Pewnie reklamacja nie ma sensu bo zrobili jak umieli najlepiej a że nie umieją .... to już inna sprawa.
Pewnie reklamacja nie ma sensu bo zrobili jak umieli najlepiej a że nie umieją .... to już inna sprawa.
Mam nadzieje że przyda sie to co wyśle.....Chciałem dziś przeprowadzic regeneracje DPF w MES-ie....tylko nie wiem czy jest sens....postep regeneracji.png
stan filtra.png wszystko.png zatkanie filtra.png
Regeneracja DPF w MESie przy wyciętym DPFie może mieć bardzo złe skutki, proponuję tego nie robić.
Panie Masz problem.
Autem raczej nie jeździć, kontakt do tego co robił
I niech poprawi lub jedz gdzieś indziej.
Źle i nie w pełni wyłączony dpf.
wytlumaczysz bardziej konkretnie?
Nie wiem co masz zrobione i jak.
Masz źle wyłączony dpf i tyle.
Program skopany.
Nie, bo prawidłowo wywalony dpf to robota reczna.
Żaden program tego nie zrobi.
W mesie można zobaczyć podstawowe parametry ze dpf jest nieaktywny, co nie znaczy ze jest dobrze wywalony.
Głowne błedy u ciebie :
Stan filtra cząstek stałych -> Nie zatkany
Zatkanie filtra cząstek stałych 0,00%
Średnia odległość ostatnich 5 regeneracji 0km
Średni czas trwania ostatnich 5 regeneracji 0s
Średnia temp. podczas ostatnich 5 regeneracji
Ciągniesz za język, a teraz pochwal się gdzie robiłeś program.
Nie wiem jak jest u mnie, bo autko od usunięcia dpf przejechalo że 400km dopiero, ale gość który wgrywal mi wsad do ecu wspomniał coś o gotowcach do Cromy gdzie część jest "niedokończona" i dpf może próbować się wypalac pomimo usuniecia, a część jest w wersji "final" i te podobno nie próbują wypalac.
Zobaczymy co po jakichś 700-900 km będzie u mnie bo gość niby z polecenia, ale "U never know..."
Ciekawi mnie po co wypieta ma być wtyczka czujnika różnicy ciśnien, bo takie jest zalecenie podobno po zabiegu i faktycznie u mnie jest odpieta.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez kamilf ; 13-03-2017 o 17:30
Ma być wpieta jeśli dpf usunięty poprawmie
U mnie wypieta. Kumpel który usuwał w zeszłym tygodniu w cromie z tym samym silnikiem też ma wypieta. Wpiecie lub wypiecie wtyczki na 1 rzut oka nic nie zmienia ani w moim ani w kumpla aucie.
Jak sprawdzić poprawność usunięcia dpf? Czym i gdzie?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Czy nie jest to przypadkiem tak, że przy wyłączeniu dpf czujnik różnicy ciśnień może zostać wyłączony z tablicy błędów bo jego rola po usunięciu dpf się kończy?
Pytam z ciekawości ponieważ wydaje mi się że wypiecie czujnika powinno wywalić błąd, jak nie na desce to przynajmniej w ecu.
Wydaje mi się też że wypiecie czujnika mogłoby na krótką metę pomoc koledze który założył wątek, gdzieś przemknelo mi na forum, że ecu będzie próbować wypalac dpf pod pewnymi warunkami z których jednym była właśnie różnica ciśnień podana z czujnika, wiec logicznym wydaje się że brak sygnału z czujnika będzie skutkować brakiem podjęcia próby wypalenia dpf którego kolega już fizycznie nie ma. Ja na miejscu kolegi probowalbym wypiąć wtyczkę i zobaczyć co się stanie
Sorry za post pod postem, tapatalk nie daje mi z jakiegoś powodu możliwości edycji i dopisania nowej tresci do poprzedniego.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Podepnę się pod temat. DPF usuniety przejechane już 1500km. Widzę same zalety tego zabiegu, samochód zyskał na dynamice, spalanie mniejsze. Zaniepokoił mnie jednak post kolegi bronx, a mianowicie po podłączeniu do Multiecuscan mam komunikaty:
Stan filtra cząstek - Filtr uszkodzony
Zatkanie filtra- 0,00%
Przebieg przy ostatniej wymianie DPF-176480 km
Dystans od ostatniej regeneracji- 1566 km
Pytanie czy odczyty sa Ok po takim zabiegu. Dodam że filtr był usuwany w polecanym na tym forum serwisie w okolicach Gliwic.
To uderz do nich niech Ci pomogą,odpowiedzą na pytanie, wytłumaczą, potem opisz nam dlaczego masz taki komunikat, robiłeś w cinsofcie? To nie wierzę że Ci nie odpowiedzą na pytania.
Masz dobry objaw, mniejsze zużycie spalania, nie każdy wywalenie dpfa, przy zachowaniu stylu jazdy tym się pochwali.
Wszystkie odpowiedzi są wyżej, autor tematu zamilkł.
Dpfa ma się usunąć taka by diagnosta widział wszystkie czujniki podłączone.
Kolego Bronx, skoro dysponujesz wiedzą większą niż pozostali może napisalbys nam, tym którzy nie mają pojęcia o dpf większego ponad to że był i go nie ma, jak konkretnie sprawdzić czy dpf został usunięty poprawnie.
Dla Ciebie to pewnie nic wielkiego,bo z Twoich wypowiedzi wynika że coś o tym wiesz więcej, a niektórym przegladajacym temat mogło by to sporo rozjasnic.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka