Witam,
Czy ktos moze cos napisac o tym samochodzie? Ojciec chce kupic tego nowego doblo z silnikiem diesla 1,6 105 KM. Czy juz ktos mial moze z tym stycznosc? Czy ladowac sie w cos takiego?
Pozdrawiam i dziekuje za uwagi.
Witam,
Czy ktos moze cos napisac o tym samochodzie? Ojciec chce kupic tego nowego doblo z silnikiem diesla 1,6 105 KM. Czy juz ktos mial moze z tym stycznosc? Czy ladowac sie w cos takiego?
Pozdrawiam i dziekuje za uwagi.
Silnik bardzo dobry Zawieszenie tylne podejrzewam, że nie zadowalające bo wielowahaczowe i pewnie coś się będzie w nim sypać... Poza tym wyglądem odstrasza zaś w środku może być
Wielowahaczowe zawieszenie, z jednej strony lepszy komfort jazdy z drugiej więcej rzeczy do popsucia.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Wygląd jest rzeczą względną, osobiście mi się podobaPoza tym wyglądem odstrasza zaś w środku może być
w tym przypadku wygląd jest sprawą drugorzędną. Doblo jest samochodem użytkowym służącym do pracy i w pierwszej kolejności powinien byś pakowny, niedrogi w eksploatacji i niezawodny.
ja bym dla siebie brał wersje osobową
Jeżeli jest tak dużo, jak piszą w prasie i necie lepszy niż poprzedni model to sam bym se go kupił, jeździłem poprzednim Doblo i świetnie mi się nim kierowało
Fiat Bravo GT JTD 2000r
Witam, Etiuda a moze cos na temat tego 2,0 l cos wiesz. Bo nastapila zmiana na ten silnik najmocniejszy.
Pozdrawiam
Miałem okazję odbyć jazdę testową nowym doblo w wersji osobowej tzw kombi z silnikiem 1,6Multijet 105 km w wersji dynamic, noszę się z zamiarem dokupienia lub wymiany obecnego auta na coś "vanowatego - użytkowego " . Doblo wywarło na mnie jak najbardziej pozytywne wrażenie z przodu miejsca dużo, na tylnym rzędzie też sporo choć myślałem, że więcej ma miejsca, zawieszenie dobrze tłumi choć na wiekszych dziurach da się odczuć drgania dość spore silnik chodzi elegancko i cicho, dobrze przyspiesza, tylko zdziwiła mnie skrzynia biegów tj 6- biegowa i wsteczny jak w volkswagenach tj jak jedynka, dość dziwne to, czyżby silnik Fiata 1,6 multijet był powiazany z volkswagenem i ich 1,6 TDI CR ? Nawet moc mają identyczną 105 km. Cena również dość zaporowa jak za tą wersję co opisałem wyżej około 80 tysięcy a nie była to najdroższa jeszcze i na "maxa" wyposażona.
Wiem, i to nawet sporo - test Fiata Doblo 1.6 Multijet w wersji osobowej jest na www.autosalonpomorski.pl Polecam, bo został zdrowo przeczołganyNapisał leoo
Dzieki bardzo Wirecki za linka.
Pozdrawiam
Po długich i żmudnych poszukiwaniach jestem o włos od zakupu tego autka. Miałem jedno, aczkolwiek osobliwe wymaganie - 7 miejsc, które wyeliminowało 90% konwencjonalnych aut, a pozostałą konkurencję wyeliminował mój skromny budżet. Właściwie nie spodziewałem się, że będzie mnie stać na to autko, ale dostałem solidny rabat i nowe Doblo wskoczyło w zasięg bezpośredniego strzału jedynego swojego konkurenta w przedziale do 60 tyś. - Dacii Logan MCV.
Autko będzie na zamówienie (nikt w Poznaniu nie ma 7-osobówki na stanie :/), co stwarzyło pewien problem - nie mogę wypróbować w żaden sposób tych dodatkowych miejsc. Najbliższy taki wózek zlokalizowałem w Jeleniej Górze, ale aż tak mi nie zależy, żeby tam jechać.
Najbardziej przydatną informacją w internecie jaką znalazłem to poniższy filmik.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XtYeEyoAOnM[/youtube]
Do tego jeszcze sam się wybrałem z miarką i zmierzyłem co mieli w salonie:
- długość bagażnika - 960mm
- jego szerokość - 1180mm
- wysokość od podłogi do górnej krawędzi oparcia drugiego rzędu - 660 mm
W różnorakich testach, jak również w folderze z salonu piszą, że te dodatkowe miejsca są raczej dla dzieci. Na wcześniejszym filmiku widać przez moment, jak normalny dorosły tam siedzi, więc mam nadzieję zmieścić tam średnich rozmiarów dorosłego, nie częściej niż kilka razy w roku.
Ponieważ nie robię dużych przebiegów, myślę o silniku benzynowym 1.4 16V, który wg. producenta jest całkiem oszczędny (jak moje obecne Berlingo 1.4). Do tego z opcji przeciwmgłowe, czujnik temperatury zewnętrznej, tempomat i elektryczne szyby z tyłu - to chyba unikatowe auto, w którym można okno w drzwiach suwanych całkowicie schować. W Cytrynce niestety na dłuższych trasach robiło się bardzo duszno z tyłu.
Jest tutaj jakikolwiek właściciel nowego Doblo, żeby się podzielił wrażeniami? Ewentualnie polecił/odradził któreś opcje?
Wyjątkowo ucieszyłyby mnie wrażenia z przejażdżki w trzecim rzędzie tegoż wozu.
Witam.
Ja posiadam nowe Doblo od dwoch miesiecy.Jest to wersja cargo wiec troszke inaczej sie nim jezdzi chodzi mi glownie o komfort.Jestem z niego zadowolony prowadzi sie przyjemnie, w kabinie jest cicho.Aso wzywalo mnie do serwisu na obowiazkowa wymiane drazka stabilizacyjnego jakas wada materialowa.Po miesiącu rozleciala sie popielniczka i ogranicznik tylnych drzwi
Zdjecia w podpise.
Jesli masz jakies pytania to chetnie pomoge.
Pozdrawiam Jabol
Odczucie co do wyglądu to pojęcie względne mi się bardzo podoba zamówiłem czerwonego (niemetalika ale to na prawdę ładna strażacka czerwień ale najbardziej chciałem granatowego metalika z niebieskim środkiem tyle że w cargo tej konfiguracji nie wykonują) z tyloma rzeczami że szok (blue and me, klima automat , skorka na kierownicy sterowanie w kierownicy halogeny i 2.0mjet przeszklenia na drzwiach bocznych i tylnych i felgi alu 16 i jeszcze jakieś drobiazgi). Aut tych jest mało na ulicach i może to jest fajne. Ciekaw jestem jak działa to start&stop bo jest w tym silniku w standardzie (mimo że większość ludzi to wyłącza). Auto odbieram w poniedziałek więc pewno po tym czasie coś napisze bo w końcu dotarło z Włoch co do promocji to uzyskałem rabat w fiacie 23 procent (zamawiałem w czerwcu - to nie była promocja taniej o VAT bo ta dotyczyła tylko aut osobowych i tylko tych na placach i raczej nie dotyczyła nowego Doblo ale mam juz jednego fiata od tego samego dealera) i wiem ze da się taki wyskubać czasem, nie wiem na ile ma to przełożenie jeśli chodzi o wersje osobowe ( ale i tak zazwyczaj pytano mnie tylko ile auto jest w firmie i już...). Jeśli chodzi o wspomniane wcześniej zawieszenie no cóż mnie komfort powalił na kolana. Auto prowadzi się super pozycja za kierownicą ekstra, o zawieszenie bym się nie martwił mój przyjaciel pracuje w fiacie i twierdzi ze jest to jedno z najbardziej nowoczesnych zawieszeń jakie się pojawiły w dostawczakach i takie samo miałem odczucie na jazdach próbnych. Nigdy nie przeciążam auta wiec i nie martwię się i to ze zawieszenię zniszczę a obecnie używam peugeot partnera 19XUD 70 KM diesel (z którego nota bene też jestem bardzo zadowolony ). Resztę doznań opiszę jak już trochę nim pobrykam ale czuję, że to jest dobry wybór, jeśli chodzi o wersję osobową to muszę powiedzieć że mi się bardzo podoba przestronność ostatnio nawet spasowanie elementów design zrobiony z wyczuciem i krótko mówiąc CENA.
Marcin Bravo 120KM MultiJet / Doblo Furgon 2.0 135KM Multijet
witam
jestem posiadaczem od miesiąca-NOWE DOBLO' KOMBI MAXI N1 DYNAMIC 1.6 MULTIJET 105KM. Wrazenia z jazdy jak najbardziej pozytywne, układ kierowniczy plus zawieszenie, silnik jak dla mnie wystarczający, spalanie średnio ok 7l. coś o minusach:
-kiepska skrzynia biegów(mało precyzyjna), wystepuje problem z pierwszym biegiem tzn raz na kilka razy bardzo cieżko wchodzi 1 bieg, dzisiaj spotkałem sie w serwisie z innym właścicielem doblo, problem ma identyczny. Czekam jak kolesia załatwia oddam swojego do naprawy.
-światła przeciwmgielne, ważne żeby sobie ktos skonfigurował je przy zakupie, ponieważ pytałem sie o ewentualne założenie, okazuje sie że trzeba wymienic przedni zderzak (w moim przypadku również lakierowanie)
-zamek od tylnej klapy nie zatrzaskuje sie za kazdym razem.
na dzien dzisiejszy to tyle