Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 55
Like Tree7lubi to!

Temat: Ubytki oleju  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    zmień mechanika a nie olej,przed zamontowaniem drugiego powinien ci sprawdzić jego stan, silnik może długo leżał to i pierścienie mogły się zastać jak i guma uszczelniaczy zaworowych powysychać, środki typu ceramizer tu nie pomogą, zacznij od uszczelniaczy zaworowych mniejsze koszty
    Maxi lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Co do pierścieni kiedyś na zapieczone użyłem takiego spraya "tylko nazwy nie pamietam" ogólnie spray stosowany w sportach motorowodnych idealny też do czyszczenia sadzy. Psikało się przez swiece zostawiało na jakiś czas i powiem Wam ze dawał rady i kilka silniķów kompreche odzyskało. Dam znać jak mi się nazwa przypomni...

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał jarcio21 Zobacz post
    Mechanik zalecił zmienić olej na 10w40. Mam teraz Motul 5w40.
    Zalecam zmienić mechanika .
    Capsel lubi to.

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    40
    Postów
    196
    Auto
    Fiat Punto 2 1,3 Multijet
    Rocznik
    2003
    Ja można sprawdzić silnik przed włożeniem. Ciśnienie trzymał po 30 bar.

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Nic więcej nie zrobisz. Nie rozbierzesz go na części i nie dokonasz wszystkich pomiarów także mechanik niczemu winny. Po prostu to loteria.

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    40
    Postów
    196
    Auto
    Fiat Punto 2 1,3 Multijet
    Rocznik
    2003
    Zgadzam się z tym że to loteria dlatego nie winie mechanika. tylko ludzi co tutaj piszą o zmianie i sprawdzeniu przed montażem silnika piszą rzeczy których nieraz się nie uniknie.

  8. #37
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,424
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał jarcio21 Zobacz post
    Brak wyciekow lekkie tylko zapocenie węża turbo ic ale brak nawet kropli oleju. Nie widzę żeby puszczał jakąś chmurę dymu. Moc auta jest i silnik pracuje równo żadnych drgań czy fajowań. Mechanik zalecił zmienić olej na 10w40. Mam teraz Motul 5w40. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i sugestie.
    Zostań przy tym oleju co masz i obserwuj.... po kilku tys wyrobisz sobie zdanie.. Olej na bagnecie sprawdzaj tylko po kilku godzinach postoju...
    Capsel lubi to.
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  9. #38
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Poziom oleju silnikowego w dieslu mierzy się na zimnym silniku??

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  10. #39
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,424
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    W Cromie najlepiej mierzyć rano po postoju auta bo ten bagnet i jego usytuowanie ( rurka prowadząca ) powoduje, że już 2-gi pomiar ( 2-gie wyciągnięcie bagnetu z rurki ) pokazuje bzdury ( bagnet jest zabrudzony i nie wiesz czy masz za dużo czy za mało oleju )...

    Taka jest moja rada ale może macie lepsze patenty...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  11. #40
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Przeciez pomiar poziomu oleju silnikowego w dieslu powinien odbywać się na cieplym silniku. Czyż nie?
    To jest prawidłowy pomiar, a pomiar na zimnym silniku, z tego, co mi wiadomo, jest obarczony dużym błędem.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 06-07-2018 o 16:01

  12. #41
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Co ty za glupoty piszesz. Sprawdzasz po dluzszym postoju i tyle , a ze w cromoe do dupy jest ta miarka to jest jak jest.
    Capsel lubi to.

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Oj jest. Mierzę olej jedną żyłą drutu takiego co mamy w ścianach w domu, bo ten bagnet to jest nieśmieszny żart.

  14. #43
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał desmo999 Zobacz post
    Co ty za glupoty piszesz. Sprawdzasz po dluzszym postoju i tyle , a ze w cromoe do dupy jest ta miarka to jest jak jest.
    Ciekawe. Nowe teorie wymyslacie... Każdy poradnik zaleca pomiar oleju silnikowego na cieplym silniku, 5'minut po wyłącZeniu.

    W niektórych autach, np. w oplu astra diesel, jest nawet naklejka informacyjna z czasem do odczekania po wylaczeniu silnika, aby prawidłowo mierzyć poziom oleju. Dla silnika cdti jest to 5 (slownie: pięć) minut.

    Więc kto gada głupoty???

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 06-07-2018 o 17:14

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    A uzasadnij to..

  16. #45
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał desmo999 Zobacz post
    A uzasadnij to..
    Jw.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. kasowanie inspekcji oleju i "degradacji" oleju
    Napisany przez maxko na forum Croma
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 05-05-2024, 14:16
  2. siwy dym z rury i ubytki płynu chłodzącego
    Napisany przez dawid810909 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 09-02-2014, 11:56
  3. Bravo 1,6, niskie ciśnienie i ubytki płynu (układ chłodzący)
    Napisany przez Francky007 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-09-2013, 20:27
  4. ile oleju
    Napisany przez marysia550 na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 18-12-2012, 15:34
  5. Ubytki oleju w skrzyni biegów - skąd?
    Napisany przez toudi2 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-10-2011, 10:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma bierze olej

https:fiatklubpolska.plcroma-446ubytki-oleju-30078

czy 4 litry oleju wystarcza do cromy

1.9jtd ubytek oleju

1.9 jtd 150 KM bierze olej

pomuszcie dlaczego muj fiat croma 2 2 benzynowy bierze olej

1.9 jtd intercooler suchy bierze olej

Croma 2.2 bierze olej

croma bierze olej

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl