Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 27 z 27
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Badanie amorków na SKP to ściema. Ja pojechałem z kompletnie rozszczelnionym, wylanym amorkiem i co? Wyszło że sprawny..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2009
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    127
    Auto
    Croma 1,9 JTD-M, była Marea 1,9 JTD
    Rocznik
    2006 manual
    Dzięki,
    To o czym piszecie, wcześniej już wykonałem a więc:
    -wycieki na amortyzatorach posprawdzałem, brak wszystkie suche i widać iż poprzedni właściciel niedawno wymieniał ponieważ mają datę produkcji sprzed dwóch lat,
    -badanie u diagnosty oczywiście wykazało iż wszystko jest OK,
    -jedyną rzecz którą znalazłem to obydwie tylne sprężyny pęknięte na ostatnim tzw. małym zwoju (wymieniłem na dobre ale używane, celowo nie na nowe, by mieć większą pewność iż były oryginalne oraz "siadły"- zmieniły charakterystykę o te tzw.8-10% bo to jest norma dla sprężyn śrubowych w początkowym okresie pracy. Po wymianie nie zauważyłem żadnych zmian.
    Dopiero to mnie skłoniło do napisania tego posta.


    Jeden z kolegów pisał o przesiadce z małego auta, marea weekend nie jest znowu przesiadką z takiego małego autka do dużego kombi.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Przez dwa lata to one mogły nieźle dostać

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2013
    Skąd
    Stalowa Wola/Rzeszów
    Wiek
    68
    Postów
    159
    Auto
    Lancia kappa Coupe 3,0 24V ASB; Fiat Croma 2; 2,4 JTDM z ASB
    Rocznik
    1997; 2008
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    Przez dwa lata to one mogły nieźle dostać
    ... szczególnie na walniętych sprężynach przenosiły większe niż powinny obciążenia. Ponadto jak pisałem wcześniej, amor po 50 tys. ma prawo siadać. Pytanie kolejne - czy te wymienione amory to oryginały czy noname-y ?
    Wymienione sprężyny też "dostały"za swoje. Kompletowanie zawieszenia wg zasady "każdy z innej parafii" może skutkować problemami opisanymi przez Ciebie.

    Co tanie - to drogie. Za rzeczy tanie płacimy dwa razy czyli więcej niż za jedne nowe

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    faraon kolega wymienił używane sprężyny a nie amorki

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Ale na używki. Nie wiemy jak były katowane ? Może ktoś cement woził

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2013
    Skąd
    Stalowa Wola/Rzeszów
    Wiek
    68
    Postów
    159
    Auto
    Lancia kappa Coupe 3,0 24V ASB; Fiat Croma 2; 2,4 JTDM z ASB
    Rocznik
    1997; 2008
    Cytat Napisał mirek8423 Zobacz post
    faraon kolega wymienił używane sprężyny a nie amorki
    Wiem, ale sprężyny też się zużywają. I były byle jakie (sprężyny) jak wymieniano amory na dobre. Dlatego przy taki springach amory padają szybciej, nie sądzisz ?
    Nie ciągnijmy dalej tej "akademickiej" dyskusji. Kolega i tak zrobi jak zechce W LKP od lat dorabiamy do lancii kappa tylne springi /ori siadają jak cholera/ wg mojego pomysłu i qrde ten nasz patent zdaje egzamin !! - lepiej niż rozwiązanie fabryczne, mimo nieznacznej zmiany parametrów całego układu tłumiącego z tyłu.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    faraon, to podziel się z nami tym pomysłem. Może skorzystamy ?

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    To chyba nie takie proste żeby serwis zdradzał swoje patenty dzięki którym zarabia pieniążki.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2013
    Skąd
    Stalowa Wola/Rzeszów
    Wiek
    68
    Postów
    159
    Auto
    Lancia kappa Coupe 3,0 24V ASB; Fiat Croma 2; 2,4 JTDM z ASB
    Rocznik
    1997; 2008
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    faraon, to podziel się z nami tym pomysłem. Może skorzystamy ?
    Proszę. To link do tematów na stronie LKP. Patentu nie da jasno nazwać/podzielić nim. Wymaga trochę "rzeżby", pracy, wniosków itp.
    Zapraszam do lektury
    Lancia Klub Polska • Zobacz temat - Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn odsłona V
    Ostatnio edytowane przez faraon ; 24-03-2015 o 20:45

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Dzięki. Miałem raczej nadzieję, że macie opracowaną technologię zamienną na sprzedaż.
    Tak miałem w Forku, gdzie z tyłu są amory samopoziomujące ale w Katowicach opracowali zestaw zamienny, który kupiłem i byłem zadowolony.
    Czyli do Cromy bierzemy z półki.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2013
    Skąd
    Stalowa Wola/Rzeszów
    Wiek
    68
    Postów
    159
    Auto
    Lancia kappa Coupe 3,0 24V ASB; Fiat Croma 2; 2,4 JTDM z ASB
    Rocznik
    1997; 2008
    U nas też był układ samopoziomujący. Amor z takiego układu po maksymalnych obniżkach kosztował .... 1250 zł/szt
    Dlatego zrobiliśmy rzeźbę Dobrą


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Gaśnie podczas jazdy
    Napisany przez romek2630 na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 09-07-2014, 18:42
  2. silnik JTD gaśnie podczas jazdy
    Napisany przez wube na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-02-2014, 14:01
  3. Gaśnięcie podczas jazdy
    Napisany przez bodziu85 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 04-01-2014, 15:08
  4. Piszczenie podczas jazdy.
    Napisany przez kamilo62 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 12-06-2013, 20:27
  5. CC 900 gaśnie podczas jazdy
    Napisany przez skibbbi na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 11-08-2010, 15:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

auto buja podczas jazdy fiat croma

https:fiatklubpolska.plcroma-446kolysanie-podczas-jazdy-28078

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl