Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24

Temat: Doblo dlugo kreci.  

  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Jeśli posiadasz program diagnostyczny, zloguj temperaturę silnika podczas tych utrudnionych odpaleń. Zlogować możesz również napięcie w instalacji, co pomoże ustalić czy nie masz większych spadków napięcia podczas rozruchów - wtedy należałoby sprawdzić rozrusznik. Podobnie ciśnienie oczekiwane oraz zmierzone na listwie wtryskowej. Żeby wyniki były dokładne loguj wszystkie oddzielnie. Mamy tu na forum kolegę o nicku Bronx. Skontaktuj się z nim, pomoże Ci wyjaśnić problem, ewentualnie zmodyfikuje dawki startowe.
    Italians Do It Better



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    teraz jest chlodniej a raczej zimno i ciezko doprowadzic do stanu kiedy naprawde dlugo kreci. po przejechaniu 20km pali normalnie (pomimo ze silnik osiagnal juz swoja temperature). sprawdze to rano jak auto wezme w trase. zrobie nim rano ok 20km (musze na stacje). odpali pewnie pozniej bez problemu. pozniej mala traska do zgaszenia auta jakies 50km. jak bedzie problem podlaczam kompa i robie logi. Robilem tez test z woda. W momencie kiedy dlugo krecil polalem najpierw (tak jak dalem rade) termostat (chodzi o czujnik temperatury) ale krecil bez zmian. Pozniej pompe wysokiego cisnienia, takze bez zmian. Zostal mi czujnik polozenia walka rozrzadu, czujnik cisnienia paliwa (zawor cisnienia wymieniony) oraz rozrusznik. Sklaniam sie do rozrusznika gdyz jak pomysle o wczesniejszych sytuacjach to kiedys pare razy zdarzylo sie ze dluzej krecil. Dzialo sie to latem ale na palcach jednej reki moznaby to policzyc.

    Podlaczajac komputer i patrzac na temperature to nie bylo problemu z odpaleniem auta gdy temperatura wynosila 75 czy 82 stopnie (wg wskazan komputera). Niestety w drugim moim aucie (takze Doblo 1.3 MJ tylko 84KM) wywalilo blad P0340 i auto, jak to zona stwierdzila, chodzi jak traktor. Blad suwu (fazy) silnika. Podejrzewam ze cos z rozrzadem. Auto na lawete i stoi na warsztacie (nie mam juz dawcy czujnikow).

    Mozliwe ze jakby padl np. czujnik polozenia walka rozrzadu (czujnik walu wymieniony) to bylby problem z odpaleniem goracego silnika i nie wywalalo by bledu?

    W ogole to dla mnie dziwne ze przy dlugim kreceniu (10sek) nie wywala zadnego bledu.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Inkub Zobacz post
    teraz jest chlodniej a raczej zimno i ciezko doprowadzic do stanu kiedy naprawde dlugo kreci. po przejechaniu 20km pali normalnie (pomimo ze silnik osiagnal juz swoja temperature). sprawdze to rano jak auto wezme w trase. zrobie nim rano ok 20km (musze na stacje). odpali pewnie pozniej bez problemu. pozniej mala traska do zgaszenia auta jakies 50km. jak bedzie problem podlaczam kompa i robie logi. Robilem tez test z woda. W momencie kiedy dlugo krecil polalem najpierw (tak jak dalem rade) termostat (chodzi o czujnik temperatury) ale krecil bez zmian. Pozniej pompe wysokiego cisnienia, takze bez zmian. Zostal mi czujnik polozenia walka rozrzadu, czujnik cisnienia paliwa (zawor cisnienia wymieniony) oraz rozrusznik. Sklaniam sie do rozrusznika gdyz jak pomysle o wczesniejszych sytuacjach to kiedys pare razy zdarzylo sie ze dluzej krecil. Dzialo sie to latem ale na palcach jednej reki moznaby to policzyc.

    Podlaczajac komputer i patrzac na temperature to nie bylo problemu z odpaleniem auta gdy temperatura wynosila 75 czy 82 stopnie (wg wskazan komputera). Niestety w drugim moim aucie (takze Doblo 1.3 MJ tylko 84KM) wywalilo blad P0340 i auto, jak to zona stwierdzila, chodzi jak traktor. Blad suwu (fazy) silnika. Podejrzewam ze cos z rozrzadem. Auto na lawete i stoi na warsztacie (nie mam juz dawcy czujnikow).

    Mozliwe ze jakby padl np. czujnik polozenia walka rozrzadu (czujnik walu wymieniony) to bylby problem z odpaleniem goracego silnika i nie wywalalo by bledu?

    W ogole to dla mnie dziwne ze przy dlugim kreceniu (10sek) nie wywala zadnego bledu.
    Znalazlem dane przed regeneracja wtryskow. Po regeneracji jeszcze nie robilem. Moze jest cos na co mozna zwrocic uwage? Korekty wtryskiwaczy nie pokazjue. Podobno w moim silniku fes czy mes nie pokazuje danych.

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Poszukaj w dziale Download programu Multiecuscan. Wydaje mi się, że Multijet powinien pokazać korekty.
    Italians Do It Better

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Opisze dzisiejszy poczatek dnia.
    Wsiadam, przekrecam kluczyk swiece zagrzane pompka przestala chodzic, odpalam i od razu zagadal (na zimnym zawsze palil) pojechalem na stacje (ok 20km) zalalem do pelna (zwykly shell ON). Zaplacone odpalam- extra 3 obroty walem i autko odpalone. Teraz trasa. Przejechalem 70km z mniej wiecej stala predkoscia 90/100km/h. Zatrzymalem sie na parkingu i podlaczam kompa. Auto odpalone. Temperatura cieczy chlodzacej 82st. Gasze i odpalam ze wzkazaniami na cisnienie oczekiwane i zmierzone. Oczekiwane 280bar a zmierzone 50-80-90-130-153 odpalil. Widac ze nabijal cisnienie. Trwalo to naprawde szybko, mysle ze ze 3 do 4 obrotow walem. Ani razu nie wystapila usterka. Zresetowalem pozniej ustawienia autoadaptacji. Przyjechalem pod dom. Auto zgasilem zapakowalem opony i zapalilem papieroska. Podpinam ponownie kompa. Temperatura cieczy 78st. Odpalam ze wskazaniami na cisnienie. Oczekiwane 280bar, zmierzone 50-70-140- 158pali. Rowniez szybko 3-4obroty walem. Bledow brak poza egr, kptry to swieci sie od ponad roku (wyczyszczony bylo ale zabieg pomogl na pare miesiecy, zero roznicy w jezdzie czy wczesniejszym odpalaniu- egr wykluczam)
    Teraz pytanie pompa wysokiego cisnienia czy czujnik cisnienia na listwie? A moze sam sie juz naprawil?

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Wymiana czujnika polozenia walka rozrzadu tez nic nie dala. Poranne odpalanie i zmierzone cisnienie 320bar. Gorzej robi sie pozniej gdy auto gorace.

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Weź zaślep ten EGR na próbę. Nie wiem tylko czy nie poskutkuje to trybem awaryjnym.
    Italians Do It Better

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    W pt mam miec pompe WC na podmiane. Zobaczymy, dam znac.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Auto zrobione! Kupilem uzywana pompe wysokiego cisnienia na gwarancji. Wymienilem i jak reka odjal.

    Takie jeszcze pytanie mam bo zauwazylem olej kolo pompy. Pompa smarowana jest ropa a oring na pompie wymienilem na nowy. Obok jest pompa vacum. Sciagalem ja przy wymianie pompy WC. Uszczelka tam jest metalowa. Nie wymienilam jej i tutaj chyba moj blad byl. Pytanie moje czy olej moze byc z pod pompy vacum czy z czegos innego o czym nie mam pojecia? Uszczelka 55zl i tylko z oryginalu roboty przy wymianie nie ma duzo, ale najwazniejsze czy tutaj moze byc przyczyna.

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Doblo-dlugo kreci zanim zapali
    Napisany przez mirek-p76 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-04-2015, 18:37
  2. Kreci ale nie odpala !
    Napisany przez zupson na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-03-2013, 17:21
  3. problem z 2.0 20v nie kreci
    Napisany przez dlugislask na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 06-02-2012, 13:09
  4. Rozrusznik nie kreci.... HELP....
    Napisany przez przemo0018 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 21-06-2010, 21:15
  5. [osprzęt silnika] dlugo kreci!!!!
    Napisany przez wacoreq83 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 20-02-2010, 17:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pldoblo-455doblo-dlugo-kreci-38878

dlugo odpala na ceplym silniku doblofiltr paliwa fiat doblo 1.9 jtd przelewa sie p0087 p0340 1.3 multijet1.3 Multy jet dlugo krecifiat doblo pare razy kreci zanim odpalisilnik 1.3 multijet czas podgrzewania swiec zbyt dlugihttps:fiatklubpolska.pldoblo-455doblo-dlugo-kreci-388782Fiat doblo ciezko pali czy moze to byc cos z rozrusznikiem forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl