Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
Like Tree1lubi to!
  • 1 przez maka131

Temat: witam mam ogromny problem nie moge włączyc zapłonu  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    czestochowa
    Wiek
    50
    Postów
    1
    Auto
    croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006

    witam mam ogromny problem nie moge włączyc zapłonu

    po odłączeniu aku nic nie działa nie widzi kluczyka nie moge nawet włczyc zapłonu czy to stacyjka
    bardzo prosze o jakies rady bo ja nie mam już pojecia
    nie działa piot od centralnego zero reakcji
    Ostatnio edytowane przez sebastianpol ; 02-07-2017 o 11:45



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2017
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    43
    Postów
    77
    Auto
    CROMA 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2007
    A jaki był cel odłączania aku?
    Tyle wiem że po odłączeniu akumulatora są problemy z sterownikami pakietu komfortowego czyli szyby i etc. Ale czemu kluczyk nie działa bardzo dziwne .Mniemam że aku dobrze biegunami podłączyłeś ?

    Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    85
    Auto
    croma
    Rocznik
    2009
    Takie coś znalazłem.
    Ufff. Problem rozwiązany.

    Przy wymianie akumulatora włączył się alarm i blokada drzwi (nie wiem dlaczego). To odcięło mnie od kabiny auta. Kluczyk manualny nie działał. Myślałem, że to przez alarm / blokadę. Ale z drugiej strony działał w zamku od bagażnika.

    Akumulator był wyjęty na tyle długo (>1 h), że pilot w kluczyku się rozkodował.

    Problem 1 - Brak dostępu do kabiny. Rozwiązaniem było WD40 i ruszanie kluczykiem w zamku drzwi w lewo/prawo. Zamek nie był używany bardzo długo (ja nigdy nie używałem manualnego kluczyka), więc ruszył dopiero po kilku minutach prób obrócenia. Kiedy otworzyłem drzwi było już z górki.

    Problem 2 - Przekodowanie pilota. Procedura jest prosta - wkładasz kluczyk do stacyjki, obracasz (ale nie zapalasz silnika) i tak zostawiasz. Następnie naciskasz przycisk z czerwonym kluczykiem na drzwiach kierowcy (ok. 2 sek). Światła powinny mignąć. Robimy to 2 razy. Procedura wzięta z AUDI A4 B5 - Kodowanie pilota centralnego zamka - elektroda.pl.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2017
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    43
    Postów
    77
    Auto
    CROMA 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2007
    Czyli wychodzi na to że nasze cromki mają prawie deadlocka w zamkach drzwi .Piszę prawie ,bo z kluczyka dało się otworzyć drzwi. W moim poprzednim aucie (Volvo v40) miałem całkowity deadlock ,co się pewnej zimy przekonałem zamykając zamki z pilota i wyjęciu aku do podładowania ,a klapa maski po wyjęciu aku mi się wypsła i zatrzasneła . I wtedy powstał klops ,bo się ni cholery nie dało otworzyć drzwi z kluczyka . Wtedy miałem 2 wyjścia: wybić szybę,albo jakoś otworzyć maskę i podłączyć akumulator . Na szczęście z pomocą przyszedł mi sprytny kumpel i za pomocą wytrycha otworzył mi maskę . Ale też nie dałoby rady to zrobić gdyby nie to że moja stara vołovina nie posiadała dolnego grilla.W przeciwnym razie ciężko by było dostać ręką od spodu auta do zamka maski . Więc tak dla potomnych po wyjęciu aku zostawić trzeba uchylone okno lub otwartą maskę co by sobie przygód zaoszczędzić takich jak ja miałem w Volvo z deadlockiem .

    Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    przed wyjęciem aku warto sprawdzić czy wkładka w zamku działa i można drzwi z kluczyka otworzyć. jak się daje otworzyć to śmiało można odłączać aku.

    co do odpalania to nie wiem czy po włożenia aku po długim odłączeniu, jak nie można przekręcić kluczyka, chyba powinno pomóc zamkniecie auta z pilota, zablokowanie drzwi a następnie odblokowanie.
    na pewno po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu, żeby działał przycisk na klapie bagażnika, należy zamknąć i otworzyć auto z pilota.
    Pozdrawiam


  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2017
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    43
    Postów
    77
    Auto
    CROMA 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2007
    Hmm w nowszych autach samo sprawdzenie czy kluczyk otwiera zamek może nie wystarczyć. Też warto wiedzieć czy nasza fura ma takie zabezpieczenie przeciw kradzieże o nazwie deadlock.Tak jak ja miałem z Volvo .Jak był podłączony aku to kluczykiem mogłem śmiało otwierać i zamykać auto, a po wyjęciu aku aktywował się deadlock.I jak pisałem mogłem sobie tylko wybić szybę,albo awaryjnie otworzyć maskę ,bo kluczykiem to zostało chyba drapanie się po głowie .Jak tak myślę to chyba Szwedzi w tym Volvo zrobili przerost formy nad treścią z tym deadlockiem,bo co by miał zrobić zwykły człek jakby zostawił zapalone światła na noc? A przypomniałem sobie że co bardziej zapobiegliwi wypuszczali pod spód w volvo v40 dwa kabelki co by awaryjnie podać prąd .Mam nadzieję że z Cromą takich cudów nie będzie trzeba robić 😓

    Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    W instrukcji obsługi jest opisana procedura otwierania drzwi przy rozładowanym akumulatorze, więc wykonując jej zalecenia otworzymy auto. Warto jednak co jakiś czas sprawdzić mechanicznie czy nic sie nie zapiekło i awaryjne otwarcie jest możliwe.
    W instrukcji jest również opisana procedura jak zamknąć auto bez akumulatora.
    Capsel lubi to.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    123
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Jak niby wyjąć Aku po zamknięciu drzwi i defacto uzbrojeniu alarmu? Alarm po odcieciu Aku wyje natychmiast. Jak akumulator wyjmuję to niestety samochód zostawiam otwarty.

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    w instrukcji znalazłem coś takiego

    awaryjne otwieranie i zamykani drzwi.JPG
    Pozdrawiam



 

Podobne tematy

  1. fiat stilo wzmacniacz jak podłączyc
    Napisany przez krzysiek00 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 02-04-2017, 18:17
  2. Jak podłączyc kable do czujnika prędkościomierza na skrzyni ?
    Napisany przez YOGOWAFEL na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-11-2016, 18:11
  3. Nie można sie połączyc z ECU
    Napisany przez lorak06073 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 01-06-2016, 12:25
  4. JAK WYŁĄCZYC PAUSE W MEDIA PLAYER W FIACIE BRAVO II z 2007r
    Napisany przez Patriota90 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-09-2013, 23:20
  5. Dziwny problem - nie moge wejsc na strone forum ze swojego k
    Napisany przez dudu$ na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 17-01-2011, 23:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446witam-mam-ogromny-problem-nie-moge-wlaczyc-zaplonu-37635

fiat freemont awaryjne otwieranie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl