Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 59 z 59
  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    Pytanie dotyczyło raczej świeżości map w oryginalne navi, tego czy nie będzie problemu, jeśli na kierownicy nie ma przycisków do telefonu itp oraz tego co tak naprawdę muszę rozpruć aby ją założyć. Ona czyta mp3? Co do nieoryginalnej to jest tam automapa więc wszystko jasne



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    H22
    H22 jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2012
    Skąd
    3miasto
    Postów
    4
    Auto
    Mućka klekot i 150 koników
    Hej,
    widzę temat zszedł na szmery bajery rowery nie patrz na to - patrz na serce!
    Zgodnie z tym, co koledzy doradzają bierz jakąś Kromke po FL i koniecznie z kolektorem ssącym plastikowym unikniesz na dzień dobry tematu spadającej listwy itp. Weź pod uwagę jak był dany diesel jeżdżony niż wyposażenie. Na Twoim miejscu podjechałbym do serwisu z potencjalną Mućką i odkręcił EGR zrobił fotkę od strony kolektora i masz odpowiedź jak jeżdżone i w jakim stanie jest EGR i kolektor.
    Kromka klekot średnio nadaje się na jazdę miejską, a eko jazda ją zabija (dosłownie i w przenośni - mam na myśli dolot). Jeśli robisz rocznie 15-20 tys. i od czasu do czasu, trzaśniesz trasę to nie będziesz narzekał w przeciwnym przypadku czeka Cię sczyszczenie dolotu raz na rok (no chyba, że usunięcie EGR i DPF po 2007 raczej wszystkie miały bo EURO5). Druga sprawa to zrób jazdę testową powyżej 130-150 km/h - sprawdź czy nie bije kierownica, była wada fabryczna prawej półośki (wyczytane na włoskim forum) - rzadka, ale była.
    Ogólnie auto godne polecenia - ciche, przestronne i świetna pozycja do jazdy, a podróż z tyłu to jest poezja
    Udanego zakupu - pozdrawiam

  4. #48
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    W weekend jadę po upatrzony wóz. 2006 rok, ale serwisowany od początku do końca i bez oszczędności bo to służbowy wóz był. 2x na tydzień będzie dłuższa trasa robiona, więc to nie zmartwienie. EGR i DPF to mi sąsiad ogarnie i wywali/zaślepi jak będzie trzeba bo w tym siedzi właśnie

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    492
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    Cytat Napisał H22 Zobacz post

    Zgodnie z tym, co koledzy doradzają bierz jakąś Kromke po FL i koniecznie z kolektorem ssącym plastikowym unikniesz na dzień dobry tematu spadającej listwy itp.
    Ale nieuniknione ze z ta listwa rowniez bedzie sie cos dziac mimo ze plastikowy kolektor.

  6. #50
    H22
    H22 jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2012
    Skąd
    3miasto
    Postów
    4
    Auto
    Mućka klekot i 150 koników
    Cytat Napisał Cinek1 Zobacz post
    Ale nieuniknione ze z ta listwa rowniez bedzie sie cos dziac mimo ze plastikowy kolektor.
    Hej,
    listwy jako takiej nie ma, dolot z kolektorem plastikowym jest zupełnie inaczej zbudowany niż stary metalowy. Metalowy ma zintegrowane klapy wirowe i kanał łączący z zaworem EGR w nowym to 3 oddzielne części. Za (pod) kolektorem jest przykręcana metalowa listwa z klapami wirowymi i ich silnikiem. Sama konstrukcja klap wirowych i ich sterowania oparta jest na kołach zębatkowych i szczelnie zabezpieczona przed brudem. Jeśli tylko cały syf kolektorowy nie masakruje fizycznie metalowych klapek wirowych, to nie ma szans, żeby ta listwa się zepsuła. Zatem chwała inżynierom, że to poprawili ;]
    Poprawili też kilka innych elementów, będę miał chwilę czasu, mogę to tu na forum wrzucić, czyli cały temat/fotki (plastikowego) kolektora ssącego (wraz z klapami) + zawór EGR rozłożone na czynniki pierwsze

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    492
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    O super by bylo gdybys wrzucil jak to wyglada w plastikowym kolektorze, bo w metalowym wiem wlasnie, ale w plastiku nie widzialem jak to rozwiazali, i to chyba fiat zmienil, bo pomysl klap to wymysl opla??

  8. #52
    H22
    H22 jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2012
    Skąd
    3miasto
    Postów
    4
    Auto
    Mućka klekot i 150 koników
    Cytat Napisał Cinek1 Zobacz post
    O super by bylo gdybys wrzucil jak to wyglada w plastikowym kolektorze, bo w metalowym wiem wlasnie, ale w plastiku nie widzialem jak to rozwiazali, i to chyba fiat zmienil, bo pomysl klap to wymysl opla??
    wg tego co wyczytałem/zaobserwowałem w nowych oplach nie ma plastikowych kolektorów są te metalowe montowane od fiatowskich bravo, przez crome, alfy po wszelkie vectry no i saaby. Tam nie ma co wymyślać, klapy są po prostu integralnym elementem kolektora, jakie ma wady wszyscy wiemy. Natomiast metalowy kolektor ma jedna zasadniczą zaletę, można go rozkręcić (rozpołowić) i ładnie wyczyścić, plastikowy jest klejony (niektórzy próbują i kleją, ale imho gra nie warta świeczki), za to łatwiej z plastiku (z moich obserwacji) schodzi brud z kanałów

  9. #53
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    492
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    Duzo osob spawa otwory po klapach wirowych i maja spokoj juz na lata, chodzi o metalowy, a on by stosowany chyba do 2006, bo ja mam Crome z 2007 i juz plastikowy posiadam.

  10. #54
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    No to pytanie , bo znalazłem dziwne rzeczy odnośnie tego kolektora: czemu wg. kilku stron internetowych i patrząc na allegro problem dotyczy tylko 1.9- 150 i 2.4 z alf i lancii? Bo linku z sąsiedniego tematu ani słowem nie wspomnieli o klapkach w 2.4 siedzącym w Cromie (a więc kapkę innym niż z 159). Ba, pytałem gościa pracującego w ASO i byłego pracownika i żaden nie natrafił na żadne problemy z nimi w tym silniku. Więc problem jest czy go nie ma?

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    492
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    W 2,4 problem tez podobno to jest.Udalo Ci sie zarejestrowac u nas na forum??

  12. #56
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    dopiero dziś aktywne jest, ale nie miałem czasu jeszcze zajrzeć

  13. #57
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    H22 - wrzucisz te fotki Chętnie spojrzymy na to.

    Cytat Napisał Cinek1 Zobacz post
    Udalo Ci sie zarejestrowac u nas na forum??
    Jak tutaj pisze to chyba jest zarejestrowany, chyba że pokątnie reklamujesz inne :>
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    492
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    Ja tutaj z innego forum trafilem na ktorym idzie czasami wiecej info uzyskac.I nie reklamuje, nikt mi za to nie placi zeby naganiac ludzi

  15. #59
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Spoko Ok, robimy offtop
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. Instrukcja obsługi do cromy(2006)
    Napisany przez zbyszekk na forum Croma
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 03-05-2022, 12:08
  2. jak wgrać polski jezyk do fiata cromy?
    Napisany przez luki88l na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-02-2020, 13:57
  3. Setup CD od Stilo do Cromy czy będzie działać?
    Napisany przez snajper09 na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 31-07-2012, 19:40
  4. 3 usterki , 3 pytania :P
    Napisany przez pała na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-01-2010, 18:48
  5. Dwa pytania
    Napisany przez lucas7911 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 09-04-2009, 14:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma 2.2 opinie

fiat croma opinie

fiat croma wady

fiat croma jaki silnik

croma 2.4

croma 2.2 lpg

croma 2.2 opinie

fiat croma 2.2

fiat croma benzyna opinie

fiat croma 2.2 test

fiat croma 1.9 czy 2.4

fiat croma czy warto

fiat croma opinie forum

fiat croma wady i zalety

fiat croma 2.2 lpg

jaki silnik do cromyfiat croma 1.9jtd 150kmfiat croma co lepsze jtd czy benzynacroma 2.4 automatfiat croma 1.9 jtd 150 kmfiat croma forum opiniefiiat croma dynamic 1 9 150km

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl