Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 21
Like Tree2lubi to!

Temat: Przydlawienie przy przyspieszaniu na 2 tys obrotów pod obciążeniem  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    33
    Postów
    170
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma

    Przydlawienie przy przyspieszaniu na 2 tys obrotów pod obciążeniem

    Mam problem jak w temacie, co może być przyczyną że jadąc obciążonym autem lub pod wzniesienie to przy przyspieszaniu następuje zdlawienie jakby ktoś mi nagle przyłączył przyczepke na hol Auto nie szarpie, nie wyskakują żadne błędy i wigor wraca przy obrotach 3 tyś, lub ja przyzwyczajam się do tego spadku mocy. Tak to mniej więcej wygląda i jest szczególnie odczuwalne przy komplecie pasażerów. Silnik wchodzi jakby w inny tryb pracy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,408
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Przy tej prędkości obrotowej grubo zaczyna dmuchać, jest szansa że zawór się przycina. Warto zacząć od tego weryfikacje.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    33
    Postów
    170
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Możesz troszkę dokładniej? Jaki zawór? 😯

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin/Bochum
    Postów
    157
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 Marea 1.9 jtd 105
    Rocznik
    12.2006
    Kolego nowszy_00 oczywiście chodzi o zawór overboost

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,408
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Dokładnie o ten zawór mi chodziło. Przepraszam, że nie doprecyzowane.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    33
    Postów
    170
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Sprawdzę w takim wypadku wężyki jak i dam zawór, dzięki za pomoc.
    Czy zaslepiony egr może mieć na to wpływ?

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,408
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Zaślepiony całkowicie, a nie wyprogramowany skutkuje błędem.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    46
    Postów
    699
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Jeżeli jest mułowata do 1800- 2000 obrotów a potem jedzie to EGR ( wyczyścić w tym koniecznie rdzeń cewki wypolerować )
    Jeżeli jest mułowata do 2600 obrotów a potem od 3...3400 wyrywa to problem z zmienną geometrią turbiny ( sprawdzić wężyki, podciśnienie, elektro-zaworek przy chłodnicy i same łopatki czy działają po zaciągnięciu powietrza ustami przez wężyk prowadzący do gruszki/turbiny )
    Pandemic88 lubi to.
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2017
    Skąd
    krasnystaw
    Postów
    152
    Auto
    bravo 1.9 Mjet 16v
    Rocznik
    2007
    Spróbuj się przejechać z odpieta przepławka.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    33
    Postów
    170
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Egr jest zaslepipny i wyprogramowany. Nie jest tak ze do 2 tys jest muł czy coś takiego, przyspiesza w miarę płynnie, tylko przy dwóch tysiącach jakby silnik wchodzi w inny tryb pracy. Szczerze, to chyba nawet żaden z pasażerów tego nie odczuwa tylko kierowca czyli ja
    Poza tym mam wrażenie że problem występuje na rozgrzanym silniku, na zimnym tego nie czuć

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Oświęcim
    Wiek
    44
    Postów
    211
    Auto
    Fiat Croma 1.9 150KM ASB Ambient White
    Rocznik
    2007
    Sprzedam używany zawór overboost.

    Wysłane z mojego Nokia 6.1 przy użyciu Tapatalka

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    416
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    Posprawdzaj węzyki podcisnieniowe, i mozna tez overboosta rozebrac i wyczyscic.

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    46
    Postów
    699
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał nowszy_00 Zobacz post
    Egr jest zaslepipny i wyprogramowany. Nie jest tak ze do 2 tys jest muł czy coś takiego, przyspiesza w miarę płynnie, tylko przy dwóch tysiącach jakby silnik wchodzi w inny tryb pracy. Szczerze, to chyba nawet żaden z pasażerów tego nie odczuwa tylko kierowca czyli ja
    Poza tym mam wrażenie że problem występuje na rozgrzanym silniku, na zimnym tego nie czuć
    A klapy wirowe masz zdemontowane?
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    33
    Postów
    170
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Tak, zaślepione na amen

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    33
    Postów
    170
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Źródło problemów to mały gumowy przewód, zaraz postaram się zamieścić zdjęcie. Po wymianie auto lepiej przyspiesza, nie dlawi się przy ruszaniu i nie ma tego zduszenia przy 2 tys obrotów.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    DSC_1467.JPG

    Oto owy problem


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Falowanie obrotów pod obciążeniem dmuchawy i oświetlenia
    Napisany przez poalczek198 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-03-2019, 08:16
  2. Trzeszczenie na wstecznym i na 1,2 z obciążeniem
    Napisany przez wariat1.2 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 17-01-2015, 22:44
  3. Stuki pod obciążeniem
    Napisany przez PUNTO_GO na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-06-2011, 23:46
  4. Krztuszenie się silnika przy przyspieszaniu, spadek obrotów
    Napisany przez Adijabol1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-08-2010, 14:04
  5. Rzęrzenie silnika przy 2800obr pod obciążeniem
    Napisany przez maroo na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-07-2010, 11:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl