Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Problem z ładowaniem
Dzień dobry.
W mojej cromie coś kuleje ładowanie.
Na wolnych obrotach ładowanie spada poniżej 12v, w trakcie jazdy przy wyższych obrotach jest normalnie około 14v.
Czy to regulator napięcia? Czy mogą być jakieś inne przyczyny?
Jeżeli regulator to da się sprawdzić jaki kupić przed wyciagnieciem? Bo średnio mogę sobie pozwolić na to aby rozebrać auto, zamówić regulator (na miejscu może nie być) i czekać dwa dni lub więcej.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-

Napisał
PanJarek
Na wolnych obrotach ładowanie spada poniżej 12v, w trakcie jazdy przy wyższych obrotach jest normalnie około 14v.
Czy pasek napędzający alternator był wymieniany pomiędzy wyprodukowaniem samochodu a dniem dzisiejszym?
Bo jeśli nie, to proponuję od tego zacząć. Regulator napięcia jest sprawny.
-
Nowy klubowicz

Napisał
ata
Czy pasek napędzający alternator był wymieniany pomiędzy wyprodukowaniem samochodu a dniem dzisiejszym?
Bo jeśli nie, to proponuję od tego zacząć. Regulator napięcia jest sprawny.
Raczej nie.
Napinacz należy wymienić również czy na razie pasek?
-
Doświadczony klubowicz
Zazwyczaj ślizgający się pasek objawia się piskiem. Jak musiał by pasek omykać, żeby ładowanie ginęło? Po mojemu regulator napięcia lub altek się kończy.
-
Klubowicz
Sprawdź napięcie pomiędzy masą silnika a wyjściem bezpośrednio z alternatora
Również stawiam na regulator albo sam alternator
-
Klubowicz wykluczony
Alternator w tym silniku ma wadę fabryczną, rzadko który wytrzymuje ponad 150.000 przebiegu, normą jest, że pada w okolicach 100.000 km.
-
Klubowicz

Napisał
drucikfiat
Alternator w tym silniku ma wadę fabryczną, rzadko który wytrzymuje ponad 150.000 przebiegu, normą jest, że pada w okolicach 100.000 km.
Piszesz bzdury.
-
Klubowicz

Napisał
drucikfiat
Alternator w tym silniku ma wadę fabryczną, rzadko który wytrzymuje ponad 150.000 przebiegu, normą jest, że pada w okolicach 100.000 km.
Jaka to konkretnie wada?
-
Nowy klubowicz

Napisał
Maxi
Jaka to konkretnie wada?
Mostki prostownicze bardzo często lecą.
W mojej zanim ją kupiłem 5 lat temu był już regenerowany alternator (a kupiłem z przebiegiem 56 tys. km), a teraz przed świętami w grudniu ponownie padł.
Przebieg 105 tys. i regeneracja całego alternatora (mostek, uzwojenia, łożyska).
-
Master
Regulatory napiecia z wbudowanymi szczotkami tez szybko się sypią.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz
Jak ktoś szuka alternatora to mam po demontażu. Stan nie znamy ale obudowa cała więc może być jako dawca. Cena do uzgodnienia.
-
Master
Na szczęście ceny nowych regulatorów napięcia ze szczotkami oraz mostków prostowniczych nie są duże.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
-
Napisany przez erty0203 na forum Grande Punto
Odpowiedzi: 11
Ostatni post: 19-02-2019, 09:32
-
Napisany przez raf12 na forum Ducato III
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 20-01-2017, 19:33
-
Napisany przez pawked20 na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 08-07-2014, 22:32
-
Napisany przez wiciu_p na forum Grande Punto
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 16-08-2013, 16:26
-
Napisany przez bar2345 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 9
Ostatni post: 16-07-2009, 18:36
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
croma jakie napiecie ladowania
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2021 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:53.
W sieci od 2007 roku.