Witamy na Fiat Klub Polska
-
Klubowicz
Nie można sie połączyc z ECU
Cześć. Mam SC 2004 1.1 MPI ze złączem OBD. Problem mam taki, że nie mogę połączyć się z ECU silnika żadnym dostepnym programem. Interfejs VAG KKL jest oczywiscie sprawny.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
A próbowałeś Multiecuscan'em i kabelkiem ELM 327?
-
Klubowicz

Napisał
szary1977
A próbowałeś Multiecuscan'em i kabelkiem ELM 327?
Jak najbardziej. Dalej kaplica. Mam MES, FES. Interfejsy VAG, ELM i w żadnej mozliwej konfiguracji nie chcą sie łączyć. Np z drugim Stilo łączyły się bez najmniejszego problemu.
-
Test interfejsu przechodzi? A do SC nie trzeba nic innego programu niż MES/FES? Tak mi coś świta, że w download jest jakiś specjalny program pod te auta.
-
Nowy klubowicz
Dokładnie tak. Do Seja jest program IAW-Scan2. Całkiem niezły i darmowy.
-
Klubowicz
No chyba nie do końca właśnie. Ja mam wyjście OBD2 pod skrzynka bezpieczników i sterownik MM IAW 4AF który to własnie MES czy tam FES powinien obsłuzyć. Test interfejsu wykonany pozytywnie. Port ustawiony na COM1. Zmiana portów nic nie daje. Skan systemów też nic nie daje. Dziwna sprawa
-
Nowy klubowicz
hmm nie wiem czy udało Ci się zauważyć ale FIAT ma inaczej niż inne auta np. VW lub Mazda i aby się połączyć z ECU musisz kliknąć połącz w programie np. IAW-Scan2, a dopiero później przekręcasz w stacyjce kluczyk na pozycję zapłon.
-
Nowy klubowicz
Sprawdzałem, jednak kolega lorak06073 powinien połączyć się FES lub MESem. Poczytaj na forum Multiecuscana. Prawdopodobnie masz coś z interfejsem.
To że łączy się z innym autem to nie wszystko
-
Kontrolka zasilania na interfejsie się świeci?
-
Klubowicz
-
Czyli zasilanie jest na pinie 16 złącza obd , myślałem że nie ma i dlatego tak nie działa.Diagnostykę silnika masz na pinie 7 złącza. Możesz sprawdzić ciągłość przewodu od pinu 7 do wtyczki w sterowniku? Schemat znajdziesz w sieci. Jeśli masz poduszkę powietrzną i umiesz zrobić przejściówkę ze złącza obd pin 3 na pin 7 interfejsu to może wtedy zdiagnozujesz czy transmisja działa i prawdopodobny brak przejścia ze sterownika na pin 7 interfejsu większe.
-
Nowy klubowicz
witam. nie chciałem zakładać nowego więc spróbuje się podpiąć. mam MESa registered, mam kabel kkl ten z przełącznikiem i teraz tak z ecu,poduchami i abs się łączy ale wskaźniki i nadwozie ni chu chu wywala mi komunikat ze potrzebuję elm 327 a gdy zapnę elm wywala mi błąd połączenia. czy miał ktoś moze coś w ten deseń? proszę o pomoc. pozdrawiam
-

Napisał
lelek20051
witam. nie chciałem zakładać nowego więc spróbuje się podpiąć. mam MESa registered, mam kabel kkl ten z przełącznikiem i teraz tak z ecu,poduchami i abs się łączy ale wskaźniki i nadwozie ni chu chu wywala mi komunikat ze potrzebuję elm 327 a gdy zapnę elm wywala mi błąd połączenia. czy miał ktoś moze coś w ten deseń? proszę o pomoc. pozdrawiam
Chodzi o seicento? Tam nie ma BCM i z nadwoziem się nie połączysz. Wskaźniki są proste i chyba bez CAN a na tej sieci porusza się ELM. Jeśli chodzi o doblo które masz w profilu i masz sieć CAN to do tego potrzebny będzie ELM 327 ale w wersji przynajmniej 1.4 bo poniżej nie obsłuży. I możesz mieć problem z tym interfejsem. Poczytaj o rezystorze na wyjściu pinów Can w tym interfejsie. Niektóre elmy mają tam rezystor łączący linie CAN L i CAN H. Też tak miałem w pandzie , po modyfikacji łączy się z nadwoziem. Zrób test interfejsu w MES
Podobne tematy
-
Napisany przez Patriota90 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 29-09-2013, 23:20
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:32.
W sieci od 2007 roku.