Najlepsze jest to, że auto jeździ już tak 3-4 lata...
Jestem umówiony na środę i mają to ogarnąć. Przy okazji myślę o programie, tylko zastanawiam się co na zwiększone niuty powie skrzynia biegów.
Najlepsze jest to, że auto jeździ już tak 3-4 lata...
Jestem umówiony na środę i mają to ogarnąć. Przy okazji myślę o programie, tylko zastanawiam się co na zwiększone niuty powie skrzynia biegów.
skrzynia jest taka sama jak w 2.4 mjtd a tam jest 400Nm, ale puki nie rozwiążesz problemów z silnikiem to bym odpuścił dokładanie mocy
Tak, tak, oczywiście. Najpierw zlikwiduję problem, a później chip.
Tak czy siak mam nadzieję, że to DPF jest problemem i teraz to już tylko z górki.
Odezwę się po środzie i dam znać czy to było to.
Odebrałem auto od mechanika, który to robił i... problem dalej nie ustąpił.
Według niego wszystko jest ok, tylko wtryski leją i to przez to. Coś mi tłumaczył, że mają bardzo duże korekty itd. itp. Coś mi się w to nie chcę wierzyć, bo przecież mam wykresy, z których wynika, że wszystko jest ok. Fakt, faktem, jak go z rana odpalam to przez chwilę nierówno chodzi. Sam nie wiem...
Myślę, żeby podjechać jeszcze do kogoś innego i niech on postawi diagnozę.
Czy ktoś z forumowiczów może polecić mi jakiś sprawdzony warsztat ze Szczecina i okolic?
Wszystkie "znachory" twierdza że w dieslu, każdym który pali więcej niż powinien leją wtryski. Pytanie brzmi na jakiej podstawie to stwierdził bo jak po samych korektach to gratuluję i nie mam pytań.
U mnie korekty się rozjezdzaly a wtryski są "jak nowe" - sprawdzone w boschu przez znajomego.
Zrób próbę przelewową to 15 minut roboty i będzie widać czy gość faktycznie coś wypatrzyl czy tak se o stwierdził że zregenerujesz sobie wtryski.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez kamilf ; 10-04-2017 o 13:53
Próba przelewowa bardziej Ci powie jakie wtryski mają przecieki wewnętrzne.
Lejące wtryski to korekty mocno ujemne i dymówa za autem.
Jak były na stole sprawdzane to raczej nie ich wina
Myślę że kiepskie paliwo albo nieszczelny kolektor. Ostatnio jak sprawdzałem było zdecydowanie lepiej po przejechaniu kilku zbiorników na porządnym paliwie i po zaspawaniu klap.
Ciężko jednoznacznie określić ponieważ sporo rzeczy zrobiłem w aucie od momentu w którym sprawdzałem wtryski i logowalem korekty.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ja się powoli szykuję na wizytę w serwisie diesla. Będę chciał sprawdzić wszystkie wtryski na maszynie. Mam rozjazd na 4 wtrysku pod obciążeniem. Pewnie leje, tylko nie wiadomo czy to faktycznie ten 4, czy sąsiedni.
Italians Do It Better
Zajęło mi to z frezowaniem gniazd cały dzień. Ale tylko dlatego że podkładki wylazc nie chciały, wtryski musiałem zawieźć 50km do kumpla do serwisu i musiałem skombinowac frezy.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Jakby to był faktycznie lejący wtrysk to przy nieco mocniejszym wciśnięciu gazu miałbyś czarny dym za autem (szczególnie że nie masz DPF)
Co do spalania to też przez jakiś czas miałem podobną sytuację tylko w manualu, kwestia wymiany filtrów (Z filtrem paliwa oczywiście) i problem się skończył. Standardowo 7l-8l po mieście.
To czy dopala DPF z tego co wiem "domowymi sposobami" można sprawdzić po obrotach na luzie na rozgrzanym silniku. Jak idą koło 1000-1100 to znaczy że rozpoczął dopalanie.
Nierówną pracę na zimnym też znam ale to chyba nie problem.
Witam,
Dopiero dzisiaj się odzywam, bo dopiero teraz odebrałem auto.
W aucie zostały zregenerowane wtryskiwacze, ponieważ trzy z nich lały. Jeden nie wymagał regeneracji jedynie został wyczyszczony.
Przy okazji auto trafiło na hamownie i został zrobiony delikatny program 168KM/380nm, przy czym 360nm już od 2200 obr. zamiast ukazanych 240nm.
W trasie zauważyłem, że spalanie poszło w dół, dam znać po wyjeżdżeniu całego zbiornika jaka jest różnica.
@GrzesiekKrk
Też mi się wydawało, że to nie wtryski, bo auto nie kopciło i według Ecuscana wszystko było ok...
Dziękuje za pomoc!
Ostatnio edytowane przez kawis ; 23-05-2017 o 20:22
Ile Cię kosztowała regeneracja?
Italians Do It Better
Za komplet zapłaciłem 1200 brutto.
Jeśli zacznie mi palić tyle ile pokazuje komputer to myślę, że było warto![]()
Robiłeś w serwisie Bosch Diesel Service czy gdzieś indziej? Też się przymierzam, ale koszty w Boschu lekko przerażają.
Italians Do It Better