Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 27 z 27
Like Tree1lubi to!

Temat: Problem z mocą  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2017
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    64
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm
    Rocznik
    2006
    Mam zaślepkę serwisową, była zawalona zdrowo.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,422
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał Fibol Zobacz post
    Mam zaślepkę serwisową, była zawalona zdrowo.
    A może problemem więc nie jest EGR Może Croma dymi jak szalona (wali olejem z turbiny lub z wtryskiwaczy, pali olej ) i zaślepienie EGR-a to tylko aspiryna na raka
    Skoro dopiero czyściłeś EGR a jest już zawalony to co najmniej zastanawiające..
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    555
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    Ale tego się nie dowiemy bez konkretnej diagnostyki. Korekty wtrysków chociaż jako zupełne minimum.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2022
    Skąd
    Kraków
    Postów
    125
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    A ma ktoś pewne informacje że EGR po zapłonie ma być całkowicie zamkniety a nie właśnie uchylony pare procent?

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2022
    Skąd
    Kraków
    Postów
    125
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Niedawno przy okazji sprawdziłem i u mnie też tak jest że po odpieciu przepływki EGR nastawia sie na 4% i nie rusza

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    209
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Cytat Napisał malec17 Zobacz post
    Niedawno przy okazji sprawdziłem i u mnie też tak jest że po odpieciu przepływki EGR nastawia sie na 4% i nie rusza
    U mnie na wolnych obrotach też jest 4% wartość rośnie po dodaniu gazu, w okresie 10 lat wyciągałem go dwukrotnie w celu kontroli,był lekko zadymiony, odmuchany i przeczyszczony do tej pory nie wykazuje żadnych negatywnych objawów, przebieg 300 tyś.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2022
    Skąd
    Kraków
    Postów
    125
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Osobiście też nie mam problemu z EGR. Raz porządnie wyczyszczony długo nie daje o sobie znać. Problem jest ze sterowaniem samego EGR.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2017
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    64
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm
    Rocznik
    2006
    A więc, przed wyjazdem zamontowałem dwa wtryski po regeneracji w Bosch Stalowa Wola, korekty idealne bliskie 0 i na +-, RGR po dopięciu przepływki otwarcie 4%, z odpiętą przepływką auto śmiga jak szalone z dołu się ładnie zbiera. Dolot sprawdzony ciśnieniem powietrza, szczelny. Tyrbinę będę wymieniał gdzieś w sierpniu z powodu braku czasu ale chyba na nią pora bo zaczęła głośniej gwizdać i jest zapocona olejem. Nie wiem jak poprzedni właściciel dbał o nią, ja przez 3 lata tak jak się powinno na zimny delikatnie, pod garażem stygnie jak wrócę nawet z jazdy po mieście i tak otwieram garaż niech sobie chodzi i odpoczywa. Ma nalatane 245000, a mam zamiar jeszcze z 4 do 5 lat nią śmigać więc robię dla siebie. Do tego chyba załatwiłem hamulce bo po rozgrzaniu strasznie biją przy hamowaniu. Muszę sprawdzić bicia na tarczy. Jeszcze ich nie ruszałem, jedynie klocki. Co za tym idzie zaciski sobie po czyszczę. W TVN turbo była Alfa z tym samym problemem z hamulcami co u mnie, okazało się że tarcze po obwodzie miały inne grubości i piasty miały bicia, też sprawdzę. Poprzednio miałem Audi b5 1.9 115 km w automacie, na początku powoli przez 3 lata doprowadziłem ją do stanu prawie idealnego, 10 lat nią ganiałem. Cromę też doprowadzę, małymi krokami do ideału. Kieszeń nie odczuje a radość z jazdy bezcenna. Jest wygodna i pakowna, w końcu na ryby mogę się spakować dla 3 osób, i jest idealnie. AI jeszcze dodam że poprzedni właściciel wywalił DPF nie wiem gdzie wyprogramowywał ale mu to zwalili, byłem w V tech i pokazał mi na kompie że pomiary różnicy ciśnień przed i za DPF żyją a powinny być nieaktywne. Jak się zdecyduję na WYWALENIE EGR to zrobi mi to w cenie.
    Ostatnio edytowane przez Fibol ; 30-05-2022 o 21:36

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    555
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    A może masz emuator DPFa?
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
    Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG

  11. #25
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,489
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Przy załączonym zapłonie

    czujnik różnicy ciśnień- -1mBar
    temperatura filtra cząstek stałych- 631,76 *C

    Chyba nie, po sprowadzeniu auta Włoch zostały usunięte klapy wirowe, zaślepiony EGR i wprogramowany.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  12. #26
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,489
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Przepraszam ale napisałem w nie swoim temacie
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2017
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    64
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał iron64 Zobacz post
    A może masz emuator DPFa?
    Jest fizycznie wywalony. Raczej nic pod maską dziwnego nie mam bym zauważył.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Problem z biegami, seicento 1.1, problem z zamykaniem maski
    Napisany przez KiLLsHoT na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-10-2018, 18:24
  2. Problem z seicento, problem ze zdiagnozowaniem
    Napisany przez Takise na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-05-2017, 22:33
  3. Problem ze światłami drogowymi - w czym tkwi problem?
    Napisany przez noobio na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-03-2015, 01:00
  4. BRAVA 1.2 16 V problem goni problem
    Napisany przez neonik1234 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2013, 12:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl