Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 72
Like Tree3lubi to!

Temat: problem z otwieraniem drzwi kierowcy  

  1. #46
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    nie wiem jak to zrobiłeś ale tak jak pisałem całe to metalowe zabezpieczenie pchnąłem do góry i cała klamka zewnętrzna i cały plastik który jest za nią wyszła mi na zewnątrz po przez otwór klamki, tu widać to zabezpieczenie i element który zostaje w środku Mechanizm klamki zamka FIAT CROMA II Tanio LP LT (4269172262) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2013
    Skąd
    Biłgoraj
    Wiek
    38
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1,9 JTD ,150 km,manual
    Rocznik
    2006
    Kurcze nie ogarniam tego...
    klamka.jpg
    Podpowiedzcie proszę co mam zrobić z blaszkami zaznaczonymi jako 1A i jak mam ściągnąć zabezpieczenie zaznaczone jako 1d?

  4. #48
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    1a pchasz do góry - blacha zabezpieczająca 1d są to kołki w klamce - nie ułam ich , po odbezpieczeniu tego cała klamka wychodzi na zewnątrz , i dopiero po jej wydobyciu z drzwi rozdzielasz na 2 części aby dostać się do nieszczęsnej ośki
    na wysokości 1d jest jeszcze osłonka linki którą trzeba zdemontować i wtedy robi się miejsce - po odbezpieczeniu jak wyżej to co widać na tym obrazku wyciągasz od środka Mechanizm klamki zamka FIAT CROMA II Tanio LP LT (4269172262) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Ostatnio edytowane przez jaro190 ; 05-06-2014 o 23:56

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2013
    Skąd
    Biłgoraj
    Wiek
    38
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1,9 JTD ,150 km,manual
    Rocznik
    2006
    Ok,ale blaszki 1a mam jakoś zagiąć/wcisnąć w doł? Jak przesunę całość blachy do góry to te blaszki będą dochodził do tych zabezpieczeń 1d.Jak mam te zabezpieczenie ściągnąć?

  6. #50
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    na twoim obrazku jest pokazane - 1c - pchasz ten cały blaszany element do góry - 1d musi być w otworze - na moim linku widać te otwory - musidz jeden jak i drugi 1d ustawić równo i odciągnąć do siebie, nie jest to jakoś skomplikowane

  7. #51
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał marrr Zobacz post
    szybą należy najechać na dwa otwory które są zaślepione w drzwiach i wypiąć szybę z zatrzasków. Wyjmujemy szybę. Metalową osłonę dźwigamy do góry i wychodzi Drogą prób i błędów doszedłem do tego. Fakt faktem że czteropak padł ale efekt jest. U mnie wystarczyło linkę naciągnąć mocniej i znowu klamka dział że aż miło.

    Dopadło i mnie
    Dla odmiany rozstrzępiła się linka od lewej przedniej szyby. Po paru kombinacjach szybę udało mi się wyjąć i widać jak na dłoni resztki linki. Jeśli nie uda mi się dopasować samej linki, czy przy wymianie samego machanizmu są jakieś niespodzianki?
    Druga sprawa, co z nitami? Po rozwierceniu nitowaliście (aluminiowe czy stalowe nity) czy jakieś śrubki?
    Muszę do końca tygodnia to ogarnąć, od poniedziałku powrót do pracy...

  8. #52
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Za dużo kombinacji z przekładaniem tego mechanizmu. Kupiłem używany cały wkład włącznie z głośnikiem za 70zł. Zamontowane, śmiga jak nowy

  9. #53
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    59
    Postów
    519
    Auto
    KIA Ceed 1,6 136 KM manual / Punto Evo 1,4 / Alfa Romeo Giuletta 2,0 170 KM
    Rocznik
    2017/2011/2015
    Mnie dopadło że zewnętrzna klamka w prawych przednich drzwiach po otwarciu nie wraca na swoje miejsce, trzeba ją dopchać do drzwi. Po nierównej walce zdemontowałem zamek i klamkę i tutaj mam pytanie, która sprężyna odpowiedzialna jest za cofnięcie się klamki po otwarciu drzwi, ta która jest w klamce
    IMG_20150804_225845.jpg
    czy jakaś inna w zamku?

  10. #54
    dbh
    dbh jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2015
    Skąd
    Dębica
    Wiek
    39
    Postów
    155
    Auto
    Croma 2005, 1.9 16V DPF,
    Rocznik
    2005
    witam.
    podbijam. chcialbym zapytac co moze byc przyczyna tego ze klamka zewnetrzna po otwarciu drzwi tzn po pociagnieciu za klamke nie wraca na swoje miejsce tzn tak jak u kolegi powyzej. mam okazje kupic Crome i przy ogledzinach zauwazylem ze jest taki problem z klamkami dlatego chcialbym sie dowiedziec czy naprawa tego bedzie wiazala sie z duzymi kosztami i problemami

  11. #55
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    za powrót klamki do pozycji wyjściowej odpowiada sprężyna która jest widoczna na zdjęciu kolegi andy5, z tego co widać na tym zdjęciu sprężyna nie jest kompletna - kawałek który powinien stawiać opór i się zapierać o stały element klamki (w ruchomej części jest 2 koniec sprężyny widoczny na zdjęciu "bliżej nas") odpadł, rozwiązaniem może być dobór jakiejś sprężyny lub kupno używanej sprawnej klamki, przy okazji wymiany tej sprężyny lub montażu nowo zakupionej klamki polecam wymienić także nieszczęsną oś na której zamontowany jest "język" który naciska dźwignię w wewnętrznej części klamki, owy "jezyk" widoczny jest z lewej strony zakreślenia - zdjęcie andy5- wystarczy dobrać odpowiedniej wielkości gwóźdź

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2015
    Skąd
    Radzionków
    Wiek
    33
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał SAR37 Zobacz post
    Witam!
    Odświeżam wątek: klamka zewnętrzna dopadła i mnie - z wnętrza otwiera się bez problemu a z zewnątrz lipa. Zaznaczam ,że auto stało od rana na słońcu i w środku było serio gorąco jak w lecie. Rozebrałem całe drzwi (przy okazji znalazłem zgubioną przepustkę :-D) i jedno wiem: po lifcie klamka jest zmodyfikowana. Aby sie do niej dobrać trzeba zdjąć szybę i powypinać te cholerne kostki. Pomimo rozbiórki stwierdziłem, że klamka jest ok - problem tkwi gdzieś w zamku. Linka łącząca klamkę z zamkiem jest cała, reaguje na podniesienie klamki; w zamku linka też się rusza ale po złożeniu, dalej za cholerę nie mogę otworzyć drzwi z zewnątrz. Na otwieranie grotem kluczyka też nie reaguje. Czyżby wytarte jakieś plastikowe zapadki w zamku? Zastanawiało mnie wejście pod grot (w samym zamku) do blokady dziecięcej - jakoś tak dziwnie się ruszało...
    Nie mogłem rozbebeszać całego zamka bo byłem pod blokiem i nie chciałem aby coś zginęło. Ma ktoś pomysł co tak na serio padło i ewentualnie jak to naprawić?
    Ja właśnie wczoraj uporałem się z tą klamką. najwięcej zachodu było ze rozłączeniem mechanizmu wewnątrz drzwi i samą klamką, oraz jej ponownym złączeniem. wewnętrzna część musi dobrze dolegać do blachy i klamka musi być dociśnięta do drzwi. wtedy metodą prób i błędów da się pociągnąć metalowy haczyk w dół co zaciska oba elementy. Oczywiście nieobeszło się bez przypadkowego ułamania zaczepu przy samym wejściu na kluczyk, który kontruje wewnętrzny elelemt w drzwiach.

    U mnie problem tkwił właśnie w sprężynce która dociska plastikowy elelemt ku górze, jak naciskacie klamkę otwierając drzwi, ten właśnie element naciska na przekładnie, co otwiera drzwi. po zmontowaniu wszystkiego drzwi się nadal nie otwierały, tak jakby linka za późno ulegała naprężeniu. Problem rozwiąząłem tak, że w miejscy gdzie plastikowa zapadka naciska na cały mechanizm, w miejsce nacisku nakleiłem z użycie super glue kawałek blaszki 2mm. I drzwi otwierają się jak talalala Teraz muszę to wszystko poskładać

  13. #57
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Mnie równiez dopadła klamka w drzwiach kierowcy. Pierwsze podciagniecie klamki do góry około 1 cm nic nie powoduje, dopiero wyżej za 2,3 razem dwoma dłonmi pozwala na otworzenie drzwi. Rozmawiałem ostatnio z serwisem ASo , po znajomości zamontują mi nowa klamkę za 200 złotych. Zastanawiam się czy brac nową czy kombinowac ze starą.

  14. #58
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    59
    Postów
    519
    Auto
    KIA Ceed 1,6 136 KM manual / Punto Evo 1,4 / Alfa Romeo Giuletta 2,0 170 KM
    Rocznik
    2017/2011/2015
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    Rozmawiałem ostatnio z serwisem ASo , po znajomości zamontują mi nowa klamkę za 200 złotych. Zastanawiam się czy brac nową czy kombinowac ze starą.
    Jak cierpisz na nadmiar kasy to serwis. Naprawa klamki to koszt jednego gwoździa i godzina pracy.
    Ostatnio edytowane przez andy5 ; 03-06-2016 o 20:40 Powód: literówka

  15. #59
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    W serwisie rozbierali już te drzwi i już wtedy mówili że tam coś już bylo kombinowane i ze coś jest ułamane.
    Ciężko ściągnąć tapicerkę drzwi żeby nic nie ulamac?

    Wysłane z mojego LG-D722

  16. #60
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin / Bochum
    Wiek
    43
    Postów
    263
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 16V Manual
    Rocznik
    12.2006
    kolego pezet3 ciężko jest na początku zdjąć panel sterowania szybami potem kilka śrubek imbusowych 6 ostatnio też to przerabiałem ale nie z powodu klamki tylko mechanizmu szyby tak trzeszczało że silniczek się wyłamał a szyba doszła do połowy i lipa z całkowitego zamknięcia życzę powodzenia w rozbiórce i naprawie


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [zamek] Problem z zamkiem drzwi kierowcy
    Napisany przez Donat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 22-05-2014, 19:11
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-07-2012, 23:30
  3. problem z otwieraniem z pilota gdzie jest nadajnik
    Napisany przez bartekq1987 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-02-2012, 15:52
  4. [zamek] Problem z otwieraniem drzwi
    Napisany przez boch na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 12-09-2010, 20:46
  5. Zatrzasnęły się drzwi kierowcy
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-11-2008, 20:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446problem-z-otwieraniem-drzwi-kierowcy-16248

fiat croma otwieranie drzwi

fiat brava klamka od kierowcy nie dziala

linka do otwierania drzwi w fiacie stilootwieranie drzwi fiata croma forumkontakt spray fiat croma forumFiat Croma drzwifiat croma problem z klamkajak jest cieplo nie otwieraka sie dzwi fiat bravo 2spray problem z otawrciemproblemy z otwieraniem drzwi fiat cromalinka otwierania drzwi cromanie otwierajace sie drzwi cromaklamka nie otwiera drzwi cromafiat brawo zamek drzwi kierowcy nie otwiera sie klamkafiat stilo nie dziala zamek centralny od kierowcywtyczka fiat croma drzwiproblem z otwarciem drzwi w leciefiat croma mechanizm otwierania drzwifiat croma zamek kierowcy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl