Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 26 z 26
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    cześć
    udało się naprawić auto?
    Pozdrawiam




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    10
    Auto
    Alfa 156
    Rocznik
    2004
    Panów z Warszawy i okolic zapraszam na priv.
    Problem jest raczej błachy i banalny - po krótkiej diagnozie przedstawię przyczynę.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    dlaczego na priv? piszmy o rozwiązaniach tutaj, tak żeby były ogólnodostępne w przyszłości, tak żeby można było przeczytać o rozwiązaniach w razie podobnych problemów a nie zaczynać tematy od nowa.
    Pozdrawiam


  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    I ciekawosc nas zjada.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    No niestety nie. I nadal wyraźny brak mocy - głównie widac na niskich obrotach, ale i na wysokich rewelacji nie ma ( przynajmniej nie na możliwości tego auta).
    BArdzo to przypomina problem klap wirowych w kolektorze ale listwa jest na miejscu, a kolektor ma niewiele ponad rok - więc prawdopodobieństwo niewielkie (chyba)... Zaczyna mnie to już irytować..chyba czas na przesiadką z tego auta (już nawet następca jest na oku, tylko muszę się przekonać do hybrydy :-p ale... cssst bo off topic :-p)
    Nie ma mnie aktualnie w wawie, będę w przyszłym tygodniu to się do kolegi zgłoszę.. Zobaczymy co to za "banalny powód"

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Rafał ma rozwiązanie Twoich problemów. sprawa na prawdę banalna. roboty jak silnik jest zimny, na gorącym też można robić bo przetestowałem, to raptem jest max na 5 minut.
    pod EGR-em masz czarną puszkę do której doprowadzone są 2 przewody. odpinasz te przewody. dolny zejdzie bardzo gładko, górny ze sporym oporem. odkręcasz puszkę. przykręcona na 2 śrubki, klucz 10 mm. nawet nie wyjmujesz tylko obracasz ją o 180 stopni i przykręcasz ponownie. podpinasz przewody i cieszysz się pełną mocą auta.
    nie miałem kompa żeby logi wykonać. zrobiłem jednak jazdę próbną. banan z twarzy nie schodzi.

    mało prawdopodobne, ale gdybyś miał problemy z przełożeniem tego to mogę pomóc.

    poniżej zdjęcie elementu o którym pisałem. trochę tam ciasno. strona gdzie są 2 cycki to góra, dół jest z 1 cyckiem

    WP_20160715_002.jpg
    Pozdrawiam


  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin / Bochum
    Wiek
    43
    Postów
    264
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 16V Manual
    Rocznik
    12.2006
    Kolega maka131 zdradzi co to za tajemnicza puszka pod EGR-em czyżby odpowietrzenie korby bo nie mam pojęcia

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    niestety nie wiem jak to ustrojstwo się fachowo nazywa. jeden z tych przewodów które tam są przyczepione idzie do pompy VAQ, chyba tak się ona nazywa. jest przykręcona do pokrywy zawodów, po przeciwnej stronie co rozrząd, napędza ją jeden z wałków rozrządu. drugi wężyk prowadzi do zaworka sterującego pracą turbiny, steruje gruszką.
    ja po naprawie silnika odwrotnie to zamontowałem. niestety pasuje bardzo ładnie w obydwie strony ale tylko w jedną stronę działa. miałem identyczne problemy jak Rafał i nawet logi podobnie wyglądały. po przekładce jakby auto ktoś podmienił.

    zaciekawiony Twoim pytaniem znalazłem ten element. jest to zbiornik podciśnienia

    na tej stronie ePERa jest to olement nr 6. nr OEM 51758382

    http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?S...LL_LIST_PART=0
    Ostatnio edytowane przez maka131 ; 15-07-2016 o 22:21
    Pozdrawiam


  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Hmm.. albo czegoś nie kumam albo w tej teorii jest slaby punkt.. Skoro działało a teraz nie działa, i nikt jej nie ruszył, to jakim cudem ta puszka miałaby się odwrócić tak samoistnie?

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    kojarzyłem że chyba miałeś kolektor dolotowy zdejmowany, pomyślałem że został odwrotnie założony.
    jeśli nie był zdejmowany to sprawdź czy się nie przytkał lub czy któryś z węży się nie wysunął.
    Pozdrawiam


  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Był wymieniany, ale po wymianie przez co najmniej pół roku było dobrze, a potem zaczęło nawalać. Gdyby bylo źle założone, zapewne nie dzialaloby od początku


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Podciśnienie w odmie
    Napisany przez boch na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 10-02-2021, 18:00
  2. Duże podciśnienie w kolektorze dolotowym
    Napisany przez piotr55122 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-05-2017, 10:38
  3. Podciśnienie w kolektorze ssącym Fiat brava 1.6
    Napisany przez Artysta na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 18-09-2015, 10:25
  4. Bravo 1.6 LPG podciśnienie
    Napisany przez pawel73 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-01-2014, 20:42
  5. Prawidłowa wartość podciśnienia w kolektorze ssącym
    Napisany przez boch na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-03-2013, 17:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446podcisnienie-w-kolektorze-ssacym-ki-diabel-32934

podcisnienie w dolocie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl