Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 32
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2013
    Skąd
    Leszno
    Wiek
    40
    Postów
    9
    Auto
    Croma dynamic 1,9
    Rocznik
    2008
    Trochę poczytałem I to nie uroda, tylko łożyska. Ktoś wie ile to kosztuje. Podobno może pomóc ceramizer... ma ktoś jakieś doświadczenie z cudownym lekiem na skrzynie biegów.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Cytat Napisał landi9 Zobacz post
    Trochę poczytałem I to nie uroda, tylko łożyska. Ktoś wie ile to kosztuje. Podobno może pomóc ceramizer... ma ktoś jakieś doświadczenie z cudownym lekiem na skrzynie biegów.
    Polecam:
    http://fiatklubpolska.pl/croma-446/s...gow-m32-19898/

    Jak już buczy/szumi to mało prawdopodobne że ceramizer pomoże ... on może przedłużyć ich żywotność (sprawnych ) ale rozjechanych koszyczków albo zmielonych wałków w łożysku nie uzdrowi . Niestety ...

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2013
    Skąd
    Leszno
    Wiek
    40
    Postów
    9
    Auto
    Croma dynamic 1,9
    Rocznik
    2008
    Obyś się mylił w moim przypadku. ... kupiłem I ZOBACZĘ. .. LICZĘ NA CUD....

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Źle nie życzę i też trzymam kciuki

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Witam Panowie, pytanie do was, czy w waszych cromach słychać w okolicach 1800 obr świst/zasysanie powietrza przy dodawaniu gazu? Słychać to tak jakby po prawej stronie deski i za każdym razem kiedy się przyśpiesza delikatnie. Jak jest u was?

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Kraków
    Postów
    61
    Auto
    Croma 1.9 16V 150km
    Rocznik
    2008
    U nie też tak jest. Cromę mam dopiero 3 miesiące i niewiele mam z tym doświadczenia. Czytałem, że w autach z tym silnikiem słychać czasem świst, ale nie umiem powiedzieć, czy u mnie nie jest zbyt głośny.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Widzę Sopiotr że jesteś z Krakowa, można się jakoś ustawić i porównać jak to jest u ciebie i u umnie.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    53
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    Witam Panowie, pytanie do was, czy w waszych cromach słychać w okolicach 1800 obr świst/zasysanie powietrza przy dodawaniu gazu? Słychać to tak jakby po prawej stronie deski i za każdym razem kiedy się przyśpiesza delikatnie. Jak jest u was?
    Też tak jest. Słychać turbinę.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2013
    Skąd
    Białystok
    Postów
    195
    Auto
    Croma II FL Dynamic 1.9 150 KM automat
    Rocznik
    2008
    U mnie również słychać lekki świst podczas dodawania gazu. Słychać go tak jak napisano wyżej w okolicy 1800 obr. Gdy mam włączone radio to nic nie słychać (bo jest to naprawdę delikatny dzwięk), po wyciszeniu radia dopiero jest słyszalny z prawej strony deski. Także myślę że ten typ tak ma.
    Ostatnio edytowane przez Ali4 ; 08-03-2014 o 20:46

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał Ali4 Zobacz post
    U mnie również słychać lekki świst podczas dodawania gazu. Słychać go tak jak napisano wyżej w okolicy 1800 obr. Gdy mam włączone radio to nic nie słychać (bo jest to naprawdę delikatny dzwięk), po wyciszeniu radia dopiero jest słyszalny z prawej strony deski.
    Dokłądnie tak jest, można to porównać do szumu powietrza z nawiewu ( tak na początku myslałem).

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Kraków
    Postów
    61
    Auto
    Croma 1.9 16V 150km
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    Widzę Sopiotr że jesteś z Krakowa, można się jakoś ustawić i porównać jak to jest u ciebie i u umnie.
    Pomyślałem o tym samym, gdy zobaczyłem, że jesteś z Wieliczki.
    U nie ten świst nie jest taki cichy, chociaż radio ustawione na "Volume 2" zagłusza ten świst. Świst zaczyna się przy ok. 1800 obr./min i lekko się zwiększa przy dodawaniu gazu. Na razie nie panikuję, ale rozważam różne możliwości np. nieszczelności w układzie dolotowym. A być może tak ma być, bo tak pracuje turbina.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    56
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006
    Specjalnie dzisiaj wracając wyłączyłem radio i wentylacje. U mnie żadnego świstu nie ma, ale to może ze względu na to że mam silnik 120KM a nie 150KM.

    Pozdrawiam

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    U tescia w grande punto 1.9 multijet 120 km tez nie ma tego swistu, dodam ze ma manual

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    56
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    U tescia w grande punto 1.9 multijet 120 km tez nie ma tego swistu, dodam ze ma manual

    U mnie też manual.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał sopiotr Zobacz post
    Pomyślałem o tym samym, gdy zobaczyłem, że jesteś z Wieliczki.
    U nie ten świst nie jest taki cichy, chociaż radio ustawione na "Volume 2" zagłusza ten świst. Świst zaczyna się przy ok. 1800 obr./min i lekko się zwiększa przy dodawaniu gazu. Na razie nie panikuję, ale rozważam różne możliwości np. nieszczelności w układzie dolotowym. A być może tak ma być, bo tak pracuje turbina.
    No to mozemy sie jakos ustawic, z ktorej czesci krakowa jestes?


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zwarcie podczas hamowania i dodawania gazu
    Napisany przez tomekbravo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 15-03-2012, 15:49
  2. Dziwny świst przy lekkim dodawaniu gazu na biegach Marea JTD
    Napisany przez rafcyk111 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 21-10-2011, 16:01
  3. Brzęczenie podczas dodawania gazu cc700
    Napisany przez Iceberg na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 31-03-2010, 12:09
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-02-2010, 08:40
  5. przy dodawaniu gazu słychac świst
    Napisany przez alogator na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-11-2009, 20:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446swist-podczas-dodawania-gazu-15310

gwizd przy dodawaniu gazu

gwizdze przy dodawaniu gazu punto 2gwizd w silniku przy dodawaniu gazugwizd podczas dodawania gazuswist przy dodaniu gazuswist podczas dodawania gazuswist przy dodawniu gazuccroma 1.9 jtd 16 v cieknie przy turbinie od strony dolotufiat croma na gazfiat croma gwizd turbinafiat croma diesel syczenie przy przyspieszaniufiat croma turbinaswistanie przy dodawaniu gazu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl