Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 60
Like Tree1lubi to!

Temat: Korekcje wtryskiwaczy  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    53
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Ja zastanowiłbym się nad jednym...
    Czy wtryskiwacz mający dużą korektę (w tym przypadku in plus) jest wadliwy, czy wadliwy jest któryś z wcześniejszych i jego praca wymaga korygowania przez wtryskiwacz czwarty?...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Marne szanse, moim zdaniem czwarty ewidentnie jest zapchany.

    Obroty silnika: 848 obr/min
    Korekta paliwa (cylinder 1): -1,44 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): -1,30 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): 0,16 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): 2,60 mmł/w

    Obroty silnika: 1714 obr/min
    Korekta paliwa (cylinder 1): -0,31 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): -0,41 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): 0,34 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): 0,36 mmł/w

  4. #33
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    cały ale czarną "puszkę "wcześniej odkręcają rozbierają na części pierwsze i przy pomocy specjalistycznych narzędzi składają Pracownia regeneracji wtryskiwaczy, pomp wtryskowych oraz turbosprężarek - YouTube

  5. #34
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Zrobione

    Zaraz po czyszczeniu i odpaleniu:

    Obroty silnika: 850 obr/min
    Korekta paliwa (cylinder 1): 1.02 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): 0.18 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): -0.89 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): -0.31 mm3/w
    Temperatura wody: 36'C

    Po przejechaniu kilkunastu kilometrów (autoadaptacja załapała nowe parametry):


    Obroty silnika: 849 obr/min
    Korekta paliwa (cylinder 1): -0.41 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): -0.19 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): 0.33 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): 0.29 mm3/w
    Temperatura wody: 96'C


    Obroty silnika: 1906 obr/min
    Korekta paliwa (cylinder 1): -0.19 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): 0.19 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): 0.08 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): -0.07 mm3/w
    Temperatura wody: 92'C

    Resztę opisu i zdjęcia wkleiłem do mojego dziennika, link w stopce.

    ps. jaro190 - dziękuję za podpowiedź, aby nie moczyć całości

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Witam,
    Odświeżam trochę stary temat, bo pytanie dotyczy tego samego

    A mianowicie, pojeździłem ostatnio sobie z podpiętym komputerem, żeby sprawdzić świeżo zakupioną Cromkę. Przez cały czas pomiaru, niezależnie od obrotów i prędkości wtryskiwacz nr 1 pokazywał korektę 0,00. Natomiast reszta sobie "tańczyła" pomiędzy "normalnymi" wartościami. Według historii auta wymieniany był wtrysk nr3 (tak jest opisany). Przejmować się tym?

    Nie wiem jakie paliwo poprzedni właściciel lał, ani czy co jakiś czas dolewał czegoś na przeczyszczenie do baku. Nie mniej jednak, zalałem dobrego diesla, dolałem Motula i od 120km sobie płuczę cały układ.

    Jak wyjeżdżę cały bak powtórzę przejażdżkę z komputerem i zobaczymy czy coś się zmieni.

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2016
    Skąd
    Choczewo
    Wiek
    40
    Postów
    6
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150ps(180) automat DPFoff EGRoff Klapy off +soft :)
    Rocznik
    2005
    Witam .man dokładnie ten sam problem z wtryskiem 1 korekta na poziomie 0,00 i nie zmienia sie .jakies rozwiązanie panowie?

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Wg mnie oznacza to ze wtrysk albo jest uszkodzony, albo byl partacko wymieniany i po wymianie nie został prawidłowo zakodowany w centralce.
    To tzw kodowanie to nauczenie ecu, jakie są dokladnosci wykonania tego konkretnego wtryskiwacza, ich brak powoduje ze ecu nie koryguje pracy wtryskiwacza (stosuje jakies defaultowe wartosci dawek)

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    59
    Postów
    519
    Auto
    KIA Ceed 1,6 136 KM manual / Punto Evo 1,4 / Alfa Romeo Giuletta 2,0 170 KM
    Rocznik
    2017/2011/2015
    Cytat Napisał RafalWawa Zobacz post
    Jak wyjeżdżę cały bak powtórzę przejażdżkę z komputerem i zobaczymy czy coś się zmieni.
    Gwarantuję Ci że nic się nie zmieni, było już o tym na forum. Wtrysk 1 traktowany jest jako punkt odniesienia dla pozostałych i dlatego korektę ma 0.

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    46
    Postów
    85
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    U mnie tez jest 1 na zero,
    ale jeśli 1 wtrysk to punkt odniesienia to dlaczego u kolegi w postach wcześniej 1 wtrysk podaje wartość inną niż '0

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    No chyba nie do końca.. u mnie nigdy nie było stalej wartości 0 na którymś wtrysku, przejrzałem forum i u wielu osób też wszystkie wtryski mają jakieś korekty ( <> 0) Więc teoria z punktem odniesienia obalona... chyba że są różne wersje sterownika (lub jego softu) które różnie się zachowują, i w którejś faktycznie jest jedynka jako punkt odniesienia i "0"

    Ale to też byłoby głupie.. zakładałoby że jedynka nie może nawalić. A jeśli jedynka nawali to co z tym punktem odniesienia?

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2016
    Skąd
    Choczewo
    Wiek
    40
    Postów
    6
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150ps(180) automat DPFoff EGRoff Klapy off +soft :)
    Rocznik
    2005
    korekta3.jpg wstawiam takie cuś co o tym sądzicie ?
    niby wszystko ok ale przy utrzymywaniu predkosci jedt odczuwalne poszarpywanie i nie wiem jaka jest przyczyna
    sprawdziłem juz wszystko ( węzyki opaski zaciskowe wezy itp.) wiec raczej z dolotem powietrza jest wszystko ok .turbina jest nowa ,wiec moze kolektor dolotowy . poprosze o jakąś podpowiedz gdzie jeszcze mam szukac .pozdrwaiam
    Ostatnio edytowane przez izmaj1984 ; 19-06-2016 o 14:19

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Korekcje sprawdza się na wolnych obrotach po trasie, 30 km trasa, podpinasz kompa i patrzysz. Na to co wiedze to te korekty nie powalają i na tych obrotach to powinny być blisko 0, au ciebie są wysokie i widząc 2 śmiem twierdzić że wtryski są przytarte delikatnie ale tragedii nie ma. Wlej 2T do baku, wyjeździj go i wtedy sprawdzaj. Jak się poprawi to zostaw.Najlepszym testem są przelewy. Poszarpywanie może być związane z dwumasą
    Ostatnio edytowane przez cenioormo ; 20-06-2016 o 08:16

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2016
    Skąd
    Choczewo
    Wiek
    40
    Postów
    6
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150ps(180) automat DPFoff EGRoff Klapy off +soft :)
    Rocznik
    2005
    witam cie Cenioormo .dwumas raczej odpada bo mam automt i z tego co sie oriętuje tam nie na tego ustrojstwa.(chyba ze jestem w błedzie )to prosze o wybaczenie Skrzynia AISIN AF40 i zrobie tak jak powiedziałes :pomiar na rozgrzanym silniku to 30 km trasie i zbaczymy zaleje zbiornik liqui moly 2666 diesel spülung.

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    oo wybacz nie zauważyłem że masz automat...tak, przekładnia hydrokinetyczna nie ma 2masy, maja je dsg. U siebie miałem większy przelew na 3wtrysku (mam EDC15 więc zostaje manual) i autko w zimie słabo paliło, zalałem orlen 2T na cały bak 250ml, wyjeździłem 3 baki i znów zrobiłem przelewy, okazało się że wszystko wróciło do normy i przelewy od tamtej pory są na takim samym poziomie na każdym z wtrysków. Tyle że u mnie wtrysk nie był odpowiedzialny za rozruch tylko rozrusznik był do regeneracji. Aaa i do tej pory stosuję 2T do ON i nic złego się nie dzieje, wielu mechaników poleca takie dolewki do silników z CR

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    40
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    To sa wysokie korekty??

    Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Korekcje wtryskiwaczy
    Napisany przez scrabit na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 29-12-2016, 17:09
  2. Czyszczenie wtryskiwaczy
    Napisany przez Kamciu86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-11-2011, 15:13
  3. Ciśnienie wtryskiwaczy 1.9TD
    Napisany przez Bdm na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-08-2011, 13:06
  4. awaria wtryskiwaczy?
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 07-12-2010, 23:18
  5. Czy to wina wtryskiwaczy??
    Napisany przez micmal4 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-06-2009, 13:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446korekcje-wtryskiwaczy-22509

korekty wtryskiwaczy

korekcja wtryskiwaczyjak sprawdzic korekcje wtryskiwaczykorekta wtrysku na pluskorekty wtryskiwaczy common railkorekta wtryskiwaczy crdawka korekcyjna wtrysku 1.9 jtdfiat ducato korekta wtryskowe maxkorekta wtrysku na minus1.3 multijet dawka paliwa prawidlowaujemne korekty wtryskiwaczy crkorekta wtryskukorekcje 1.9 jtdwtryski croma 2 4-36mikrosekund korekcja na wtryskuScudo 1 9 jtd czas wtrysku ms normajaka roznica korekcji dawki paliwa na wtryskiwaczachdodatnia korekta paliwa 1 9 jtdkorekty wtryskiwaczy na pluskorekcje wtryskiwaczy a turbinacr korekcja dawek paliwakorekty paliwawartosci korekt wtryskiwacza

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl