Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Problem z seicento, problem ze zdiagnozowaniem
Witam,
Jestem nowy na forum, od jakiegoś czasu mam problem z seicento. Problem polega na tym że kiedyś seicento odpalało na dotyk i nagle z dnia na dzień, odpalenie stało się problemem w dodatku na wolnych obrotach strasznie rzuca silnikiem tak jak by mial zaraz zgasnąć ale jednak nie gaśnie, faluje góra dół. Kupiłem w tym celu kabel vag kkl i przejściówkę na 3 pin do fiata, vag kkl sprawdzony z audi a4 b5 działa świetnie, natomiast seicento Iaw SCAN wgl nie widzi wyskakuje komunikat ze Brak komunikacji z ecu, kodu ISO też nie wykrywa. Moglibyście mi powiedzieć w czym leży problem z diagnostyką ? Może to wina sterowników, potrzebuję jakiś innych ? Dodam że mam Windowsa 8.
Edit.
Zapomniałem napisać ze odkąd seicento zaczęło tak działać to od tego samego momentu świeci się kontrolka wtrysku.
Ostatnio edytowane przez Takise ; 26-05-2017 o 20:00
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-

Napisał
Takise
od tego samego momentu świeci się kontrolka wtrysku
To nie jest kontrolka wtrysku, to znaczy nie tylko. Jej świecenie po uruchomieniu silnika jest odpowiednikiem "Engine Check" w samochodach innych producentów.
Problem z silnikiem proponuję rozwiązać metodami tradycyjnymi, czyli sprawdzić iskrę na świecach, wtrysk paliwa itd.
-
Nowy klubowicz
No to mój błąd, świeci się kontrolka check engine a nie wtrysku.
Kable nie maja przebicia sprawdzałem, wszystko jest ok.
Z komputerem nie mogę sie połączyć bo wyskakuje "brak komunikacji z ECU".
Przekładalem z innego seicento czujnik położenia przepustnicy i bez zmian.
Silnik krokowy też i bez zmian.
Zauważyłem ze samochód jest tak jal by przylewany paliwem i wtedy mu spadają obroty tak jak by do zera, gdy słychać takie wtrysniecie paliwa to właśnie wtedy samochód zostaje przylany paliwem,jeżeli zegne przewód paliwa, i wtrysk nie wtryskuje paliwa to silnik zaczyna działać idealnie jak przed usterka ale z powodu braku paliwa gaśnie
To sam9 jest po odłączeniu całkowitym czujnika położenia przepustnicy, silnik sie uspokaja i działa normalnie.
Jeżeli odepne węża od podcisnienia to też samochód sie uspokaja (ten czujnik ciśnienia co jest koło ecu tez zmieniałem i zadna różnica).
Na moje oko cos sie stalo z dawkowaniem paliwa dodam ze po odpieciu silnika krokowego nie ma żadnej reakcji jak go podłącze to też nie reaguje.
Podobne tematy
-
Napisany przez tek7 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 11
Ostatni post: 11-01-2017, 22:01
-
Napisany przez wahu12 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 11-11-2012, 12:44
-
Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 9
Ostatni post: 25-04-2012, 18:11
-
Napisany przez DaMo na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 27-10-2011, 10:11
-
Napisany przez Tricen na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 02-07-2009, 10:18
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:06.
W sieci od 2007 roku.