Wstawiales nagrzewnice czy jest wylaczona "fabrycznie" ?
pzdr
Viaken OBD II
ELM 327
Wstawiales nagrzewnice czy jest wylaczona "fabrycznie" ?
pzdr
Wg VINu jest, po połączeniu się z ecu słychać przekaźniki przy testowaniu "wstępnego podgrzewania" (o ile to to). Jednak z kablem kkl nie mogę dostać się do can'a i spróbować czy aktywacja coś zmieni. Podejrzewam, że przy wgrywaniu programu na hamowni facet mógł nie sprawdzić i nagrzewnica jest wyłączona. Przynajmniej z tego co czytałem, już po ok. 2 minutach powinno zacząć się ocieplać powietrze w kabinie. Nie wiem ile w tym prawdy. Jeśli masz ją u siebie, jak i kiedy działa przy climatroniku?
TMK ja mam PTC u siebie tyle że w Bravo II dołożone. Aby działało o ile masz musisz je uruchomić w Fesie i wykonać osiowanie, wtedy powinno działać. Aby działało musi być też spełnione kilka warunków jak: napięcie aku 13V+, włączony nawiew i jeszcze 2 ale zapomniałem jakie Jeśli chcesz sprawdzić czy działa to odpal zimny silnik wyłącz wentylator nawiewu i włącz, jeśli usłyszysz cyknięcie to znaczy że przekaźnik załączył grzałkę. W fiacie masz 2 grzałki 250W i 500W które się włączają stopniowo zależnie od napięcia aku. U mnie na postoju załącza się ta 250W potem 500W ale jako że na jałowym i zimnym silniku jest niższe ładowanie to wyłącza tą 250W. Jak tylko ruszysz to włącza znowu tą 250W i działają obie czyli 750W. Co do grzania to jak dla mnie jest ok wiadomo nie jest to jakiś cud techniki ale po około 3min czuć wyraźnie że cieplejsze powietrze już leci z kratek.
Czy tym oprogramowaniem, za pomocą przerobionej wtyczki VAG KKLine na obd2 będę mogl zdiagnozować bledy poduszek i ABS w Alfa Romeo 156 ?
Ostatnio edytowane przez egon ; 16-12-2013 o 07:38
Takie przerabianie zle mi sie kojarzy, nie lepiej kupic kabelek od Viakena Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji a cena tez jest atrakcyjna
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Witam
Jakim programem najlepiej jest diagnozować lybrę 2.4 jtd rok 2001 posiadam kabelek z Viakenu (niebieski z przełacznikiem) przedewszystkim chodzi o silnik ale inne też
MultiEcuScan (dawniej FiatEcuScan)
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
egon-dzięki będę próbował
Witam
nic z tego,owszem raz czy dwa razy połączyłem się z ABS-em i poduszkami ale z silnikiem ani raz.Rozsypał mi się immo i nie mogę odpalić to pierwsza usterka od 5 lat.Właściwie bez powodu to się stało auto stało może 10 dni wsiadam przekręcam kluczyk i immo nie gaśni dlaczego?
bateria kreci jak szalona.Na desce swieci kontrolka swiec ,code i wskaznik temperatury idzie na ful o co chodzi? za wszelkie sugestie bede bardzo wdzieczny
Jakby to immo było to tu: pslsk.pl/www3/ (mapka) znajdziesz serwisy się m.in. tym zajmujące.
ciril-dzieki serdeczne jednak zależy mi żeby samemu do tego dojść jestem mechanikim co prawda od 20 lat juz nie praktykujacym ale jednak we krwi mam ambicje chodz jezeli chodzi o elektronike to tylko amatorsko,myślę jednak że e tym przypadku chodzi o immo czekam na zestaw startowy (komp,immo.kluczyki) i bede wiedzial dużo wiecej,mam nadzieje że sie uda-serwis to ostateczność
znowu sie nie udalo załozyłem komplet startowy i nic dokładnie to samo.Świeci kontrolka immo-świece żarowe i silnik a wzkazówka temperatury idzie na ful jakies pomysly?