Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 33
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2012
    Skąd
    Skoczów
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1.9 MultiJet 150KM, automat
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    Jutro podepnę się fes'em i zrobię logi dynamiczne. Wrzucę pod wieczór...
    Pzdr
    Hej.
    Super Dzięki! Jakbyś jeszcze dorzucił do tego parametr czujnika różnicy ciśnień byłoby super.
    Później spróbuje zasymulowac podobne warunki i porównam
    Dzięki!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Podpialem sie fes i ruszylem w droge. Niestety po jezdzie okazalo sie ze nie zapisal danych. Jedynie zostal log w notatniku.

    Napiecia sondy mi nie pokazuje, zawartosi tlenu w sondzie tez nie pokazuje.
    Natomiast roznica cisnien w filtrze po wypaleniu dpf wynosila 4mbar.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2012
    Skąd
    Skoczów
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1.9 MultiJet 150KM, automat
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    Podpialem sie fes i ruszylem w droge. Niestety po jezdzie okazalo sie ze nie zapisal danych. Jedynie zostal log w notatniku.

    Napiecia sondy mi nie pokazuje, zawartosi tlenu w sondzie tez nie pokazuje.
    Natomiast roznica cisnien w filtrze po wypaleniu dpf wynosila 4mbar.
    Hej
    Dzięki za info.. czyli mamy te wartości takie same.
    NAPIĘCIE SONDY LAMBDA - nie pokazuje
    ZAWARTOŚĆ TLENU LAMBDA - nie pokazuje
    RÓŻNICA CIŚNIEŃ DPF - 4mbar

    a pamiętasz może czy STOPIEŃ ZATKANIA DPF wynosi 1000%?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał gzysiol Zobacz post
    a pamiętasz może czy STOPIEŃ ZATKANIA DPF wynosi 1000%?
    Nie, ponieważ ja nie mam usuniętego dpf. Dzisiaj stopień zatkania filtra po wypaleniu wyniósł 16,8 %. Przed wypaleniem było około 98 % zapchania filtra - Zatkanie Normalne

    Pzdr

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2012
    Skąd
    Skoczów
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1.9 MultiJet 150KM, automat
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    Nie, ponieważ ja nie mam usuniętego dpf. Dzisiaj stopień zatkania filtra po wypaleniu wyniósł 16,8 %. Przed wypaleniem było około 98 % zapchania filtra - Zatkanie Normalne

    Pzdr
    Dzięki za info!

    Hmm... ale wartości z sondy powinny chyba jakieś być, tym bardziej, że masz wszystko oryginalne.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    209
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Wzrost chwilowego spalania przy dohamowaniu i ruszaniu, auto nie straciło na mocy nie wzrosło spalanie średnie,żadnych negatywnych spostrzeżeń. Czy ktoś poradził sobie z tym problemem?
    Ostatnio edytowane przez adamo ; 30-10-2015 o 19:49

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    To automat? Gwałtowny wzrost chwilowego spalania w trakcie ruszania to przecież normalna sprawa. A w automacie również przy dohamowaniu (moment przed samym zatrzymaniem), chociaż już nie tak gwałtowny

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    209
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    To nie automat wcześniej tak było ale tylko w trakcie wypalania DPF

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    45
    Postów
    58
    Auto
    Croma II Lift, 1.9 Multijet, 150 KM
    Rocznik
    2008
    I wiadomo coś w tej kwestii, bo mam podobny problem, ale samochód fabrycznie bez dpf.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    209
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Cytat Napisał patpac Zobacz post
    I wiadomo coś w tej kwestii, bo mam podobny problem, ale samochód fabrycznie bez dpf.
    Wszystko OK ,średnie spalanie też w normie.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    45
    Postów
    58
    Auto
    Croma II Lift, 1.9 Multijet, 150 KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał adamo Zobacz post
    Wszystko OK ,średnie spalanie też w normie.
    Czyli tak ma być ? Wcześniej tak nie było u mnie, problem pojawił się teraz na wiosnę. Wcześniej jak ruszałem samochodem spalanie chwilowe l/100 powiedzmy 17, a teraz od razu 25, wcześniej jak dojeżdżałem do świateł na luzie stała wartość 2.0/100 a teraz pokazuje na chwilę 2 a potem np.3,4,6 i rośnie. Spalanie średnie podskoczyło o 0.5 do 1 litra. Co to może być ? Jakieś pomysły ?
    Ostatnio edytowane przez patpac ; 21-04-2016 o 12:06

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    brudne wtryski, zaczęły lać paliwo w większych ilościach?
    Pozdrawiam


  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Nie obawiałbym się tak wskazań spalania chwilowego. Porównaj kilka razy z wynikami z dystrybutora i będziesz miał pewność co się dzieje.
    Trzeba sobie odpowiedzieć, w jaki sposób komputer podaje to spalanie? Jest to pewnego rodzaju aproksymacja wynikająca z obrotów silnika i czasu w jakich te obroty wzrastają. ECU w tych silnikach nie są jakoś super zaawansowane, a i ilość czujników ograniczona, więc raczej skomplikowane wyliczenia spalania to nie są

    Spokojnie, nie ma co panikować, porównaj spalanie średnie z dystrybuterm i zobaczysz że różnica jest nie wielka

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Mam tak samo i moja Croma pali więcej od innych. Do tego przy dociśnięciu pedału gazu kopci ewidentnie paliwem. Na razie nie mam czasu na grzebanie, ale nie jest to normalne żeby 1.9 paliło w mieście 9-10-11 l jeżdżąc samemu i dotykając tylko gazu, a wtrasie jadąc samemu nie miałem mniej niż 6,2l (trasa Częstochowa-Piotrków T., nocą do 100km/h, pełny tryb eco drivingu).
    Mając średnie spalanie powiedzmy 9,8, jak zostawie auto na wolnych obrotach, to po dystansie w komputerze powiedzmy 500km, średnie spalanie szybuje w górę w oczach. Coś jest nie tak na pewno. U mnie do sprawdzenia została zmienna geometria, wtryski i wypierdzielenie egr-a. Reszta ok, bez błędów i odchyleń w parametrach

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    U mnie po ostrym wciśnięciu gazu (na ciemnozielonym np) Croma puszczała strasznego czarnego bąka. Okazało się że klapy w kolektorze ledwo żyły i ciśnienie z kolektora szło w atmosferę.
    Po usunięciu i zaślepieniu ich, problem znikł (prawie). Teraz puszcza delikatnego szarego bąka


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wzrost spalania
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 01-05-2014, 21:25
  2. Szarpanie przy ruszaniu + podczas nagłego przyśpieszania
    Napisany przez Ar2r_20 na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-10-2011, 19:03
  3. [silnik] Wzrost Spalania - kompendium ;)
    Napisany przez draco1984 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-05-2011, 13:13
  4. Dziwne wskazania chwilowego spalania
    Napisany przez fockewolf na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-01-2011, 19:51
  5. Wzrost obrotów silnika przy wciskaniu hamulca
    Napisany przez rpb na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-11-2010, 21:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446wzrost-chwilowego-spalania-przy-dohamowaniu-i-ruszaniu-25929

spalanie chwilowe sonda

chwilowe spalanie przy ruszaniu fiat

overboost wysokie spalanie

spalanoe chwilowe jadac na luzie

spalanie chwilowe podczas toczenia sie

spalanie chwilowe przy ruszaniu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl