Witamy na Fiat Klub Polska
-
Klubowicz
Turbodziura w wersji MJTD 120 KM
Mam pytanie do posiadaczy tejże wersji silnikowej, czy u Was również auto zaczyna "ciągnąć" od 1800 obr./min. a wcześniej w sumie nic się za bardzo nie dzieje?
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Witam!
Mam identyczny silnik i ładnie zbiera się z dołu obrotów - szczególnie po ostatnim czyszczeniu EGR oraz sensora overboost z wstawieniem zaślepki z otworami na wyjściu z "ogra". Pomimo znacznej masy autko ma ładnego "kopa" :-) Wcześniej w P406 czułem muła na starcie a w krówce żadnej turbodzury nie zaobserwowałem.
PZDR
Ostatnio edytowane przez SAR37 ; 28-06-2015 o 09:45
-
Nowy klubowicz
Ja z kolei mam diesla 150KM i potwierdzam, do 2000 muł, potem wyraźnie słychać turbinę i czuć potężnego kopa.
-
Klubowicz
Obserwowałem dziś trochę i faktycznie ta graniczna wartość obrotów to ok 2000/min. U mnie co prawda z racji wersji 120 KM nie ma potężnego kopa, ale już niedługo jadę do profesjonalistów na podniesienie mocy na ok 150 KM. Najbardziej dokucza brak większej liczby koni w stajni w załadowanym aucie z włączoną klimatyzacją :-(
-
Klubowicz
Nie ma takiej mocy do której nie można się przyzwyczaić
-

Napisał
martinez
Najbardziej dokucza brak większej liczby koni w stajni w załadowanym aucie z włączoną klimatyzacją :-(
Cóż, "krówka to nie wyścigówka" ale fakt, najczęściej używam jej w pojedynkę. Stąd twierdzę, że "kopa" ma niezłego
-
Doświadczony klubowicz
Taką turbodziurę miałem na początku ze źle działającym egierem. Po jego całkowitym zaślepieniu i wyprogramowaniu problem znikł. Cromal idzie płynnie od zera do prędkości minimum autostradowych
-
Klubowicz

Napisał
TMK
Taką turbodziurę miałem na początku ze źle działającym egierem. Po jego całkowitym zaślepieniu i wyprogramowaniu problem znikł. Cromal idzie płynnie od zera do prędkości minimum autostradowych

Świetnie, we wtorek jadę na taki zabieg, mam nadzieję że i u mnie tak będzie bo na razie to podczas startu chyba wszystko jest w stanie mnie wyprzedzić, chociaż nie jest to mój cel :-)
-
Klubowicz
No i jestem po zabiegu, przy okazji EGR został wyłączony - auto przestało się mulić w dolnym zakresie obrotów. Pytanie tylko czy należy również zamontować pełną zaślepkę? Zdziwiła mnie moc seryjna, aż 136 KM :-)
croma2.jpg
-
Klubowicz
Ją mam nowy egr, przebieg 100.000 km a i tak muli na wolnych. Chyba tak musi być albo ten typ tak ma.
Podobne tematy
-
Napisany przez misiek1 na forum Croma
Odpowiedzi: 14
Ostatni post: 19-01-2019, 11:00
-
Napisany przez dolek na forum Croma
Odpowiedzi: 38
Ostatni post: 12-03-2015, 11:19
-
Napisany przez boch na forum Stilo
Odpowiedzi: 14
Ostatni post: 19-07-2014, 17:37
-
Napisany przez scisek na forum Bravo II
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 07-03-2014, 00:05
-
Napisany przez maksyss na forum Kupię
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 13-01-2014, 22:55
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
bravo 1.9 8v turbo dziura
,
1.9 jtdm 8v turbo dziura
,
fiat bravi 2 1.9jtd 120 km ciagni od 2000
,
egr a turbo dziura
,
1.6 jtd turbo dziura
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:08.
W sieci od 2007 roku.