wyniki nie powalają ale to nie jest opływowe auto i nie ma się co dziwić
    ALE i przy tej prędkości jest cicho i tempomat jest super chociaż nie działa tak intuicyjnie jak w VW bo zapamiętuje prędkośc z poprzedniego ustawienia zamiast złapać bieżącą jako aktualną i dla siebie startową...

    start&stop dalsze wrażenia :
    no cóż ciągle z tego powodu mi się śmieje mordka i nadal jestem pod wrażeniem
    i działa niesamowicie

    skrzynia biegów:
    6 super się sprawuje już od 55-60 Km/h
    1 - szwankuje jej wbijanie ten typ tak ma powiedzmy ze mam problem z wbiciem jedynki 1 raz na 50 razy wbijania tego biegu przy czym zdjęcię sprzęgła i ponowne jego wbicie nie pomaga może to jakiś problem z prowadnicami lub łożem drążka zmiany biegów

    w sumie mogę powiedzieć że w pełni spełnia moje oczekiwania
    a i jeszcze JEDNO może to śmieszne ale jestem ciekaw opinii kolegi ktory też pisał o swoim doblo (o ile ma komputer) objaw jest taki mam zatankowane na full pali średnio te 8,1 ale zasięg pokazuje 250 km w połowie baku pokazał mi że mam natychmiast uzupełnić paliwo ale i tak zrobilem jeszcze 340 km (mimo że się nieźle zestresowałem) już sam nie wiedziałem czy aby bak nie jest pusty ale wskazanie wychyłowe pokazuje poziom dobrze a komputer jest w poważnym błędzie

    to tyle
    Marcin Bravo 120KM MultiJet / Doblo Furgon 2.0 135KM Multijet

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2010
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3
    Auto
    Honda Civic 1,8 Exe
    Nie żałujesz czerwonego środka, nie rozprasza podczas jazdy? siedziałem chwilę w zacienionym samochodzie i wydawało się ok, ale nie wiem jak to będzie w słoneczne dni?

    a co do rabatów to teraz dają 25% plus nawigacja gratis dla klientów Makro

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    Łódź5
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Doblo 2.0Mjet
    nie zaluje czerwonego srodka tym bardziej ze jest czerwony i na zewnatrz na prawde to nie rozprasza sam sie nad tym zastanawialem i mialem jedynie w tej kwestii jakiekolwiek watpliwosci ale nie zaluje
    Marcin Bravo 120KM MultiJet / Doblo Furgon 2.0 135KM Multijet

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Doblo Cargo Maxi
    Misiu___,
    Cytat Napisał Misiu___
    a i jeszcze JEDNO może to śmieszne ale jestem ciekaw opinii kolegi ktory też pisał o swoim doblo (o ile ma komputer) objaw jest taki mam zatankowane na full pali średnio te 8,1 ale zasięg pokazuje 250 km w połowie baku pokazał mi że mam natychmiast uzupełnić paliwo ale i tak zrobilem jeszcze 340 km (mimo że się nieźle zestresowałem) już sam nie wiedziałem czy aby bak nie jest pusty ale wskazanie wychyłowe pokazuje poziom dobrze a komputer jest w poważnym błędzie
    U mnie wszystko jest ok.Po zatankowaniu resetuje kompa spalanie mam 7,6 ,zasięg ok.880km.Ale ostatnio wskazówka zeszła na połowę rezerwy i komputer wyświetlił żeby natychmiast tankować zrobiłem jeszcze jakieś 25km.Przy tankowaniu weszło 51L.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    Łódź5
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Doblo 2.0Mjet
    Już wszystko jasne w Fiacie problem jest juz znany powiedziano mi ze to juz kolejny przypadek i wlasnie tak jest ze w polowie baku kaze uzupelnic paliwo w ciagu 2-3 tygodni ma byc kolejna wersja oprogramowania

    btw. podobno jest to problem w silnikach 1.6 i 2.0 a silniki 1.3 nie maja takiego problemu

    Marcin Bravo 120KM MultiJet / Doblo Furgon 2.0 135KM Multijet

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 sierpień 2010
    Skąd
    SŁUPSK
    Postów
    5
    Auto
    DOBLO
    musze przyznac że w moim 1,6 problem z kompem jest identyczny jak u kolegi misia, podawany zasieg nie ma nic wspólnego z rzeczywistością (nawet 250km przy pełnym baku), dodatkowo ciekawy jestem czy uda sie zrobic coś z ta jedynka (strasznie denerwujaca sprawa), w serwisie wymienili kompletne sprzegło ale to nic nie pomogło.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 październik 2010
    Skąd
    Kłodzko
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Nowe Doblo 1,6 Multijet

    Kilka spostrzeżeń

    Witam
    Kupiłem Fiata Doblo jakieś 1,5 miesiąca temu silnik 1,6 105K bez S&S
    Przejechałem 4000 Km. Poprzednio jeżdziłem starym doblakiem.
    Wiec czym się różnią te autka
    Po pierwsze siedzi się niżej, bardziej jak w osobówce, mniejsza kierownica. Fotele nadal wygodne, dają rade w długich trasach. Bardzo lekko chodzi sprzęgło w porónaniu do starego modelu. Biegi bardzo krótkie jak to w ciężarówce.
    Widzę, że wielu was ma problemy z jedynką, wiec muszę potwierdzić, że ten typ tak ma, ale... Po pierwsze jedynka żle wchodzi gdy auto jest zimne, potem już normalnie. Po drugie nie chce wchodzić jak auto jedzie... Wciskasz hamulec i myk nagle leciutko wskakuje. Warto sobie sprawdzić, to pewnie jakieś fabryczne zabezpieczenie.
    Kolejne dwie rzeczy o jednej już napisano, czyli totalna cisza w kabinie, nie miałem przyjemności z tak cichym dizlem
    Druga to Zawieszenie jak w osobówce, Poprzedni model to była typowa ciężarówka i jeżdzenie w drugim rzędzie siedzeń to była masakra na naszych drogach, teraz jest super, żeby się tylko nic nie psuło :/
    Splalanie:
    to bardzo ciekawy temat pierwszy bak 6L/100 Srednio (nie jeżdzę specjalnie dynamicznie)
    Później conieco poczytałem i znalazłem w necie, że dla tego silnika najbardziej ekonomiczne jest 1200 obr. Masakra na 6 biegu daje to poniżej 70km/h. W ramach testów na bardziej wieśniackich drogach starałem się o ile to możliwe utrzymywać takie obroty. Wynik 4,2L/100 Masakra, ale jeździć się tak nie da psycha trochę siada
    Teraz jeżdzę znów normalnie, tylko dużo wcześniej zmieniam biegi nie wbijając silnika na obroty za miastem 90-100 w mieście 60 spalanie 5,2L.
    Wieć porównywalnie z najstarszym multijetem 1,3 ale za to dużo dużo więcej frajdy z jazdy i wreszcie można wyprzedzać

    Odnośnie rezerwy, wieksza jak w starym modelu. tam było 5-6 l tutaj 8-9 co może być mylące. Komputer jak komputer Bierze ile masz paliwa, bierze średnie spalanie z ostatnich paru kilometrów i jak wynik jest mniejszy jak 50 to się drze o wache. Wystarczy przy rezerwie postać w korku albo pojechać szybko pod dużą górę, ew autostrada i 160/h i zaraz piszczy. U mnie w każdym razie działa ten wskażnik w miarę normalnie

    Najbardziej mi brakuje możliwości podświetlenia tablicy podczas jazdy na światłach dziennych.

    Jaby ktoś miał pytania.... pozdrawiam

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2010
    Skąd
    olsztyn
    Postów
    2
    Auto
    Doblo 1,6 Multijet
    Witam wszystkich

    to może i ja coś naskrobie

    Doblo Cargo Maxi 1,6

    zrobione 13 kkm,
    1 naprawa - o ile się nie mylę to przewód od turbo - akcja serwisowa
    2-ga - wymieniony schowek przed siedzeniem pasażera (pekł prawy uchwyt i opadał,
    a no i zgubiłem gumkę od krańcówki bocznych drzwi i się na dziurach zapalało światełko na pace.

    jeśli chodzi o spalanie to staram się nie przekraczać 3 tysi nawet na 6-ce (150-160km/h )
    więc jak to określił mój dobry znajomy - Jestem RZEŹNIK - a nie kierowca
    wychodzi w granicah 7,8-8,2 l.

    Już od kilku ładnych latek latam busami i buja się całkiem całkiem. Brakuje mi tylko automatu

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    Łódź5
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Doblo 2.0Mjet

    Akcja Serwisowa

    Własnie ma miejsce akcja serwisowa NOWEGO Doblo wgrywaja nowy soft do kompa i pokazuje zasieg ok, co do spalania to mam je na poziomie 8,2 na pełnym baku potrafie doprowadzic do sytuacji w ktorej 2 litrowy dieselek pokazuje zasięg w granicach 980 KM ale to po mieście ... tak wyszlo ze w tym roku bardzo malo na trasach jak wracam do swojego stylu jazdy to zasięg spada od razu do 680 km . Start & stop dziala bezbłędnie i faktcznie brakuje mi automatu...

    Pozdrówka
    Marcin Bravo 120KM MultiJet / Doblo Furgon 2.0 135KM Multijet

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Doblo Cargo Maxi
    Mnie wzywali na wymianę przewodu od intercoolera.Natomiast ostatnio gdy samochód stał cały dzień na deszczu zobaczyłem wodę pod dywanikiem pasażera.

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    Łódź5
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Doblo 2.0Mjet

    tak se myśle

    to jest w sumie ciekawe jedni dostaja wezwania do softu inni do intercoolera jeszcze inni do jakis wzmocnien tylnego zawieszenia to w sumie ciekawe ze nie dostajemy tego wszyscy razem... ciekawe ile wezwan serwisowych mnie ominelo kiedy mialem gwarancje na fiata Bravo hehehe
    Marcin Bravo 120KM MultiJet / Doblo Furgon 2.0 135KM Multijet

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2010
    Skąd
    olsztyn
    Postów
    2
    Auto
    Doblo 1,6 Multijet
    znowu jakieś pierdoły

    przebieg ok 16-18kk
    wymiana lusterka pasażera - czujnik zewnętrzny oszukiwał baaaardzoooo
    wymiana windy koła zapasowego- nie dało wyjąc się zapasu
    a no i ciekawostka - amortyzator z prawej strony zaczął walić - przesunął się z prawidłowego położenia o jakieś 20°


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dzień dobry! Jestem nowy!! (tu się witamy)
    Napisany przez miszko na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 40982
    Ostatni post: Dzisiaj, 09:42
  2. Nowy samochód...
    Napisany przez Sapphiron na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 06-01-2017, 09:42
  3. [Małopolskie] Nowy Sącz - AutoElektronika, CHIP Tuning, elek
    Napisany przez marek.autoelek na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-07-2016, 08:02
  4. Nowy Fiat Scudo
    Napisany przez fenix na forum Scudo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 23-06-2010, 16:35
  5. Jest ktos moze z okolic Lublinca Czestochowy itp??
    Napisany przez Jezioro na forum Śląskie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-05-2009, 01:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nowe doblo opinie

fiat doblo maxi opinie

fiat doblo 2010 opinie

nowy fiat doblo opinie

doblo maxi opinie

nowy doblo opiniejak wyciagnac kolo zapasowe z fiata doblonowy fiat dobloceny nowe doblo maxifiat scudo maxi opiniefiat doblo zmiana kola zapasowegojakie opony doblo maxifiat bardzo drigonowe doblo forumfiat doblo maxi cenafiat doblo wymiana kola zapasowegomocowanie kola zapasowegowe fiacie ducato
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl