Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    mazowsze zachodnie
    Postów
    39
    Auto
    Croma JTDM 150 KM
    Rocznik
    2006

    Stuki narastajace wraz z obrotami silnika

    Cześć

    Czy może ktoś na sluch powiedziec co to za stuki?
    https://www.youtube.com/watch?v=hed5...ature=youtu.be

    Narastaja rownomiernie ze wzrostem obrotow. W kabinie slabo slyszalne, trzeba sie wsluchac.
    Czy to wtrysk czy zawory? Jak podniose maske to od gory nie moge tego wylapac ale jeszcze poprobuje.
    Slychac glownie na 1 i 2 biegu w trakcie rozpedzania, na 3 biegu w zasadzie juz sie zlewa wszystko z silnikiem i nie dokucza.
    Poziom oleju ok ale moze przepracowany choc niby wymieniony 10 tys km temu. I tak szykuje wymiane wiec moze to rozwiaze problem. Wkurza mnie to strasznie..



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Koło pasowe na wale się rozlatuje?

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    mazowsze zachodnie
    Postów
    39
    Auto
    Croma JTDM 150 KM
    Rocznik
    2006
    No najpierw tak mi przyszlo do glowy ale nie ma zadnych drgan,szumow itp. wiec chyba nie to.

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    To nie drży ani nie szumi. To metalicznie nap*****la

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    mazowsze zachodnie
    Postów
    39
    Auto
    Croma JTDM 150 KM
    Rocznik
    2006
    Czyli kolo pasowe? Jutro zmieniam olej to przy okazji spradze.

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    To można nawet wizualnie ocenić. Składa się z dwóch części połączonych gumą. Jak guma wygląda na popękaną to masz winowajcę.

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    mazowsze zachodnie
    Postów
    39
    Auto
    Croma JTDM 150 KM
    Rocznik
    2006
    Bylem dzisiaj u mechanika i kolo pasowe cale. Nie wiadomo co to stuka, moze cos rezonuje. Bede musial zostawic auto na dzien zeby znalezli przyczyne.

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Daj znac co to, bo moja chodzi podobnie.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    mazowsze zachodnie
    Postów
    39
    Auto
    Croma JTDM 150 KM
    Rocznik
    2006
    Za tydzien lub dwa odstawie i niech szukaja. Dam znac.

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    może to zawory... w moim benzynowym puntolocie delikatnie stukalo zanim zrobilem regulacje, tylko że w twoim nie ma regulacji

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Caly czas myslalem ze moja chodzi ok i w Twojej tez nic zlego nie slysze. Ale pewnie sie nie znam

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 wrzesień 2014
    Skąd
    Pomorskie
    Postów
    42
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2005
    Wtrysk stuka. Wlej 200ml olej 2t z Orlenu na cały bak.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    mazowsze zachodnie
    Postów
    39
    Auto
    Croma JTDM 150 KM
    Rocznik
    2006
    Dziemi. Leje od okolo miesiaca olej 2T ale stuki nadal wystepuja. Moze byc wina podkladek?

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    mazowsze zachodnie
    Postów
    39
    Auto
    Croma JTDM 150 KM
    Rocznik
    2006
    A czy problemy z wtryskiwaczem mogly wyniknac z jazdy z odpieta wtyczka EGR, moze komputer wariowal z dawkowaniem ?

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    36
    Postów
    9
    Auto
    CROMA 1.9 MJet
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał EmCroma Zobacz post
    Za tydzien lub dwa odstawie i niech szukaja. Dam znac.

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
    i jak znalazles problem?


 

Podobne tematy

  1. Problem z obrotami po wymianie silnika krokowego.
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 30-03-2015, 22:50
  2. Fiatem Bravo problem z obrotami silnika
    Napisany przez Ik3r na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 26-11-2013, 17:30
  3. problem z obrotami silnika
    Napisany przez boris82 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 15-12-2011, 19:42
  4. [silnik] problem z obrotami silnika
    Napisany przez dudit6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-02-2010, 19:53
  5. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-08-2009, 14:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl