Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 30
Like Tree3lubi to!

Temat: Wyrzucenie klap wirowych  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    33
    Postów
    91
    Auto
    Croma 1.9 JTD
    Rocznik
    2009

    Wyrzucenie klap wirowych

    Witajcie koledzy,
    Szukałem podobnego wątku ale nie doczekałem się konkretów. Szykuje się do wyrzucenia i wyprogeamowania klap wirowych w 1,9 JTD 150KM w ASB. Pytanie moje czy przy wyprogramowaniu klap trzeba zwiększać od razu moc silnika w przypadku automatu, żeby sterownik skrzyni się nie wysypal? Taka informacje dostałem od gościa, który mial mi usuwać klapy i nie wiem co o tym myśleć?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Na moje bzdury. Klap nie trzeba softowo usuwac tylko je fizycznie usunac i zostawic aktuator co klapami steruje i bedzie git
    Maxi lubi to.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    33
    Postów
    91
    Auto
    Croma 1.9 JTD
    Rocznik
    2009
    Jeszcze podpytam czy chce faktycznie silniczek wywalac bo jeśli będzie chciał zostawić to czuje że będzie chciał mnie naciągnąć

  5. #4
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,490
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Na Twoim miejscu zmienił bym mechanika, zawsze możesz zweryfikować to co mówi i cenę za usługę
    W mojej Cromce klapy mam usunięte a z mocą silnika nic nie robione.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    U mnie podobnie. Program nie ruszany. Poczytaj na forum Vectry c. Jest szeeeroki temat o klapach.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    33
    Postów
    91
    Auto
    Croma 1.9 JTD
    Rocznik
    2009
    Dzięki za podpowiedzi. Teraz wiem czego się spodziewać i jak rozmawiać w tej sprawie.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    151
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Potwierdzam z praktyki to co koledzy napisali. Nastawnik klap zostawia się odpięty i wszystko działa, żadnych błędów w ECU. Nie trzeba robić żadnych zmian w sofcie.

    Wielu "fachowców" bazuje na wiedzy z przeróbek w grupie VAG gdzie faktycznie trzeba dłubać w sofcie ECU po wywaleniu klap bo ECU sypie błędami skrajnego położenia klap (praktykowane na A6 2.7 TDI).

    Obalając dalsze mity nie ma to nic wspólnego z usuwaniem EGR i DPF. Moja opinia jest taka, że klapki powinno się usuwać bo mają znikomy wpływ na emisję, a stwarzają ogromne zagrożenie dla silnika, natomiast EGR i DPF należy naprawiać / regenerować / wymieniać, żeby nie stać się kolejnym sadzomiotaczem. Co by nie mówić o DPF to sprawny traktor z DPF nie puści nawet dymka. Wbrew temu co niektórzy demonolodzy piszą przy wypalaniu DPF nie ma emisji tego wszystkiego co się tam "zebrało".


    Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
    Capsel i Maxi lubią to.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2016
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    49
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM FL
    Rocznik
    02.2008
    O razu zapytam... Ile fachowcy sobie życzą za wywalenie klap?

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    38
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Wymiana rozrządu, czyli części +robocizna do tego wymiana płynu chłodzącego i wywalenie klapek, zaslepiwnie kolektora wraz z czyszczeniem,zaslepienie egr wraz z czyszczeniem, całość 1000,-
    Zaślepki kupione na allegro za 120,-

    Jeżdżę oczywiście z błędem check engine, czy jest możliwość odłączenia jakiegoś kabla aby błąd zniknął a nie trzeba dlubac w sofcie?
    Dobrze zrozumiałem?
    Zaoszczędzone było by 300

    Gdzie jest ten nastawnik klap? Chyba że mechanik mi to usunął razem z klapami...

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    A blad masz od zaslepionego egr czy klap??

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    151
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Po zaślepieniu klap kolektora nie ma prawa być żadnych błędów/kontrolek, chyba, że "mistrz" co to robił wypiął wtyczkę z nastawnika, czego zrobić nie powinien.

    Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    38
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Zaslepiony egr....

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Egr to musisz softem by nie bylo bledow ew. go odetkac

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Może moje pytanie wyda się Wam dziwne ale po co grzebać z EGRem? Jeśli wszystko chodzi dobrze to czy samo wywalenie klap nie wystarczy? I jeszcze jedno czy w miejsce plastikowego kolektora można wstawić P&P metalowy kolektor z profesjonalnie usuniętymi klapkami?
    Ostatnio edytowane przez Abramsik ; 19-11-2017 o 19:39

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Bo tak sie przyjeloegr dpf to zlooo....


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-05-2017, 10:11
  2. wyrzucenie klap wirowych a wyprogramowanie ich
    Napisany przez lorak06073 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-05-2017, 21:15
  3. Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 05-08-2016, 11:17
  4. Pozycja klap wirowych w MES
    Napisany przez stevenek na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-10-2015, 11:08
  5. Zwiększone spalanie po zaślepieniu egr i usunieciu klap wirowych
    Napisany przez szybkimario na forum Croma
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 06-09-2015, 09:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446wyrzucenie-klap-wirowych-39264

klapy wirowe fiat croma 1.9 jtd

klapy wirowe croma fledc15c7 klapy w kolektorze jak wyprogrAmowacile kosztuje wylaczenie sterownika klap cromaklapy kolektora fiat bravozaslepianie klap czymusuniecie clap wirowych w cromiezaslepienie klap wirowych 1.9 cdtiUsuwanie klap wirowych poznan1.9 jtd 150km klapy wirowe2. 4 jtd klapy forum1.9 multijet check engine klapyusuniecie klap witowych program forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl