Kolego Olex903 co do twojego problemu z odpalaniem to możesz mieć problem spowodowany GAZEM .
W tych silnikach z zainstalowaną instalacją gazową często rozjeżdżają się mapy benzyny.
Kolego Olex903 co do twojego problemu z odpalaniem to możesz mieć problem spowodowany GAZEM .
W tych silnikach z zainstalowaną instalacją gazową często rozjeżdżają się mapy benzyny.
Tyle, że moim zdaniem przy złej wykonanej instalacji, mogą się te mapy rozjechać. Mam 1.6 16V w Lucynie i na LPG zrobiłem ~70 tys. i pracuje na obydwu paliwach normalnie.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Byrrt Więc po to tutaj to wstawiłem, aby ktoś spojrzał i napisał co o tym sądzi:] dopiero raczkuję w tym temacie ot co
Tzn napisze panowie w ten sposób : zaczęło to się dziać od około 3 miesięcy, nie nasila się to, ale podejrzewam że chyba muszę sprawdzić dokładnie ciśnienie na pompie, bo odpala dopiero jak mu depnę raz chociaż... a tak btw. z mapami to do kogo się trzeba udać? ile taki zabieg mniej więcej? samemu sie nie da ogarnąć tego może?
udać się na Examiner albo inny diagnoskop umożliwiający reset adaptacji. od tego bym zaczął. później sprawdzenie ciśnienia paliwa po uruchomieniu auta po nocy.
Nie lepiej reset wykonać poprzez odpięcie aku na noc, rano odpalić i żeby podziałał na PB do załączenia się wiatraka? bo z tego co wiem to tak też można wykonać reset?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ja nie mam sekwencji...
na pb normalnie jezdzi i jak jest cieply odpala elegancko....
Jaki koszt ustawienia map?
Przy prawidłowo założonej i sprawnej instalacji mapy w II gen nie mają prawa się rozjeżdżać nawet jeśli jest źle ustawiona.. w IV gen niestety już takie proste to nie jest..
Kasowanie map to koszt podpięcia się pod ECU - zależnie od miejsca. Od 50zeta do 150 w ASO. A czujnik temp i lambdę masz dobre?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
No właśnie o który czujnik dokładniej chodzi? ten przy kolektorze wymieniałem jak nie chciał na ciepłym palić zbytnio to sie chyba nazywa czujnik dolotu ciepłego powietrza czy jakoś tak (ten obok krokowca) napięcie na lambdzie ok na Mesie błędu nie pokazuje
Pojawiła się wersja MESA 1.8 Czy ktoś wie, co w niej szczególnego? jakieś zmiany na lepsze?
22/12/2013 - MULTIECUSCAN 1.8
- Tłumaczenie z żółta Opis komunikatów w języku polskim
- Wsparcie dla Bosch EDC17CP49 CF5/EOBD diesla (2,0) (Ducato 250 Facelift)
- Wsparcie dla Siemens VDO wstrzykiwań (1,8 16V) (Croma, 159)
- Dyspersja siłownik UniAir ustalona procedura korekty na Marelli IAW 8GMF/8GSF
- Dodano nowe parametry dla Bosch Motronic ME 2.1 (wszystkie wersje - 2.0, 2.5, 3.0)
- Dodano nowe parametry dla Bosch Motronic ME 3.1 (wszystkie wersje - 2.0, 2.4, 3.0)
- Dodano nowe parametry dla Bosch Motronic ME7.3H4 (Brava, Palio, Punto '99 / '03, Y)
- Dodano nowe parametry dla Bosch Motronic Me7.3.1 EOBD
- Dodano nowe parametry dla Bosch EDC15 diesla '99 (1.9JTD) (Punto '99)
- Dodano nowe parametry EDC15 diesla (1.9JTD, 2.4JTD) (Brava, Marea, Multipla, 145, 146, 156, 166, Kappa, Lybra)
- Dodano nowe parametry i procedury Bosch EDC16C39 CF4/EOBD diesla (1.9, 2.4)
- Dodano nowe parametry i procedury Bosch EDC16C39 CF5/EOBD diesla (1.6, 1.9, 2.0)
- Dodano nowe procedury Marelli 6F3 EOBD diesla (1.3)
- Dodano nowe parametry i procedury Marelli 8DF CF5/EOBD diesla (1.3)
- Dodano nowe parametry i procedury Bosch EDC16C39 CF4/EOBD diesla (2.3, 3.0)
- Dodano nowe parametry i procedury Marelli 8DF CF5/EOBD diesla (1.3)
- Dodano nowe parametry i procedury Marelli 8F3 CF5/EOBD diesla (1.3 i 2.3)
- Wsparcie dla DTC Szczegóły Bosch Motronic ME 3.1 EOBD (2.0, 2.4, 3.0V6)
- Wsparcie dla DTC Szczegóły wtrysk Bosch EDC15 Diesel '99 (1.9JTD) (Punto '99)
- Wsparcie dla DTC Szczegóły Bosch EDC15 diesla (1.9JTD, 2.4JTD) (Brava, Marea, Multipla, 145, 146, 156, 166, Kappa, Lybra)
- Wsparcie dla DTC Szczegóły Bosch EDC16 CF3/EOBD diesla (1.9, 2.4) (Stilo, 147, 156'02, 166, GT, praca)
Czyli do mojej 1.6 16V nie ma nic specjalnego/nowego :] zostaję przy 1.7. Dzięki
Czy są jakieś nowe wersje do 1.6 16V?
Na stronie Multiecuscan dostępna jest historia wersji tego programu gdzie sprawdzisz co się zmieniło od czasu wersji 1.5 dla starszych silników. Mam obawy że nie zmieniło się nic.
Italians Do It Better