Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    35
    Postów
    9
    Auto
    Fiat Croma 1,9 mjtd
    Rocznik
    06.2006

    Wsad do cromy 1,9 mjtd 16V 150 km

    Witam,

    mogę udostępnić wsad zgrany z mojej cromy po modyfikacji (wył. DPF oraz EGR + dodana moc) info na priv.

    Posiada może ktoś oryginalny nie modyfikowany wsad do tej cromy?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Wsad=soft?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Tak, jemu chodzi o wsad (soft) zgrany z ECU po modyfikacjach.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Domyslilem sie, jendak wiesz jak kto jest

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    35
    Postów
    9
    Auto
    Fiat Croma 1,9 mjtd
    Rocznik
    06.2006
    Tak mam na myśli soft, bardzo fajnie samochód na nim pracuje cały czas na nim jeżdżę, moim zdaniem poprawić można w nim jedynie dawkę startową żeby lepiej zapalał, ale ja tego nie potrafię (jeszcze) zrobić. Wspominałem o oryginalnym sofcie bo chciałbym mieć możliwość włączenia m.in. dpf i egr jakbym chciał pojechać na zachód np do niemiec albo francji (z modyfikowanym może być problem przy kontroli). Jak ktoś chcę to mogę podrzucić mu taki wsad.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    54
    Postów
    646
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Nie przesadzaj, będziesz za granicą przechodził badania diagnostyczne czy obawiasz się kontroli na drodze?
    Przy kontroli na drodze nic Ci "nie grozi" w polskich dowodach rejestracyjnych, w odróżnieniu od np. niemieckich, nie ma wpisu o obecności DPF i normy Euro4, którą Croma spełnia z DPF i bez też.

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Ale co Wam da włączenie DPFa skoro nie będzie go już fizycznie? Nie wiem dokładnie jak wyglądają takie kontrole w Niemczech ale pewnie bazują na analizatorze spalin. Będziecie trzymać filtr w garażu na wypadek wyjazdów za zachodnią granicę?
    Italians Do It Better

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    35
    Postów
    9
    Auto
    Fiat Croma 1,9 mjtd
    Rocznik
    06.2006
    Tak słyszałem że niemiecka policja sprawdza interfejsem albo analizatorem spalin, jeśli chodzi o dowody rej. to w naszych też już się pojawia informacja o nr silnika, mój ojciec ma crome zarejestrowaną w 2014 roku i ma wpisane oznaczenie silnika, a po oznaczeniu bez problemu sprawdzisz czy ma mieć dpf czy też nie...

    Sprawdzał ktoś emisje po wyłączeniu dpf i egr? o ile wzrosła, może ma ktoś takie dane (tak z czystej ciekawości). z tego co wiem to dpf jest wymagany bezwzględnie dopiero od Euro 5.

    Tak czy owak jakby ktoś chciał wsad mogę udostępnić sprawdzony, wciska w fotel tylko sprzęgło ....

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    DPF musisz wyłączyć elektronicznie.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Wszystko idzie sprawdzić ale nie przy rutynowej kontroli, poza tym jak pisze kolega nic Ci z włączenia DPF-a jak fizycznie go nie będzie a musi go nie być żeby się nie zatkał to samo tyczy się egr jak jest zatkany będzie sadziło błędy.

    Sprawdzenie analizatorem spalin cząstek stałych nie jest proste trzeba było by sprawdzać to przy maksymalnym obciążeniu na wysokich obrotach a to trudne warunki do spełnienia na postoju, raczej nie wyobrażam sobie żeby ktoś wziął na siebie ryzyko uszkodzenia silnika w celu wykonania testu.

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    54
    Postów
    646
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał misiek1 Zobacz post
    Tak słyszałem że niemiecka policja sprawdza interfejsem albo analizatorem spalin, jeśli chodzi o dowody rej. to w naszych też już się pojawia informacja o nr silnika, mój ojciec ma crome zarejestrowaną w 2014 roku i ma wpisane oznaczenie silnika, a po oznaczeniu bez problemu sprawdzisz czy ma mieć dpf czy też nie...

    Sprawdzał ktoś emisje po wyłączeniu dpf i egr? o ile wzrosła, może ma ktoś takie dane (tak z czystej ciekawości). z tego co wiem to dpf jest wymagany bezwzględnie dopiero od Euro 5.

    Tak czy owak jakby ktoś chciał wsad mogę udostępnić sprawdzony, wciska w fotel tylko sprzęgło ....

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    DPF musisz wyłączyć elektronicznie.
    Uwierz mi, że niemiecki policjant nie będzie dochodził po nr silnika czy dpf ma być czy nie
    Równie dobrze mógłbyś się obawiać, że zostaniesz ukarany za nieodpowiednie rozmiarowo ogumienie ( w niemieckim dowodzie masz wpisane wszystkie dopuszczone rozmiary opon)
    Nie dymisz jak autobus mpk to śpij spokojnie.
    A croma była homologowana na normę spalin euro4 i spełniała ją bez dpf-a również.

    Wracając do kontroli w Niemczech... zdarzyło mi się jadąc na polskich blachach, że po zatrzymaniu nawet dokumentów nie okazałem ale alkomat zaliczyłem i tyle.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    106
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Nawet jeśli policjant sprawdzi emisję spalin to nie wiem co ma wycięcie dpf do emisji co2 gdyż zatrzymuje on tylko cząstki stałe czyli sadzę. Ja mam auto zarejestrowane w Belgii i przy każdej kontroli technicznej jest badanie na analizatorze spalin. Mam wycięty dpf i wyłączony egr i auto przechodzi badanie pozytywnie. Jeśli auto jest sprawne i ten kto robił program ma o tym pojęcie nie będzie problemu. Tym bardziej jak pisze mój przedmówca tak samo croma jak i bravo 1,9 ma emisję spalin euro4 w której nie mamy jeszcze wyszczególnionej ilości cząstek stałych tylko emisję co2 tak więc nie ma czego się obawiać wycinając dpf
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Kamionka
    Wiek
    42
    Postów
    3
    Auto
    Fiat croma 1,9 16v
    Rocznik
    2005
    Witam kolego nie wiem czy to aktualne ale ja mam taką cromę 2008 r 1,9 150 KM z DPF ale nie mam czym sciagnąc wsadu a i ja szukam wsadu z wyłączonym DPF i EGR

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    jak masz jeszcze ten wsad to odezwij się!!!!!!!!

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2017
    Skąd
    Chełm
    Wiek
    43
    Postów
    262
    Auto
    Renault Espace 2011 2,0dci 150KM
    Rocznik
    2011
    @Marcin12041982 zerknij do profilu usera @misiek1 to zobaczysz że ostatnio aktywny był 08.03.2016 więc sądzę że raczej Ci nie odpowie....

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Kamionka
    Wiek
    42
    Postów
    3
    Auto
    Fiat croma 1,9 16v
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Marcin12041982 Zobacz post
    Witam kolego nie wiem czy to aktualne ale ja mam taką cromę 2008 r 1,9 150 KM z DPF ale nie mam czym sciagnąc wsadu a i ja szukam wsadu z wyłączonym DPF i EGR

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    jak masz jeszcze ten wsad to odezwij się!!!!!!!!
    Hej mam nadal to auto i nadal z orginalnym softem.moj nr tel 661220201

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2014
    Skąd
    GSL
    Wiek
    31
    Postów
    14
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2006
    Czyli po tym co przeczytałem DPF można łatwo wyłączyc i dalej mamy taką samą normę emisji spalin euro 4 ?


 

Podobne tematy

  1. Chip Fiat Croma 2,4 mjtd
    Napisany przez dolek na forum Croma
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 12-03-2015, 11:19
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-11-2014, 19:16
  3. Jaki olej do MJTD z DPF?
    Napisany przez boch na forum Stilo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 19-07-2014, 17:37
  4. Wsad od 120KM 1,6 MJ
    Napisany przez PAJAK-78 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 13-05-2014, 11:26
  5. Czym edytować wsad ECU
    Napisany przez szczypior na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-04-2014, 08:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl