Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006

    Nie można sie połączyc z ECU

    Cześć. Mam SC 2004 1.1 MPI ze złączem OBD. Problem mam taki, że nie mogę połączyć się z ECU silnika żadnym dostepnym programem. Interfejs VAG KKL jest oczywiscie sprawny.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    348
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    A próbowałeś Multiecuscan'em i kabelkiem ELM 327?

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał szary1977 Zobacz post
    A próbowałeś Multiecuscan'em i kabelkiem ELM 327?
    Jak najbardziej. Dalej kaplica. Mam MES, FES. Interfejsy VAG, ELM i w żadnej mozliwej konfiguracji nie chcą sie łączyć. Np z drugim Stilo łączyły się bez najmniejszego problemu.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    389
    Auto
    Tipo 1.4
    Test interfejsu przechodzi? A do SC nie trzeba nic innego programu niż MES/FES? Tak mi coś świta, że w download jest jakiś specjalny program pod te auta.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Panda
    Dokładnie tak. Do Seja jest program IAW-Scan2. Całkiem niezły i darmowy.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    No chyba nie do końca właśnie. Ja mam wyjście OBD2 pod skrzynka bezpieczników i sterownik MM IAW 4AF który to własnie MES czy tam FES powinien obsłuzyć. Test interfejsu wykonany pozytywnie. Port ustawiony na COM1. Zmiana portów nic nie daje. Skan systemów też nic nie daje. Dziwna sprawa

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2013
    Skąd
    śląskie, łódzkie
    Wiek
    36
    Postów
    9
    Auto
    Mazda3, VW Polo 6N, Seicento S 900
    Rocznik
    1999
    hmm nie wiem czy udało Ci się zauważyć ale FIAT ma inaczej niż inne auta np. VW lub Mazda i aby się połączyć z ECU musisz kliknąć połącz w programie np. IAW-Scan2, a dopiero później przekręcasz w stacyjce kluczyk na pozycję zapłon.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Panda
    Sprawdzałem, jednak kolega lorak06073 powinien połączyć się FES lub MESem. Poczytaj na forum Multiecuscana. Prawdopodobnie masz coś z interfejsem.
    To że łączy się z innym autem to nie wszystko

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    340
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Kontrolka zasilania na interfejsie się świeci?

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    świeci się

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    340
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Czyli zasilanie jest na pinie 16 złącza obd , myślałem że nie ma i dlatego tak nie działa.Diagnostykę silnika masz na pinie 7 złącza. Możesz sprawdzić ciągłość przewodu od pinu 7 do wtyczki w sterowniku? Schemat znajdziesz w sieci. Jeśli masz poduszkę powietrzną i umiesz zrobić przejściówkę ze złącza obd pin 3 na pin 7 interfejsu to może wtedy zdiagnozujesz czy transmisja działa i prawdopodobny brak przejścia ze sterownika na pin 7 interfejsu większe.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2016
    Skąd
    opole
    Postów
    4
    Auto
    Doblo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    witam. nie chciałem zakładać nowego więc spróbuje się podpiąć. mam MESa registered, mam kabel kkl ten z przełącznikiem i teraz tak z ecu,poduchami i abs się łączy ale wskaźniki i nadwozie ni chu chu wywala mi komunikat ze potrzebuję elm 327 a gdy zapnę elm wywala mi błąd połączenia. czy miał ktoś moze coś w ten deseń? proszę o pomoc. pozdrawiam

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    340
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Cytat Napisał lelek20051 Zobacz post
    witam. nie chciałem zakładać nowego więc spróbuje się podpiąć. mam MESa registered, mam kabel kkl ten z przełącznikiem i teraz tak z ecu,poduchami i abs się łączy ale wskaźniki i nadwozie ni chu chu wywala mi komunikat ze potrzebuję elm 327 a gdy zapnę elm wywala mi błąd połączenia. czy miał ktoś moze coś w ten deseń? proszę o pomoc. pozdrawiam
    Chodzi o seicento? Tam nie ma BCM i z nadwoziem się nie połączysz. Wskaźniki są proste i chyba bez CAN a na tej sieci porusza się ELM. Jeśli chodzi o doblo które masz w profilu i masz sieć CAN to do tego potrzebny będzie ELM 327 ale w wersji przynajmniej 1.4 bo poniżej nie obsłuży. I możesz mieć problem z tym interfejsem. Poczytaj o rezystorze na wyjściu pinów Can w tym interfejsie. Niektóre elmy mają tam rezystor łączący linie CAN L i CAN H. Też tak miałem w pandzie , po modyfikacji łączy się z nadwoziem. Zrób test interfejsu w MES


 

Podobne tematy

  1. JAK WYŁĄCZYC PAUSE W MEDIA PLAYER W FIACIE BRAVO II z 2007r
    Napisany przez Patriota90 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-09-2013, 23:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl