Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2013
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    221
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v 120 kM@150 manual
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał bzykol Zobacz post
    Jak kiedyś rozbierzesz cały kolektor dolotowy to się dopiero przestraszysz :-) tam będzie dopiero syf. To jest efektem egru i małej dynamiki jazdy. mozliwe, ze odmulisz go dopiero jak to wyczyscisz ręcznie.
    A tak teoretycznie przy programowym wyłączeniu EGR to wszystko sie samo oczyści, czy trzeba tez to wyczyścić, zanim zaślepi się EGR? A co z overboostem, przepustnica, kolektorem - tez się samo oczyści?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2013
    Skąd
    lodzkie
    Postów
    28
    Auto
    Bravo Tjet 1.4 150 koni
    Rocznik
    2008
    co do problemów z odpalaniem zauważyłem że podczas kręcenia silnik łapie na chwile ale dopiero po ok 5 sek odpala, gdy świece grzeja zawsze odpala od 1 strzala przy cieplejszych dniach gdy nie uruchamiane sa świece jest problem ;/

  4. #18
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    albo egr się nie domyka albo ciśnienie na cylindrach...

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2013
    Skąd
    lodzkie
    Postów
    28
    Auto
    Bravo Tjet 1.4 150 koni
    Rocznik
    2008
    wyjmowałem egr wyczysciłem i wydaje mi sie ze ładnie płynnie chodzi podczas jazdy pracuje chyba prawidłowo tzn rośnie skokowo do ok 40% i ostro spada, na postoju szybko wzrost ale pozniej powoli opada ??

  6. #20
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    sprawdź w jakiej pozycji jest przy dopalaniu ciepłego silnika - jak się on zachowuje

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2013
    Skąd
    kraków
    Wiek
    46
    Postów
    23
    Auto
    fiat croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    U mnie problem z odpalaniem zniknął po naprawie (konkretnie zablokowaniu) klap wirowych i wyczyszczeniu kolektora, przy okazji wymieniony czujnik doładowania bo pojawiał się problem braku mocy.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2013
    Skąd
    lodzkie
    Postów
    28
    Auto
    Bravo Tjet 1.4 150 koni
    Rocznik
    2008
    przy odpalaniu pokazuje płaska linie 4% otwarcia egr pozniej moge wrzucic zrzut z wykresem, nie posiadam klap a na brak mocy nie moge narzekac oczywiscie jak na 120 koni tylko to odpalanie;/


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Problemy z odpalaniem na zimnym silniku
    Napisany przez jarek1976 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-02-2013, 17:39
  2. [silnik] 1,2 8v nie ma mocy, problemy z odpalaniem
    Napisany przez kaszub76 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-11-2011, 11:25
  3. [silnik] problemy z odpalaniem - Marea 1.9 JTD
    Napisany przez mikeangelo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 30-09-2011, 16:48
  4. FIAT PUNTO 1.9 D -problemy z wolnymi obrotami i odpalaniem.
    Napisany przez olo_mistrzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-02-2010, 22:12
  5. Problemy z odpalaniem
    Napisany przez Kerkion na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-09-2009, 14:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

problem z odpaleniem croma 2005

zimny ma problem z odpalaniem croma 2005

croma problem z zapaleniem silnika bialy dymek

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl